Call of Duty: Ghosts i 720p på Xbox One

Medlem

Själv tycker jag det är underligt att varken PS4 eller Xbox One inte prestandamässigt ens når upp till en ganska normal gaming-PC. Och då har inte ens PS4 eller Xbox One släppts.
Och att spela på en PC, ja det kunde man göra fram till Doom 3, 2004. Efter det är man bara dum i huvudet om man fortsatte med PC-spel.
Så där ja, då har jag gjort mig ovän med hela spelbranschen.


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Medlem
Skrivet av Redstar:

Väljer man maskin efter vilken som kan klämma fram den bästa grafiken så vet jag vad jag skulle råda.

japp, PC =P

Medlem

De valde ju fel namn, Xbox 720 hade varit passande

Medlem

Kan någon tala om för mig som inte spelat eller följt COD så bra sedan MW2, vad är skillnaden och vad får man ifall man väljer att köpa detta? Verkar det vara värt pengarna?

Inaktiv

HUVUDSAKEN är att Xbox One ser bättre ut än Xbox360.

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av kabelapan:

Varför inte vänta på valves consol? Är även uppgraderingsbar! Då kan både ps4 och xbone köras i graven.

Ja, varför vänta. Man kan ju köpa en barebone pc idag och installera Steam.

Är väl snarare steam os man väntar på isåfall..

Medlem

Microsoft o Sony säger säkerligen ngt i stil med,". Gör ni det spelet snyggare på Xbox släpper vi inte ert spel, and vice versa ofc.. ojoj säger utvecklaren då ser vi till att dom ska prestera så lika som möjligt....

Spel som släpps på olika konsoller r inte så intressant, det r de exklusiva som räknas,vilken konsoll får flest egna titlar o högst standard på dessa, det och vad du kan göra med konsollen ihopräknat visar på en säker häst.

123
Skriv svar