The Division i kvällens Fragzone

Medlem

Vilken server kan man hitta Calle skjutandes på!?

Medlem

Kul och intressant! Gillade särskilt inslagen om The Division och Massive och om den nya konsolgenerationen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av enboomer:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av enboomer:

Jag kommer inte mer än ett par sekunder in Yt länk?

Youtube vill inte samarbeta med oss, ska se om jag kan hitta ett alternativ.

Supertack Calle Efter ca 23 försök funkade den till sist. Asgarv på introt!
Kunde gått jävligt illa då jag hade munnen full med Te

Får sätta upp varningstext: "Har du té i munnen? Var aktsam, snart blir det skoj"

Skrivet av berges:

Vilken server kan man hitta Calle skjutandes på!?

Onlinegamers FZ & PC Gamer-server såklart!


signatur
Inaktiv

Hehe, såg Malmö på Division kartan i avsnittet. Lite som att hitta waldo!


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Ett bra avsnitt av er som vanligt. Fan vad ni är bra!

Medlem

Hahah, genialiska och riktigt grymt underhållande avsnitt som vanligt. Nu har man fått sig en tydligare förståelse över hur The Division utspelar sig, tack!

Medlem

Ni är helt underbara! Fortsätt så mina herrar!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av naess91:

Calle, Idol 2014!

Jag kan dansa också!

Jaså? Får vi se dina skills i nästa avsnitt ;)?

Ja Viktor .... FAN va du glor x)

Medlem

Har Christer försökt parera med näsbenet eller? Vem är förövaren? Om Christer vet vem det är så är det bara att höra av sig, jag kan ''fixa'' personen åt dig.

Medlem

*Asgarv* vilket kanon avsnitt!

Medlem

Dom verkar assköna dom på Massive. Verkar vara mycket skönare än andra spelutvecklare som nästan verkar antisociala aspergersfall vid intervjusituationer.

Och varför den omotiverade användningen av All my ex's live in texas efter Massive reportaget?

Medlem

Så jävla bra början! Perfekt start på fredagen!


signatur

Niet.

Medlem

The Division är ett av få spel som så fort det nämns någonting om kan få mig att krypa på alla fyra, tjutandes, dreglandes och skakandes av hype och upphetsning. Typ.

Medlem
Medlem
Skrivet av Xzander:

The Division är ett av få spel som så fort det nämns någonting om kan få mig att krypa på alla fyra, tjutandes, dreglandes och skakandes av hype och upphetsning. Typ.

Jodu. Och hoppas de inte spelar bort bollen.

Medlem

Vad är de för musik i bakgrunden under The Division intervjun ? Är de The Division musik? Påminner mig om filmerna Golden Eye och 5th Element musiken


signatur

Sveriges största Hell Let Loose Community - https://hellletloose.se
Palworld Sverige https://palworld.se

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av Xzander:

The Division är ett av få spel som så fort det nämns någonting om kan få mig att krypa på alla fyra, tjutandes, dreglandes och skakandes av hype och upphetsning. Typ.

Jodu. Och hoppas de inte spelar bort bollen.

Då blir det nog samma effekt. Fast utan hypen och upphetsningen.

Skåningar FTW!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Älskar inledningen, väldigt roligt!

Medlem

Dags att gå ut och jogga lite kanske pojkar? seriously!

Medlem

Hoppas ni aldrig slutar göra dessa program! Väldigt underhållande och mysigt må ja säga

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kaiser_Johan:

Ni måste fixa eran videoplayer! Försöker hela tiden kolla på fragzone avsnitt men varenda gång så slutar/kraschar den så jag måste ge upp.

Skrivet av zippiz:

Ger upp... gillar inte gnälla men ni måste se till att få ordning på er spelare, varför inte köra ut filmerna via youtube tills ni gjort det.

Jag bytte till en version med lägre bitrate nu, funkar det bättre? Vimeo är ju ändå en hyfsat stor spelare på videomarknaden. Den extra krispiga versionen kan fortfarande ses här.

Youtube har vi kört, men de är väldigt vanskliga. Får de för sig att man använder copywritat material tar de bort filmen, vilket inte är hållbart.

Det är ju inte Youtube som tar bort innehållet om det är upphovsrättsskyddat (vi har ett svenskt ord).
Det är ju de som ni recenserar/förhandstittar som gör det. T.ex Ubisoft, Nintendo, etc.
Snacka med dem.

Medlem

Uppspelningen i Vimeo-spelaren avbryts lite slumpartat och "Sorry - There was an issue with the playback" visas. Jag kör med HD aktiverat.

Tack för en bra serie, synd att det är krångel med spelare dock.

Medlem

The Division. Det var längesen jag var hypad på något, och jag vet inte om det berodde på den skånska dialekten eller inte, men The Division tror jag på. Stenhårt!

Medlem

Går inte att kolla på, avbryts konstant.

Förstår inte Calles hat mot kampanjen i BF4. Visst, den hade klyschor runt alla hörn, men enligt mig var det en lagom lång actionpackad och fantastiskt vacker upplevelse för att låsa upp vapen och dogtags till den viktigaste delen - multiplayern.


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Inaktiv

Underbart som vanligt, älskade början:) Nu blev jag tack vare detta inslag otroligt nyfiken på The Division. Ska genast kolla upp mer information om vad Malmö gänget jobbar med. Tack för ett fantastiskt program som jag bara vill ha mer av.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Daven:

Går inte att kolla på, avbryts konstant.

Har du problem med andra Vimeo-filmer?


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johnny:

Underbart som vanligt, älskade början:) Nu blev jag tack vare detta inslag otroligt nyfiken på The Division. Ska genast kolla upp mer information om vad Malmö gänget jobbar med. Tack för ett fantastiskt program som jag bara vill ha mer av.

Kolla förslagsvis på vår Massive-dokumentär som Christer har skapat.


signatur
123
Skriv svar