Peggle 2 försenas

Robot
Medlem
Peggle 2 försenas

Fan hur ska jag klara det här? Jag behöver min fix av regnbågar och enhörningar! Och Diablo 3 är förbrukat. Jag behöver tyngre grejer.

Medlem

Köpte Peggle till min iPhone för ett bra tag sedan och det är fortfarande spelet jag uppskattar mest på den. Har säkert lagt ner 15+ timmar på den mobila versionen, rätt sjukt.

Medlem

Synd, där försvann en riktigt tung lanseringstitel till Xbox One...

Medlem

Och där rök min förhandsbokning. TACK MICRO$OFT


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Nooooooooooooooooooooooooo!

Medlem

Thanks Obama!

Inaktiv

Nemas problemas om Xbone spel försenas, vi svenskar kan ju inte lira på ett bra tag ändå på den lyxiga VHS maskinen.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Haft löjligt kul med det första i serien, att så lite kan framkalla sådan tillfredsställelse

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Fan hur ska jag klara det här? Jag behöver min fix av regnbågar och enhörningar! Och Diablo 3 är förbrukat. Jag behöver tyngre grejer.

Path of Exile my brother!

Medlem
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av Bojkott:

Fan hur ska jag klara det här? Jag behöver min fix av regnbågar och enhörningar! Och Diablo 3 är förbrukat. Jag behöver tyngre grejer.

Path of Exile my brother!

Finns ju inga regnbågar och enhörningar i PoE heller? Inte så vitt jag vet i alla fall.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av Bojkott:

Fan hur ska jag klara det här? Jag behöver min fix av regnbågar och enhörningar! Och Diablo 3 är förbrukat. Jag behöver tyngre grejer.

Path of Exile my brother!

Finns ju inga regnbågar och enhörningar i PoE heller? Inte så vitt jag vet i alla fall.

Vem vet?

1
Skriv svar