Gratistesta Heroes of Newerth

Medlem

Kom aldrig riktigt in i DotA, och HoN är verkligen inget för mig. Kommer bli uppäten av community:n. Föredrar LoL, finner det mindre förvirrande på något sätt, och lättare självlärt. Dessutom gillar jag att man levlar och tjänar poäng/runes(eller vad det nu var..) att spendera på olika saker. Känns mer värt det.

Medlem

Perfekt när man ska ha lan denna vecka

Medlem

Kontentan är att det finns nått för alla i princip


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Signa upp för en Bloodline Champions beta istället -- mycket, mycket roligare än Dota (och diverse kloner). Delvis för man slipper allt jävla recipe grind och tråkiga vänttider.

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Sen när blev HoN ett strategispel? Det är ett solklart tredjepersons-RPG

Facepalmed.

Medlem

bra spel som sjutton. jag lirade dota aktivt i flera år, och efter en vecka med HoN så kunde jag inte gå tillbaka till dota igen. allt är mycket bättre polerat i hon än dota, iaf enligt mig. spelets hastighet är högre, allt flyter på bättre men själva grunden är ju en direkt kopia av dota. Jag kan inte förstå hur man kan spela dota när det finns HoN. och kommer man väl upp i lite högre ranking på HoN så är det inte så himla mycket leavers heller, men whining och flaming finns i otroliga mängder.

har ni inte spelat HoN än men gillar dota så tycker helt klart att ni ska passa på att testa spelet nu.

OML
Medlem

HoN är skoj men spelare med dåligt humör som är otrevliga eller som hoppar ur när det går dåligt förstör mycket av det roliga.
Det är dock värt att testa.

Medlem

Sen Report A Player kom för ett tag sen har jag inte sett en enda person svära knappt. Inget fel på communityn, bara ni har vänner att lira med så blir det mycket roligare.

Medlem
Skrivet av unavailable:

LoL är till för den sämre skaran spelare. Det vet alla.

Sedan vaknande du?

Har testat båda och jag lirade dota sen i början till sent 2009.

LoL - Rätta känslan
HoN - Har den inte

Behöver inte sägas mer.

12
Skriv svar