Fragzone - Allt om Playstation 4

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Keza:

Jag kan inte förklara för er, hur jäkla mycket jag vill springa in i den där lokalen och ninjaslå Carl på halsen. Så att han kan harkla sig. Det finns få saker som får mig att falla ner på mina knän, men en av de få saker, är en vibrerande röst. Just för att personen i fråga inte harklar/hostar bort slemmet/gojset. Jag lider! Hör ni? Jag lider!

Carl, why? Whyyyyyyyyyy~

Min mamma sa alltid "Artikulera dig Carl" och som en normalbegåvad tonåring lyssnade jag inte alls. Att jag 15 år senare haft en jäkla hosta i tre veckor kan jag bara ursäkta.

Med det sagt är du välkommen att försöka, vi sitter i Solna.

Come at me bro!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Keza:

Jag kan inte förklara för er, hur jäkla mycket jag vill springa in i den där lokalen och ninjaslå Carl på halsen. Så att han kan harkla sig. Det finns få saker som får mig att falla ner på mina knän, men en av de få saker, är en vibrerande röst. Just för att personen i fråga inte harklar/hostar bort slemmet/gojset. Jag lider! Hör ni? Jag lider!

Carl, why? Whyyyyyyyyyy~

Min mamma sa alltid "Artikulera dig Carl" och som en normalbegåvad tonåring lyssnade jag inte alls. Att jag 15 år senare haft en jäkla hosta i tre veckor kan jag bara ursäkta.

Med det sagt är du välkommen att försöka, vi sitter i Solna.

Come at me bro!

Kommer löpandes med ninjaslaget i fullt beredskap! Haha, nej men, det har inget att göra med personen i sig. Det är bara en sån där sak man har fått för sig.. och det jagar mig så fort jag hör det. Förbannade jäkla hjärna.

Vi kan boka om ninjaslaget, bli inte förvånad ifall någon kommer springandes mot dig på nästa konferens bara!

Bra episod förresten, som vanligt!

12
Skriv svar