Killzone: Shadow Fall säljer som högteknologiskt smör
Finns det något annat ens halvt populärt FPS på PS4 än?
Klart kidsen behöver ett FPS till konsolen.
CoD, BF4?
Ah de finns alltså på PS4. Var osäker, är inte det minsta intresserad av FPS så det var en legitim fråga. Inte en kritik mot PS4ans hitills halvpjåkiga utbud av spel.
// Bacon <3
Ett riktigt bra spel, i alla fall multiplayer Inga server problem, inga rank unlocks, välbalanserade vapen och förmågor, gratis mappacks! fokus på teamplay och objective över k/d och INGEN vidrig aim assist, lag compensation, bullet magnetism etc. Ett välgjort fps för bra konsolspelare, för rena casuals finns betafield och cod med äcklig aim assist, buggar och annat surt som svindyr dlc med återanvända banor
Ett riktigt bra spel, i alla fall multiplayer Inga server problem, inga rank unlocks, välbalanserade vapen och förmågor, gratis mappacks! fokus på teamplay och objective över k/d och INGEN vidrig aim assist, lag compensation, bullet magnetism etc. Ett välgjort fps för bra konsolspelare, för rena casuals finns betafield och cod med äcklig aim assist, buggar och annat surt som svindyr dlc med återanvända banor
Ja verkligen, jag kör MP i Shaodw Fall lite då och då när jag inte vet vad annat jag ska spela. Till skillnad från en del andra FPS som är ute nu så känns gunfights i Shadow Fall jämnare och intressantare.
Till er som gnäller och ger gliringar,, har ni ens testat något av Killzone spelen?
Minns att när jag första gången kom I kontakt med Killzone så var det på PS3an och Killzone 2 ,, men oj vilket lir det var,, tycker iallafall jag. Har även spelat 3an av Killzone och jag tyckte att den var sämre än 2an, rätt så mycket faktiskt. Kan iofs bero på andra faktorer än bara spelet.
Men nu har ju PS4an kommit och likaså ett nytt Killzone, det kan ju mycket väl vara så att folket köper spelet I brist på annat, vilket jag själv tror ligger bakom försäljnings siffrorna. Men för den sakens skull så behöver ju spelet inte vara dåligt, bara för att FZ gav det 3 av 5 I MP så är det ingen guide att följa.
Jag hoppas att spelet är I kaliber med Killzone 2 det hade varit nice. Den som lever får se.
Men iallafall till er "pessimister",,, sluta lipa och klaga på något ni aldrig sett eller upplevt. Det går att medge att man har fel även om det gör ont.
Wasted.White.Boys
"KillZone"-spelen har alltid varit välgjorda och underhållande. Om man tror att de ska föreställa "Heavy Rain" eller något Mario-spel, så är man nog ute och reser.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Härligt attt höra från någon som faktiskt kört spelet. I detta hav av mjölksura pcgamers, så är det svårt att tänka sig att de själva faktiskt har prövat det, men har av någon anledning valt att kommentera om spelet.
Den som tycker "Dark Souls" är svårt, borde testa det första "KillZon" på allra högsta svårighetsgraden. Det är ingen lätt resa.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Hur man än vrider och vänder på det, är detta det tveklöst mest lockande MP-spel på nya generationen.
Oerhört mycket mer eget än både BF och CoD, och man tvingas till lagspel tack vare ett riktigt skickligt gjort klass-system.
Jo men snart släpps ju Titanfall som kanske tar över den positionen.
Hur man än vrider och vänder på det, är detta det tveklöst mest lockande MP-spel på nya generationen.
Oerhört mycket mer eget än både BF och CoD, och man tvingas till lagspel tack vare ett riktigt skickligt gjort klass-system.
Jo men snart släpps ju Titanfall som kanske tar över den positionen.
Ok!...