Också Molyneux missnöjd med EA:s Dungeon Keeper

Medlem

Det är tom exakt som Clash of Clans. Skillnaden är att medans CoC är uppbyggt och gjort för konceptet så är DK missbildat och muterat till det, vilket är det som upprör folk. Dom har tagit en uppskattad titel och kört den i botten för ren vinst maximering.
Att spelet i sig är helt förstört råder det ingen som helst tvivel om. Alla som spelat originalet håller med om det. Och inte nog med att dom prissatt ALLT, dom tar priser som är förhållandevis förolämpande. Jämför hur mycket "värde" du får i dagens sk. DK, mot hur mycket du fick när du köpte originalet i butik.

Jag kan tala om exakt vad du får...fisten, varje gång du öppnar plånboken. Du får gärna försvara (om det är det du gör) det här påhittet om du vill, jag beklagar i så fall, och hoppas du får köpa dig många härliga timmar med skiten.

Medlem

Och EA vill inte ha stämpeln "USA's sämsta företag"? *Paaah* Tillåt mig att skratta

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Icerock:

lol det är EA vad förväntar folk sig!? Sen långt tillbaka laddar jag hem alla spel som EA släpper, tror de ända spelen jag köpt från dem är ME serien. Tyvärr kommer jag tvingas köpa Titanfall från dem äcklen men men....ibland får man bita ihop.

Varför laddar du ner spelen om dom är så dåliga?

Lätt för att vissa vill man testa men man vill fan inte supporta EA, vissa studios som EA äger gör bra spel, men EA våldtar dem med tiden.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Securion:

Men varför fortsätter ni att köpa EA-spel?
Sluta mata trollet med pengar.

Men Ea har ju battlefield serien vilken alla i sverige köper, jag lät dock bli denna gång efter att jag inte gillat bf3.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av sgtbastard:

"Nu är råget måttat!!"

Nu är måget råttat! Amen Salo...

Nu är råttet mågat! Amen Salo...

FTFY

Medlem

Supporta War For The Overworld istället, det tycks ha potential

Medlem
Skrivet av Schnabel:

https://www.youtube.com/embed/befg8fqtefI

Supporta War For The Overworld istället, det tycks ha potential

Kanske kan vara kul, men vi snackar ju om mobilspel här, inte PC spel egentligen. Helt klart ser det bättre ut än DK, men det är ju inte så konstigt då heller

Medlem
Skrivet av Icerock:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Icerock:

lol det är EA vad förväntar folk sig!? Sen långt tillbaka laddar jag hem alla spel som EA släpper, tror de ända spelen jag köpt från dem är ME serien. Tyvärr kommer jag tvingas köpa Titanfall från dem äcklen men men....ibland får man bita ihop.

Varför laddar du ner spelen om dom är så dåliga?

Lätt för att vissa vill man testa men man vill fan inte supporta EA, vissa studios som EA äger gör bra spel, men EA våldtar dem med tiden.

Som vanligt har piraterna den sämsta ursäkten.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Som vanligt har piraterna den sämsta ursäkten.

Vill du stödja EA be my guest.

Kolla t.e.x på CD Projekt RED där har du ett bolag som vet hur man fan behandlar sina fans, skulle fan köpa vad som helst från dem för att stödja deras tanke sätt.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Icerock:
Skrivet av Bennii:

Som vanligt har piraterna den sämsta ursäkten.

Vill du stödja EA be my guest.

Kolla t.e.x på CD Projekt RED där har du ett bolag som vet hur man fan behandlar sina fans, skulle fan köpa vad som helst från dem för att stödja deras tanke sätt.

Om EA gör ett spel som känns intressant så är det klart jag köper det, om EA gör ett spel som inte intresserar mig så låter jag bli att köpa det. Det du säger är att det är OK att stjäla ett spel du vill ha bara för att det är EA som ligger bakom det.

Jag tycker inte om Aftonbladet men gillar deras TV-bilaga. Är det OK att jag går in på ICA och kopierar ett exemplar och tar hem?

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Icerock:
Skrivet av Bennii:

Som vanligt har piraterna den sämsta ursäkten.

Vill du stödja EA be my guest.

Kolla t.e.x på CD Projekt RED där har du ett bolag som vet hur man fan behandlar sina fans, skulle fan köpa vad som helst från dem för att stödja deras tanke sätt.

Om EA gör ett spel som känns intressant så är det klart jag köper det, om EA gör ett spel som inte intresserar mig så låter jag bli att köpa det. Det du säger är att det är OK att stjäla ett spel du vill ha bara för att det är EA som ligger bakom det.

Jag tycker inte om Aftonbladet men gillar deras TV-bilaga. Är det OK att jag går in på ICA och kopierar ett exemplar och tar hem?

Helt okej!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Icerock:
Skrivet av Bennii:

Som vanligt har piraterna den sämsta ursäkten.

Vill du stödja EA be my guest.

Kolla t.e.x på CD Projekt RED där har du ett bolag som vet hur man fan behandlar sina fans, skulle fan köpa vad som helst från dem för att stödja deras tanke sätt.

Men om du gillar deras spel så kan du ju iallafall betala för dom? Du kan ju inte gärna grina över att dom "förstör alla spel", och sen gå och ladda ner dom för att du tycker dom är så roliga att spela iallafall?

Edit: Eller klart du kan, men då kommer du ju inte kunna framställa argument i frågan som någon skulle ta på det minsta allvar.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Icerock:
Skrivet av Bennii:

Som vanligt har piraterna den sämsta ursäkten.

Vill du stödja EA be my guest.

Kolla t.e.x på CD Projekt RED där har du ett bolag som vet hur man fan behandlar sina fans, skulle fan köpa vad som helst från dem för att stödja deras tanke sätt.

Men om du gillar deras spel så kan du ju iallafall betala för dom? Du kan ju inte gärna grina över att dom "förstör alla spel", och sen gå och ladda ner dom för att du tycker dom är så roliga att spela iallafall?

Edit: Eller klart du kan, men då kommer du ju inte kunna framställa argument i frågan som någon skulle ta på det minsta allvar.

Betalar gärna för Projekt REDs spel och har gjort det sen de började göra spel, men betalar inte något som kommer ifrån EA om jag absolut inte måste. De jäkla giriga grisarna är bara äckliga vad de gör mot spel och hur mycket de suger ut allt från spelen.


signatur

Dont force your weakness upon me!

12
Skriv svar