Internet problem AKUT!
Hejsan jag gjorde en likadan tråd sist men tog bort den för jag fick internet att funka men nu igår när jag skulle surfa så slutade internet att funka.
Det enda jag får nu är att det står begränsad eller ingen nätverksanslutning från mitt nätverks kort(lånar mammas usb hubb för nätverk just nu).
Och om jag går in och kollar via 192 grejset så står det med att jag har tillgång till internet. Men fort jag kopplar in mitt nätverkskort(D-link DWL G510) och installerar drivrutiner till det så kan jag ansluta men då kommer samma sak igen. Den där lilla datorn vid klockan blir grön men en gul triangel runt och ett ! tecken.
Men jag kan göra tvärtom att koppla ut nätverkskortet och installera om drivrutiner sen koppla in samma resultat det funkar inte få begränsad eller ingen nätverksanslutning. För internet funkar för alla andra här hemma vi som använder internet här är pappa jag mamma och min bror.
Och för dem funkar internet skit bra men just för mig att det inte funkar så vad är felet?
Väldigt rörig beskrivning.
Oavsett om den är rörig så är den lätt att förstå.
Jag hade samma problem jag också. Och det enda jag kunde göra var att ringa hit en nätverkstekniker som gav mig ett nytt modem. Och efter det så funkar det galant.
En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren