Ny chans – få en betanyckel till Wildstar!

Robot
Ny chans – få en betanyckel till Wildstar!

Vi har kommit över ett gäng nya nycklar till helgens betatest – först till kvarn.

#wildstar


Medlem
Ny chans – få en betanyckel till Wildstar!

1st - Förvånad över att det "bara" finns 800 nycklar. Men känns bra att kunna testa på Wildstar lite mer nu i helgen.

Medlem

Tackar och bugar.

Medlem

Tack och bock. Nyckel 799 blev min om räkningen stämmer (eller snarare 2 då, om det var 800 från början)

Medlem

678 kvar gogo!

Medlem

kanske ska sats på att man bli 32+ denna gång då

Medlem

Ahh vad trist, trodde det skulle vara full beta nycklar som delades ut. Tack ändå.

Medlem
Medlem

Känns som det var ett lite högtryck där en stund . Damn, gick ju inte att ladda sidan

edit: Tack förresten ^^. Man får sin nyckel någon gång i mailen här på FZ va?

Medlem

Tack så mycket FZ! Ni är go

Unk
Medlem
Medlem
Medlem

Yipee. Hade nästan gett upp om en nyckel. Tack Fz. Någon som har spelat redan och redan har några åsikter kan gärna dela med sig:)

Medlem
Medlem
Medlem

kan man dra ner clienten i förväg eller måste man vänta tills man reggat nycklen?

var 749 kvar när jag tog min hur många var det från början?


signatur

New life, New hope

Medlem

Tack igen! Tur man tittade in nu på em, hade helt glömt bort det och det var inga mängder kvar nu

Medlem

Jag tror jag fick min betanyckel men sedan råkade jag stänga fönstret. Nu kan jag inte komma in på den sidan längre.. "du har redan fått din betanyckel". Så jag är körd alltså?

Medlem

Lite lätt segt att man måste vara reggad för att claima en nyckel. Stod ju inget om det i nyheten. Men men sagt och gjort. Nu har man ju ingen anledning längre att låta bli att kommentera saker längre.

Medlem
Skrivet av Acidman:

kan man dra ner clienten i förväg eller måste man vänta tills man reggat nycklen?

Den går att ladda ner innan, men du får nog info först i mailet med nyckeln.

Medlem

nej den kommer på mail eller som ett mess här på Fz sen

Medlem

Får spela lite på söndag tror jag. Fullt upp fredag och lördag.

Medlem
Skrivet av Acidman:

kan man dra ner clienten i förväg eller måste man vänta tills man reggat nycklen?

Dyker upp en länk när du väl registrerat nyckeln, men du kan "för-förladda" innan du registrerat nyckeln från http://wildstarbeta.patcher.ncsoft.com/Wildstar.exe

Medlem

Är dessa nycklar till stresstestet enbart för en specifik helg, eller gäller de för nästkommande helger också? Jag fick nämligen en nyckel förra veckan.

Gött. Jag registrerade ett konto på http://www.eurogamer.de/giveaways.php?id=87261 och plockade hem en nyckel.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

God dammit missade igen.. >: (

Medlem

Gött! Plockade hem sista! Flyt!!

Medlem

nooooo jag missade det med 39 minuter! glömde bort helt :(((((((((. oh well.

Medlem

Talar nog för de flesta(kanske alla) när jag säger att Wildstar är en riktigt stor besvikelse. Allt från grafiken till spelstilen är skräp.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skägg.
10 Chambers

Det finns strax över 100 nycklar i supporterforumet.


signatur
123
Skriv svar