GTA Online-fuskare ska straffas

Medlem
Skrivet av Freywiind:

Rockstar har tappat ännu mer fans när de blivit console whores

Och utan konsoler skulle du vara tvungen att betala betydligt mer för ett vettigt grafikkort så du borde tacka konsolspelarna.

Medlem

Man kan ju fråga sig varför det tog nästan 5 månader för R* att agera. Fuskande har funnits sen lanseringen av online delen och jag stötte på folk som var lvl 500 tre veckor efter lanseringen. Bättre sent än aldrig antar jag men jag tröttnande iaf på att R* tog flera veckor på sig att komma ut med nytt material och ens svara på frågor kring fuskare.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

Man kan ju fråga sig varför det tog nästan 5 månader för R* att agera. Fuskande har funnits sen lanseringen av online delen och jag stötte på folk som var lvl 500 tre veckor efter lanseringen. Bättre sent än aldrig antar jag men jag tröttnande iaf på att R* tog flera veckor på sig att komma ut med nytt material och ens svara på frågor kring fuskare.

Tidigare fuskare har ju inte påverkat andra spelare i lika stor utsträckning som fusken denna gången. Jag vet inte hur dom tidigare fusken fungerade men med det senaste krävdes det väl bara att man anslöt spelet via en viss dns-server? dvs. det var väldigt lättillgängligt och det påverkade oskyldiga spelare i väldigt stor omfattning. GTA Online har bara funnits i 3½ månad, men jag tycker också att R* borde ha agerat tidigare.

Och för er som fortfarande inte tror att GTA V ser sjukt bra ut på PS3...
Här är några bilder som jag har fotat och dom kommer direkt ifrån ingame-kameran:

Skrivet av autograph:

- Ajdå, ser ju ut som skärmdumpar från GTA3. 8-(

Jajjemen. Ha det så kul med din pc

Medlem
Skrivet av TheBlueLynx:

Köp en PS3 för 900kr och sluta gnäll, det borde ni väl ha råd med om ni kör pc?

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/...

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av TheBlueLynx:

Köp en PS3 för 900kr och sluta gnäll, det borde ni väl ha råd med om ni kör pc?

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/...

vad har shadow fall med ps3'an att göra?


signatur

God is dead

Medlem

haha här va de livat;)

Medlem

nån som kör online här? ja gör de, och e trött på att bara möta utlänskt folk. knappt aldrig någon svensk o lira med:(

Medlem

har precis börjat, och ja har inte riktigt förstått allt, har varken lägenhet garage. har enbart lite vapen. nån som vet hur man får tag i lite pengar? förutom råna affärrer sälja bilar o köra race?

12
Skriv svar