Rykte: Nintendo visar ny hårdvara under E3

Robot
Rykte: Nintendo visar ny hårdvara under E3
Medlem
Medlem

Jag hade nog gillat en Wii U Elite med lite bättre prestanda men ^har redan dementerat ryktet nu.

Medlem

Hade varit korkat att redan nu visa upp ny hårdvara, snacka om att ge fingret åt alla som köpt Wii U. Som redan länkats så är detta något Nintendo dementerar.

Medlem
Medlem

Det finns så många bra spel som Nintendo släppt genom åren. Jag behöver egentligen ingen ny konsol. Däremot en tjänst där alla dessa guldmynt finns. Typ en virtual console som verkligen fungerar.

Medlem

Ett VR tillbehör till WiiU? Super Virtual Boy 64 Cube for WiiU?

Moderator | Testpilot

Handlar det kanske om konsolen som skulle kunna byta knappar som de fixade trademark på? Undra sa flundra vad det kan vara.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag påstår inte att ryktet är sant, men skulle Nintendo göra något annat än att förneka det?

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:

Vitality Sensor?!

Wiitality sensor U.

Medlem

Blir väl någon ny version av 3DS, helt ointressant.
Jag vill ha nya spel till WiiU, inte ny hårdvara.

Medlem

släpp mer spel och tilbehör typ kinect eller nått liknande, inget annat

Medlem

En nerbantad Wii U utan pekskärm låter troligt, en uppföljare till 3DS känns något år för tidigt..

Medlem

vi får se men det blir ingen ny maskin

Medlem

haha power glove. Den har nog fått en och annan ung att slita sitt hår skulle jag tro


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Wii U är en underbar konsol, totalt underskattad vilket är synd.
Nintendo får helt enkelt lägga i en extra växel nu tycker jag, dags att visa oss lite tyngre titlar - Metroid någon?

NES-remix räcker inte! Eller remakes av gamla N64/GC-spel, dock ett undantag = Zelda Majoras Mask som jag hoppas kommer i en remake.

Medlem
Medlem
Skrivet av radiuz:

Wii U är en underbar konsol, totalt underskattad vilket är synd.
Nintendo får helt enkelt lägga i en extra växel nu tycker jag, dags att visa oss lite tyngre titlar - Metroid någon?

NES-remix räcker inte! Eller remakes av gamla N64/GC-spel, dock ett undantag = Zelda Majoras Mask som jag hoppas kommer i en remake.

Metroid är ingen tung titel. Metroid prime trilogy + Metroid other M sålde totalt sämre än Donkey Kong Returns.

1
Skriv svar