Istället för Duke Nukem kommer Bombshell

Medlem
Skrivet av KatOne:

2/10

Du måste vara jävligt rolig att ta med på bio, konserter fester mm. Sågar spel som inte ens kommit ut. Du och ni andra som sågar är fan sorgliga.

Medlem

Skulle lika gärna kunna vara denna video fast med en tjej:

Medlem
k3m
Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av KatOne:

2/10

Du måste vara jävligt rolig att ta med på bio, konserter fester mm. Sågar spel som inte ens kommit ut. Du och ni andra som sågar är fan sorgliga.

Efter alla kommentarer så var jag bara tvungen att se teasern för att själv se hur dålig den är. Och jag måste säga att inte fan är den så dålig som ni beskriver. Själv såg jag inga större fel med teasern.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av KatOne:

2/10

Du måste vara jävligt rolig att ta med på bio, konserter fester mm. Sågar spel som inte ens kommit ut. Du och ni andra som sågar är fan sorgliga.

Och läsförståelse var inte ditt vassaste ämne i skolan.
KatOne recenserade inte spelet, utan trailern/teasern i nyheten.

2/10 var för övrigt frikostigt betyg i mitt tycke, jag ger filmsnutten -3/10

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av KatOne:

2/10

Du måste vara jävligt rolig att ta med på bio, konserter fester mm. Sågar spel som inte ens kommit ut. Du och ni andra som sågar är fan sorgliga.

Såg du trailern eller har jag missat något?

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Spelvärldens junk-food

Junk food går snabbt att göra, är billig och onyttig - men det smakar iallfall gott.

Det här är snarare spelvärldens ollade junk-food.

Skrivet av employed:

Du måste vara jävligt rolig att ta med på bio, konserter fester mm. Sågar spel som inte ens kommit ut. Du och ni andra som sågar är fan sorgliga.

Shhh, inga tårar.

Bara drömmar nu.

Medlem

Bombshell har ju dock med Duke att göra.
I första Duke Nukem Forever trailern som kom 1999 var även den brud som redan då ryktades heta just Bombshell även med i trailern. Coincidence? I think not

k3m
Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Morlizer:

Spelvärldens junk-food

Junk food går snabbt att göra, är billig och onyttig - men det smakar iallfall gott.

Det här är snarare spelvärldens ollade junk-food.

Skrivet av employed:

Du måste vara jävligt rolig att ta med på bio, konserter fester mm. Sågar spel som inte ens kommit ut. Du och ni andra som sågar är fan sorgliga.

Shhh, inga tårar.

Bara drömmar nu.

https://www.youtube.com/embed/ygr5AHufBN4

Skräpmat är en urusel benämning på snabbmat. Snabbmat är under inga omständigheter billigt, behöver inte vara onyttigt och kan smaka skit. Så är det!

Medlem

Prepubescent boy Fantasy Simulator?

vet att jag skulle falla för titeln som 11-12 åring.. tyvärr man var väl inte så sofistikerad på den tiden haha.

men generellt sett inget med trailern var umponerande som det nämns rendeing och texturer var hastigt gjorda och gav ingen inblick i spelet tv:n hade mer personalitets utveckling är karaktären man skulle spela. ser helt enkelt inge bra ut alls.

men ja man skall inte ropa hej först man är är över bäcken men i detta fall känns det som en väldigt grund och smal bäck tyvärr.

Medlem

Trailern såg mer ut som en snabbskiss från hur det kan komma att se ut. Snabbt ihopslängt för att ge oss nåt material att se. En liten teaser. Hoppas verkligen inte det kommer att bli lika dåligt som i teasern.

Medlem
Skrivet av Decado:
Skrivet av employed:
Skrivet av KatOne:

2/10

Du måste vara jävligt rolig att ta med på bio, konserter fester mm. Sågar spel som inte ens kommit ut. Du och ni andra som sågar är fan sorgliga.

Och läsförståelse var inte ditt vassaste ämne i skolan.
KatOne recenserade inte spelet, utan trailern/teasern i nyheten.

2/10 var för övrigt frikostigt betyg i mitt tycke, jag ger filmsnutten -3/10

Hahaha.. vad rolig du är med smiley och allt.
För mej är det tydligt att han recenserar både trailern och arbetet då han nämner Ingame och animationer mm.

MEG
Medlem

Tror att detta kommer att bli ett höjdarspel, och hur faan kan jag tro något sådant med en sådan trailer?
Ren logik mina damer och herrar, snygga "fräna" och bra gjorda trailers brukar mynna ut i en besvikelse när spelet släpps. Men med denna trailer så är förväntningarna väldigt låga och spelet behöver inte leva upp till dessa förväntningar som inte kan hållas.
Elementärt min kära Watson


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av Decado:
Skrivet av employed:
Skrivet av KatOne:

2/10

Du måste vara jävligt rolig att ta med på bio, konserter fester mm. Sågar spel som inte ens kommit ut. Du och ni andra som sågar är fan sorgliga.

Och läsförståelse var inte ditt vassaste ämne i skolan.
KatOne recenserade inte spelet, utan trailern/teasern i nyheten.

2/10 var för övrigt frikostigt betyg i mitt tycke, jag ger filmsnutten -3/10

Hahaha.. vad rolig du är med smiley och allt.
För mej är det tydligt att han recenserar både trailern och arbetet då han nämner Ingame och animationer mm.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jävligt kass trailer. Enda som var bra med den var musiken.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jävligt kass trailer. Enda som var bra med den var musiken.

Tänkte just kommentera på att musiken var bra=), nått som är ovanligt i spel idag.

Jag fattar att hon skulle se "bad ass" ut men är det bara jag som tycker att det skulle vara coolare om hon hade full stridsmundering istället än en metall-bikini?

phi
Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av Decado:
Skrivet av employed:
Skrivet av KatOne:

2/10

Du måste vara jävligt rolig att ta med på bio, konserter fester mm. Sågar spel som inte ens kommit ut. Du och ni andra som sågar är fan sorgliga.

Och läsförståelse var inte ditt vassaste ämne i skolan.
KatOne recenserade inte spelet, utan trailern/teasern i nyheten.

2/10 var för övrigt frikostigt betyg i mitt tycke, jag ger filmsnutten -3/10

Hahaha.. vad rolig du är med smiley och allt.
För mej är det tydligt att han recenserar både trailern och arbetet då han nämner Ingame och animationer mm.

Det brukar ligga en del arbete bakom en trailer, där ljud, animationer osv från spelet brukar visas.

Med den trailern säljer man inga spel i alla fall. Den är ju fruktansvärt dålig på alla sätt och vis.

Medlem

Jag tror många har missat faktumet att det är ett isometriskt spel. Grafikskt sett så är det här väldigt bra när man inte är speciellt inzoomad på något.

Det sagt så var det inte den bästa av trailers. Men tillräckligt bra för att man ska hålla vidare utkik tycker jag.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Hennes utrustning måste ju vara den största klichén någonsin.

12
Skriv svar