CS-skaparen har sett Half-Life 3 och Left 4 Dead 3

Robot
CS-skaparen har sett Half-Life 3 och Left 4 Dead 3

Gooseman "bekräftar" att Valve snickrar på något med siffran 3 i namnet.

#valve, #half-life-3, #left-4-dead-3, #half-life-counter-strike


Medlem
CS-skaparen har sett Half-Life 3 och Left 4 Dead 3

Half life 3...

3....

DAE HALF LIFE 3 CONFIRMED!??!? LOOOOL XDD lik if agree


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Och nu är det äntligen officiellt X)

Medlem

Throw The Dog A Bone


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Medlem

Herregud, vilket citat...

Medlem

Half-Life är Valves guldägg. 3an kommer definitivt släppas i samband med Source 2 debuten.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

hoppas nu bara inte detta är åter ett skämt...börjar bli otroligt less på Valves sätt nu.

Medlem

Valve väntar ju på att dom ska kunna leverera ett spel som är mindblowing. Jag gissar på Source 2 med fullt Rift stöd.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ni har 5 st citat tecken i början av artikeln.
Min kropp börjar skaka när jag sitter och letar efter det 6:e men aldrig hittar det

Medlem
Medlem

Några konceptbilder! Kan ju var skit gamla bilder som det aldrig blev någonting av med eller att de är vält tidigt i i produktions stadiet.

Medlem

Det här är ju värre än att vänta på duke nukem!

Medlem

"I did see some concept art for Half-Life 3."

4 ord med 3 bokstäver i meningen.

4 - 1 = 3

Half-Life 3 confirmed.

Medlem

När ska vi få all dlc till Left 4 Dead som det utlovades innan dom släppte tvåan?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Half Life 3 confirmed = Half Life 3 confirmed!

Medlem
Skrivet av marcus8958:

När ska vi få all dlc till Left 4 Dead som det utlovades innan dom släppte tvåan?

ungefär samtidigt som Gordon får en röst.

Medlem

Stackars Gaben, lite som att bli gud i Bruce den allsmäktige med alla böner...

Medlem
Skrivet av Idono:

Half-Life är Valves guldägg. 3an kommer definitivt släppas i samband med Source 2 debuten.

Precis. Har jag sagt länge. Men det har tagit lite väl lång tid nu...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Säker på att han inte syftar på Evolve när han pratar om det nya L4D?

Medlem

Kanske är min läsförståelse som är helt fel ute nu men jag får intrycket av att han bara "trollar". Han säger ju att ingen skulle bli förvånad om han säger som han säger så då kan han lika bra säga det. Det för mig betyder inte att han i själva verket menar det.

Sen, som någon annan var inne på, så är det ju konceptbilder han kan ha sett isf. Och dom kan ju lika gärna vara något som skissades ihop i samband med utvecklingen av HL2.

Jag kanske överanalyserar men för mig är han en onaturlig källa och Valve skulle inte låta något sånt här läcka ut om det inte gjort det tidigare.

Medlem

Släpp bara Half life 3 så att folk kan sluta tjöta om det hela tiden

Medlem
Skrivet av Solid_Snake13:

Släpp bara Half life 3 så att folk kan sluta tjöta om det hela tiden

Då börjar tjötet om Half-life 4 istället

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Idono:

Half-Life är Valves guldägg. 3an kommer definitivt släppas i samband med Source 2 debuten.

Precis. Har jag sagt länge. Men det har tagit lite väl lång tid nu...

Nej då. En revolution som Source 2 tar tid. Skulle jag gissa så är det något speciellt i source 2 motorn som tar lite längre tid. Själv hoppas jag på fullt fungerande förstörelse med helt sjuk integrerad fysik som skulle få Frostbite motorn att se ut som skräp ^^


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Lär komma om typ 2 år typ hoppas på ett lika mycket WOW som 2an var typ typ

Medlem
Skrivet av Rydike:

"I did see some concept art for Half-Life 3."

4 ord med 3 bokstäver i meningen.

4 - 1 = 3

Half-Life 3 confirmed.

+1 för sanning.

Medlem

Concept art != Spel.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

I want to belive.

Medlem
Skrivet av abominable:

Kanske är min läsförståelse som är helt fel ute nu men jag får intrycket av att han bara "trollar". Han säger ju att ingen skulle bli förvånad om han säger som han säger så då kan han lika bra säga det. Det för mig betyder inte att han i själva verket menar det.

Sen, som någon annan var inne på, så är det ju konceptbilder han kan ha sett isf. Och dom kan ju lika gärna vara något som skissades ihop i samband med utvecklingen av HL2.

Jag kanske överanalyserar men för mig är han en onaturlig källa och Valve skulle inte låta något sånt här läcka ut om det inte gjort det tidigare.

Trollning eller ej, artikeln säger ingenting om Half-Life 3, som jag läser det så handlar det om vad Gooseman tror det var han såg. Sen så förstår jag inte varför han säger att Left 4 dead 3 inte skulle vara nyheter.

Medlem

Man undrar hur många år dom kommer hålla på med Hl3.. måste ha varit rätt länge nu under utveckling.. släpp det nån gång.. blir det lagom till steambox en premiär och deras nya source engine eller?

12
Skriv svar