Battlefield 3 är gratis på Origin

Medlem
Skrivet av darkthunder:

In other news; Gratisversionen av BF1942 på Origin Store, verkar helt försvunnit.

Beror nog på att de lade ner servrarna för några utav deras äldre titlar (även BF1942)


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Medlem
Skrivet av VolvoJocke:
Skrivet av Johan:

De e najs

De är det som ger en power

Men det jag skulle vilja göra är å köra 934, den har joystick, å d, d e najs!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av darkthunder:

In other news; Gratisversionen av BF1942 på Origin Store, verkar helt försvunnit.

Inte så konstigt med tanke på att de stängt ner de officiella servrarna.. eller hur?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av darkthunder:

In other news; Gratisversionen av BF1942 på Origin Store, verkar helt försvunnit.

Inte så konstigt med tanke på att de stängt ner de officiella servrarna.. eller hur?

Jag sa aldrig att det var konstigt. Men inte fan lockar dom mig tillbaka till att spela, när dom tog bort det bästa BF-spelet genom tiderna.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

som sagt gratis e gött för teh pc master race

http://www.gamespot.com/articles/report-wolfenstein-the-new-o...

360/PS3 versionen fanns på torrentsidor flera dagar innan det släpptes på pc.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Detta är något som jag faktiskt tycker är väldigt positivt med Origin. Det är trevligt att de ger ut sina gamla spel gratis. Något jag saknar hos Steam.

Det är rätt ofta enstaka spel ges bort. Senast häromdagen fick jag nån version av ArmA. Räcker oftast att installera det en gång så har man det "för alltid" som det brukar stå i texterna.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:
Skrivet av Amilo:

Detta är något som jag faktiskt tycker är väldigt positivt med Origin. Det är trevligt att de ger ut sina gamla spel gratis. Något jag saknar hos Steam.

Det är rätt ofta enstaka spel ges bort. Senast häromdagen fick jag nån version av ArmA. Räcker oftast att installera det en gång så har man det "för alltid" som det brukar stå i texterna.

Det visste jag inte. Trodde bara det vara deras "free weekends" som var det enda tillfället de lät oss spela spel gratis.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

som sagt gratis e gött för teh pc master race

http://www.gamespot.com/articles/report-wolfenstein-the-new-o...

Står ju inte ens där om de räknade nedladdningarna är för konsol eller pc. Bra försök...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

12
Skriv svar