Betatesta Battlefield Hardline

Medlem

Någon annan som har en key över till ps4:) gärna pm.

Medlem

Get ready for disappointment!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jaså dåligt?

Medlem

Kommer ni släppa fler PC nycklar? Pls?


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Jag tycker det är kul, och tycker att folk ska sluta kasta ord som klon, kopia, påklistrat, skit och tråkigt omkring sig. Alla har en egen uppfattning. Börjar man dessutom titta sig omkring är de flesta spelen väldigt lika något annat, tar inspiration, är en vidareutveckling av andra spel, osv osv osv. Gillar ni inte spelet, köp det inte. Gillar ni det, köp det och spela med mig!

Annars, ingen mening att sitta och kasta skit omkring sig för att man är missnöjd med ett av en miljon spel som man inte måste köpa.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

WOW vad dåligt det var.. är chockad :s

Snacka om vilseledande gameplay från den där trailern.. spelet startade, 5 min senare var vi utanför stan och vann.

Medlem

Tycker det var pinsamt dåligt.

Detta är en mod till BF4 och inget annat.
Att släppa det för fullpris är ett hån och ännu en spik i kistan

Medlem

Tack, men nejtack.

Medlem
Skrivet av Chippen838:

Jaså dåligt?

Aa


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Testade ett par matcher. Sämsta Battlefield någonsin.

Medlem

EA kommer få känna av den här floppen rejält. Hoppas dom vaknar till

Medlem
Skrivet av Stag:

Jag tycker det är kul, och tycker att folk ska sluta kasta ord som klon, kopia, påklistrat, skit och tråkigt omkring sig. Alla har en egen uppfattning. Börjar man dessutom titta sig omkring är de flesta spelen väldigt lika något annat, tar inspiration, är en vidareutveckling av andra spel, osv osv osv. Gillar ni inte spelet, köp det inte. Gillar ni det, köp det och spela med mig!

Annars, ingen mening att sitta och kasta skit omkring sig för att man är missnöjd med ett av en miljon spel som man inte måste köpa.

Jag håller inte med. Jag vill kasta skit, och vill påstå att jag absolut bör få göra det. Om du inte vill hålla med är du, dock, i din fulla rätt att inte lyssna eller ta åt dig.

Jag gillar inte att du slänger dig med ord som "jag tycker det är kul", men accepterar ändå din åsikt och låter dig yttra den.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

att man missade denna möjlighet också kmr FZ erbjuda fler koder tro?

Medlem

Finns det absolut inga mer nycklar man kan få? Ser att ni skriver både dåligt och bra om det men känns ändå värt att testa (i min mening). Skulle behöva ha en ps4 key.

Medlem

Jag säger Nej. Inte ens Nej Tack för då skulle jag uppskatta om jag fick en nyckel så blir bara Nej för jag vill inte ha en, samt Nej för jag skulle inte uppskatta att ens få tillfället att spela den här Turden.

Jag fick min nyckel i ett mail från EA imorse... Signa upp genom http://www.battlefield.com/ så finns ju möjligheten.

Någon som fick en extra ps4 nyckel? Skickar en digital pilsner och lite fläsksvålar för ett PM

Inaktiv

Det blev ett par matcher innan det hamnade i soptunnan — har helt tröttnat på skräpspel.

Medlem

Har provat till både PC och PS4. Är väldigt likt BF4... sen gillar jag inte att spelare kan komma från ingenstans med alla bilar och motorcyklar och hoppa in i striderna på det sättet. Det blir för kaotiskt.

Medlem

Norpade åt mig för pc och ps4 10 sec efter announcement. Dessvärre är spelet i ge höjdare.

Medlem

Jag antar att det folk ville ha var något i stil med det här...

...men det vi istället fick var mer i stil med det här...

...pga att EA's/Dice designledning verkar numera tänka i stil med det här...

...:|

Medlem

Folk är aldeles för bortskämda och förväntar sig att en Beta ska vara Fan-tastisk.. Det tycker jag är sjukt, vad är det för mening med att gaming som hobby om man inte kan ha kul med en stungun & c4?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

personligen är jag så less på dessa spel nu, visst, jag spelar dem, men det känns så fruktansvärt utdraget och i samma bana.
kan de inte göra ett nytt WWII spel med denna grafik, hade varit underbart, minns ju bara COD, medal of honor och battlefield WWII spelen från den tiden då det var crappy grafik.
ett nytt WWII spel med denna grafik, uj, det hade varit nått det.

Medlem

Har någon en uppfattning hur länge betan varar?

Medlem

Nog för att det är en beta, men kändes bara... som ett mellanting. Ofta man kommer in i betor nu mer och även fast det är en beta får man en känsla för hur spelet känns och om det har potential, måste säga att det saknar på båda fronterna just nu. Blev lite besviken faktiskt även fast jag inte förväntade mig något.

Medlem

Har i princip spelat och ägt alla BF spel men nu börjar jag ruttna och detta var spiken i kistan. Totalt värdelöst, avinstallerade skiten efter tio minuter. De vill alltså ha betalt för något som känns som ett DLC som förövrigt var pisstrist. Dice/Ea har definitivt sålt sitt sista BF till mig...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

kul att dom få som fick nycklar snabbt avinstallerat och skiter i spelet medan vi andra sitter här utan


signatur

//monster

Medlem

Ni kan vara glada åt att slippa eländet...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Tycker spelet är ganska roligt än så länge men ser inte att dom kan ta 500 spänn för det, no fucking way.

Medlem

Kul att man får meddelande att man kommit in men ändå inte för det.. Tack EA.
Någon som har en extra key så man kan få spela med sina kompisar som signade up efter mig men ändå fick nycklar?

123
Skriv svar