Fler EA-förseningar – nya Dragon Age skjuts fram

Robot
Fler EA-förseningar – nya Dragon Age skjuts fram

Lyckligtvis skjuts Dragon Age: Inquisition bara fram en månad.

#ea, #battlefield-hardline, #dragon-age-inquisition


Medlem
Fler EA-förseningar – nya Dragon Age skjuts fram

Ja, om spelet fungerar utan patchar på lanseringsdagen så är det värt en extra månads väntetid.

Medlem

Modigt av EA att flytta fram sina två storspel i höst.

Medlem

Allvarligt, morgonen blir ju bara bättre och bättre -.-

Fast det är som Bennii säger, hoppas att det inte är en day1 patch.


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

Kommer troligen bli ett skit spet,
Bioware har blivit kassa på sistone.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Snacka om att DAI har stora förväntningar på sig. Hoppas verkligen det blir underbart!

Medlem

Bra att fler och fler vågar försena sina spel hellre än att släppa dem innan rigorös testning och optimering.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Kommer troligen bli ett skit spet,
Bioware har blivit kassa på sistone.

Tror alla stora namn slutat på Bioware. Tror sista stjärnan lämnade skeppet efter wowdödaren swtor.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Wow.. vad håller de på med nu för tiden?!

Medlem

Känns inte som det ofta EA skjuter upp release. Kan knappt minnas några andra exempel.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Gen
Medlem
Skrivet av tjockisen:

Wow.. vad håller de på med nu för tiden?!

Om förseningen inbegriper ett fungerande spel vid launch är det värt det. Orkar inte med ett till Watch Dogs fiasko, blev så sjukt besviken på den skiten.

Medlem

har EA börjat fatta kanske? hoppas verkligen det.

Medlem
Skrivet av Gen:

Om förseningen inbegriper ett fungerande spel vid launch är det värt det. Orkar inte med ett till Watch Dogs fiasko, blev så sjukt besviken på den skiten.

Det vill jag hålla med om. Watch Dogs var ett riktigt tråkigt och dåligt spel.

Medlem

Om det är bättre än DAO så blir jag riktigt glad.

Medlem

Helt rätt.


signatur

A punch like that is worth two in the bush

Gen
Medlem
Skrivet av tjockisen:
Skrivet av Gen:

Om förseningen inbegriper ett fungerande spel vid launch är det värt det. Orkar inte med ett till Watch Dogs fiasko, blev så sjukt besviken på den skiten.

Det vill jag hålla med om. Watch Dogs var ett riktigt tråkigt och dåligt spel.

Plus att de inte verkar bry sig om att lappa ihop eländet. Nåja, AC4 fungerade ju bra så hoppas ACU också gör det.

Medlem

En månad kan jag överleva, det är okej, Hoppas de inte blir fler.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Gen
Medlem
Skrivet av Xeran:

En månad kan jag överleva, det är okej, Hoppas de inte blir fler.

Hoppas som du. Har faktiskt blivit rätt sugen på spelet, jag som annars inte är ett DA fan.

Medlem

Hade sett i framåt mot detta i oktober men men bättre de tar lite extra tid än att snabba på och släppa ett trasigt spel.

Antar de lärde sig efter Battlefield 4 kritiken

Medlem

Superbra och modigt. Kan dock tycka att man borde sätta release datum flera månader längre fram än vad man egentligen tror. Då blir det ju en glad överraskning när det släpps tidigare och dessutom måste de inte stressa fram ett spel.

Men som sagt, bra bra.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Godofcheese:

Kommer troligen bli ett skit spet,
Bioware har blivit kassa på sistone.

Låter som melodramatiskt skitsnack i mina öron. Men men, time will tell!

Medlem

signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

MEG
Medlem

Skulle tro att detta är vinna eller försvinna för Bioware


signatur

Death is only the beginning

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av MEG:

Skulle tro att detta är vinna eller försvinna för Bioware

Hur menar du nu? Tror du att de bara lägger ner utvecklingen av Mass Effect och deras nya IP ifall detta spel inte säljer som smör i solsken?

MEG
Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av MEG:

Skulle tro att detta är vinna eller försvinna för Bioware

Hur menar du nu? Tror du att de bara lägger ner utvecklingen av Mass Effect och deras nya IP ifall detta spel inte säljer som smör i solsken?

Nja jag tror att om detta spel floppar så är risken stor att EA lägger sig i den fortsatta produktionen av spel med följd av att de stänger ner Bioware, men detta är naturligtvis bara spekulationer...


signatur

Death is only the beginning

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av MEG:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av MEG:

Skulle tro att detta är vinna eller försvinna för Bioware

Hur menar du nu? Tror du att de bara lägger ner utvecklingen av Mass Effect och deras nya IP ifall detta spel inte säljer som smör i solsken?

Nja jag tror att om detta spel floppar så är risken stor att EA lägger sig i den fortsatta produktionen av spel med följd av att de stänger ner Bioware, men detta är naturligtvis bara spekulationer...

Jag tror att den risken är obefintlig.

MT
Medlem

EA gillar inte att skjuta upp releaser. Om EA skjuter fram en release betyder det att det är så buggigt att det är ospelbart.
Och efter DA2 så är jag sjuuuuukt skeptisk till detta spelet.

jkw
Medlem

Electronic Arts <random svordom>. EA förstör allt de tar i, hade vi inte konstaterat det redan för 10 år sedan?

MEG
Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av MEG:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av MEG:

Skulle tro att detta är vinna eller försvinna för Bioware

Hur menar du nu? Tror du att de bara lägger ner utvecklingen av Mass Effect och deras nya IP ifall detta spel inte säljer som smör i solsken?

Nja jag tror att om detta spel floppar så är risken stor att EA lägger sig i den fortsatta produktionen av spel med följd av att de stänger ner Bioware, men detta är naturligtvis bara spekulationer...

Jag tror att den risken är obefintlig.

Man kan hoppas det, vore synd.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det var typ bästa nyheten på länge. Jag har så sjukt många spel att spela, så för mig är alla nyheter om förseningar bra. Detta och ESO till PS4. Ja dom hade hamnat helt i fel tid med tanke på hur mycket jag håller på att 100%a på ps3 just nu.

1
Skriv svar