Screamride – Rollercoaster Tycoon för sadister

Robot
Releasehästryttare
Screamride – Rollercoaster Tycoon för sadister

Ser kul ut som fan

Medlem

hmmm bara xbox?
Detta på PC + en Rift.... wooo...

Medlem
Skrivet av Seyo:

Detta på PC + en Rift.... wooo...

Åh fy Fan! XD


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

rollercoaster tycoon VAR ett spel för sadister.
bygg en hög berg o dalbana, låt den fyllas med folk, låt den starta, ta sen bort en del utav banan och se sen hur hjälplöst vagnarna flyger rätt ut i ingenstans följt utav en rejäl krasch.

Medlem
Medlem

Såg riktigt jävla ballt ut! Det roligaste med RCT är ju att bygga livsfarliga berg och dalbanor och se vagnarna flyga åt helvete och explodera

Medlem

Platform: XBOX ONE

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Och hur hjälmarna tänkt till att hjälpa? ^^


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Skrivet av joffjoff:

Och hur hjälmarna tänkt till att hjälpa? ^^

Animatörerna slipper problemet med frisyrer som fladdrar i fartvinden?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av totte1015:

Platform: XBOX ONE

http://i.imgur.com/BLQ8l.gif

yea låt oss shitstorma xbone och sedan så hyllar vi ps4 som guden i vardagsrummet!!!
Asså seriöst. Sluta hacka på allt som har med xbox att göra. Vissa tycker om att läsa lite mer om spel och diverse saker som ska komma till xbox för de är mer intresserade av just xbox. Men det är så OTROLIGT tråkigt att läsa alla hatkommentarer som kommer upp gång på gång på gång.
Inte bara av xbox utan av alla andra spel också. Kan vi inte bara vara det där communityt som är vuxet och som gillar just spel och inte det som bara hatar?

peace out!

Medlem
Skrivet av bäverville:
Skrivet av totte1015:

Platform: XBOX ONE

http://i.imgur.com/BLQ8l.gif

yea låt oss shitstorma xbone och sedan så hyllar vi ps4 som guden i vardagsrummet!!!
Asså seriöst. Sluta hacka på allt som har med xbox att göra. Vissa tycker om att läsa lite mer om spel och diverse saker som ska komma till xbox för de är mer intresserade av just xbox. Men det är så OTROLIGT tråkigt att läsa alla hatkommentarer som kommer upp gång på gång på gång.
Inte bara av xbox utan av alla andra spel också. Kan vi inte bara vara det där communityt som är vuxet och som gillar just spel och inte det som bara hatar?

peace out!

Han skriver inget hatiskt om Xbone!! Jag ser det mer som att han tyckte spelet verkar bra men att spelet inte kommer ut till PC är en negativ sak vilket jag håller med om!!

Varför drar du in PS4 i detta? är det inte så att du verkar vara en lite fanboy och tål inget negativt om Xbone att du ser saker vi andra inte ser?

Medlem
Skrivet av bäverville:
Skrivet av totte1015:

Platform: XBOX ONE

http://i.imgur.com/BLQ8l.gif

yea låt oss shitstorma xbone och sedan så hyllar vi ps4 som guden i vardagsrummet!!!
Asså seriöst. Sluta hacka på allt som har med xbox att göra. Vissa tycker om att läsa lite mer om spel och diverse saker som ska komma till xbox för de är mer intresserade av just xbox. Men det är så OTROLIGT tråkigt att läsa alla hatkommentarer som kommer upp gång på gång på gång.
Inte bara av xbox utan av alla andra spel också. Kan vi inte bara vara det där communityt som är vuxet och som gillar just spel och inte det som bara hatar?

peace out!

Någon känner sig nedtryckt?

Jag menar bara på med gifen att intresset för detta spel försvann helt när jag såg att det inte kommer till PC.
Jag pissar på både XBOX och PS, how about that?
Oh wait...

Medlem
Skrivet av mangemani:

rollercoaster tycoon VAR ett spel för sadister.
bygg en hög berg o dalbana, låt den fyllas med folk, låt den starta, ta sen bort en del utav banan och se sen hur hjälplöst vagnarna flyger rätt ut i ingenstans följt utav en rejäl krasch.

Det var dock bara kul nån gång, enligt mig. Det stora med RCT för mig var att bygga en bana som kunde ta 2-3 minuter att åka och hade en excitement-rating på 7.5 eller mer. Det var väldigt svårt vill jag minnas eller så kanske det bara var min lågt utvecklade ungdomshjärna som hade problem. I vilket fall så var det väldigt belönande efter timmar av "arbete" att verkligen få till den där ultimata banan. När man sen hade lyckats bygga 5-6 st riktigt bra banor som var sammanvävda med varandra låg merparten över 9 i excitement. Lite träd och dekorationer på det och man började närma sig 10. Då kände man sig fan grym.

Men det kanske bara var jag som var såld på det spelet, utöver byggandet av berg-och-dalbanor så var ju spelvärdet ganska lågt efter några timmar.

Medlem
Skrivet av abominable:
Skrivet av mangemani:

rollercoaster tycoon VAR ett spel för sadister.
bygg en hög berg o dalbana, låt den fyllas med folk, låt den starta, ta sen bort en del utav banan och se sen hur hjälplöst vagnarna flyger rätt ut i ingenstans följt utav en rejäl krasch.

Det var dock bara kul nån gång, enligt mig. Det stora med RCT för mig var att bygga en bana som kunde ta 2-3 minuter att åka och hade en excitement-rating på 7.5 eller mer. Det var väldigt svårt vill jag minnas eller så kanske det bara var min lågt utvecklade ungdomshjärna som hade problem. I vilket fall så var det väldigt belönande efter timmar av "arbete" att verkligen få till den där ultimata banan. När man sen hade lyckats bygga 5-6 st riktigt bra banor som var sammanvävda med varandra låg merparten över 9 i excitement. Lite träd och dekorationer på det och man började närma sig 10. Då kände man sig fan grym.

Men det kanske bara var jag som var såld på det spelet, utöver byggandet av berg-och-dalbanor så var ju spelvärdet ganska lågt efter några timmar.

Jag tycker allt runtomkring är intressant med, pynta parken, sätta priser och försöka få besökarna att trivas men det verkar ju tyvärr saknas i det här spelet

Medlem

Hade det vart till PC, absolut.. nu.. mjeeeh

1
Skriv svar