Episk Warlords of Dreanor-trailer

Medlem

Kommer aldrig att röra WoW igen, men en sak är säker.. Blizzard är grymma på att göra CGI trailers!

Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Att kalla saker skit bara för att man tröttnat på dem eller aldrig gillat det är bara omoget. Nu vet jag inte hur gammal du är men är det så du pratar om gamla förhållanden? Att bara för att du inte känner något idag så var de skit? skärp dig. Ditt försök till coola attityd blir bara löjligt

Vem säger att han har tröttnat på det? Om man inte gillar något så brukar man tycka att det är skit eller hur brukar du göra?
Vad fan har gamla förhållanden med WoW att göra? Kan man inte tycka WoW är skit utan att tycka samma sak om gamla förhållandet? Skärp dig! "Ditt försök till coola attityd"(vad tusan betyder det förresten?) blir bara löjligt.


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem
Skrivet av Fisklax:
Skrivet av Oneone:

Asså va? vafan när hände det där? böckerna och WC3 säger helt olika saker? vafan? ändrar de allt igen eller?

I böckerna så dricker de ju , alla utom Duratan ( Thralls papps ) . Och det är ju Medivh som tar de sen till Azeroth?

fattade noll av den där cinematicen, men snygg var den

Garrosh har åkt tillbaka i tiden, det är han som får Grommash och inte dricka det och det är Garrosh som räddar han från explosionen

ahhhhhhhhhh nu är jag med ,tack

Medlem

signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Någon mer som tänkte på detta:

... i början på trailern?

Medlem

Svin cool är den. Men jag har fortfarande en riktig soft spot för Burning Crusade intron... You are not prepaired!

Medlem
Skrivet av firefly:
Skrivet av adrii:
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Att kalla saker skit bara för att man tröttnat på dem eller aldrig gillat det är bara omoget. Nu vet jag inte hur gammal du är men är det så du pratar om gamla förhållanden? Att bara för att du inte känner något idag så var de skit? skärp dig. Ditt försök till coola attityd blir bara löjligt

Vem säger att han har tröttnat på det? Om man inte gillar något så brukar man tycka att det är skit eller hur brukar du göra?
Vad fan har gamla förhållanden med WoW att göra? Kan man inte tycka WoW är skit utan att tycka samma sak om gamla förhållandet? Skärp dig! "Ditt försök till coola attityd"(vad tusan betyder det förresten?) blir bara löjligt.

jag brukar inte direkt kalla saker för skit bara för att jag inte gillar det, tex Wow är inte min grej men jag kan fortf erkänna det som ett bra spel även om det inte är min typ av spel.


signatur

God is dead

Inaktiv
Skrivet av toern:

Det är verkligen bra överlag i betan, vill nästan inte hjälpa att testa bara för att spara på det goda. Det enda man egentligen saknar från nyare mmos är att man gärna sett free target osv, men samtidigt så gör ju blizz sin grej väldigt bra i den modell de använder sig av för strider.

Det är just "free target" som gett mig avsmak från nya MMO's. Det fungerar inte smidigt och/eller så passar rörelser och karaktärer inte in i striderna på det sätt jag tycker om.

Blizzard är svårslaget när det gäller att leverera kvalité; möjligtvis bortsett från Diablo 3...

Medlem

Tycker det ballar ur rätt hårt med tidsresande hit och dit..
Fast det har ju redan ballat ur sedan första expansionen.

Snygg trailer dock..

Medlem

Hade gärna sett Blizzard göra ett storybaserat icke RTS single player spel baserat på warcraft... eller en CG långfilm.

Är så fruktansvärt trött på deras säkra men ack så tråkiga design beslut, förstår verkligen inte kärleken för studion, kvalitet i all ära men är det inte kul att spela så kvittar det om det är välgjort.

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av firefly:
Skrivet av adrii:
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Att kalla saker skit bara för att man tröttnat på dem eller aldrig gillat det är bara omoget. Nu vet jag inte hur gammal du är men är det så du pratar om gamla förhållanden? Att bara för att du inte känner något idag så var de skit? skärp dig. Ditt försök till coola attityd blir bara löjligt

Vem säger att han har tröttnat på det? Om man inte gillar något så brukar man tycka att det är skit eller hur brukar du göra?
Vad fan har gamla förhållanden med WoW att göra? Kan man inte tycka WoW är skit utan att tycka samma sak om gamla förhållandet? Skärp dig! "Ditt försök till coola attityd"(vad tusan betyder det förresten?) blir bara löjligt.

jag brukar inte direkt kalla saker för skit bara för att jag inte gillar det, tex Wow är inte min grej men jag kan fortf erkänna det som ett bra spel även om det inte är min typ av spel.

Kan väl fortfarande tycka något är skit även fast det anses vara ett bra spel enligt andra?

Jag tycker då wow är ett skitspel enligt mig själv, anser inte att något är bra med det, alldeles för segt och enformigt (som alla mmorpg).

Men de kan det här med trailers i alla fall.

Medlem

Blizzard kan sina filmer men jag känner en ilande oro av att denna trailer var mer diablo än warcraft-inspirerad.

Fortfarande det bästa mmorpg och inget spel lyckas peta det från tronen. Det i sig är beklämmande efter så många år.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Är inte intresserad av spelet, men gief långfilm!
Fick lite Lotr-vibbar i introt

Medlem

oh yes. blev skit taggad nu!

Medlem

Släpps på min födelsedag.... är det ett tecken?

Medlem

Blizzard har alltid gjort fräna trailers, det är synd att grafikstilen och tonen från dessa filmer inte återfinns i spelen. Där är det så familje- och barnvänligt och puttinuttigt att det är ointressant för mig.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

MEG
Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Att kalla saker skit bara för att man tröttnat på dem eller aldrig gillat det är bara omoget. Nu vet jag inte hur gammal du är men är det så du pratar om gamla förhållanden? Att bara för att du inte känner något idag så var de skit? skärp dig. Ditt försök till coola attityd blir bara löjligt

Nja nu har du ingen aning om min erfarenhet av WoW vilket gör att du uttalar dig om saker som du inte har en aning om, vilket är omoget i sig

Jag är så gammal så jag var med från början när WoW släpptes och har spenderat många månader med att spela det. Jag har dock inget över för de förändringar som de har gjort, både med levelsystemet och att de har förenklat singel playeruppdragen, och ja jag förstår varför de har gjort det men tycker ändå att det är fel (för att inte tala om att AH har kraschat). Så min åsikt är att WoW har gått ifrån ett riktigt bra MMO till att vara skit, kan tillägga att jag fick återfall för någon månad sedan och insåg ganska snart varför jag slutade spela det.
Om du inte gillar min åsikt så är det ditt problem


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Om man gillar MMORPGS, vilka spel förutom WoW finns det just nu?

Som passar ALLA alltså.

Inb4 Wildstar.

Wildstar har raids och...raids?

Jag har två andra MMORPGs i sikte (Black Desert samt Bless) men dessa kommer nog inte komma till Europa/US förrän slutet av nästa år.

Så just nu så blir det WoW för hela slanten.

Tror inte att det finns ett MMO som passar alla, jag tycker för tillfälligt att Secret World och GW2 är bra spel, även om de också har sina brister.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Exakt när i den trailern dricker dom alkohol?


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem
Skrivet av adrii:
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Att kalla saker skit bara för att man tröttnat på dem eller aldrig gillat det är bara omoget. Nu vet jag inte hur gammal du är men är det så du pratar om gamla förhållanden? Att bara för att du inte känner något idag så var de skit? skärp dig. Ditt försök till coola attityd blir bara löjligt

Omoget? Är det jobbigt att vara så korrekt hela tiden? Han uttryckte vad han tyckte om det. Var inte så lättkränkt.


signatur

I drank what?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Keza:
Skrivet av Rakoon:

Kan nån förklara vafan som händer för någon som inte är insatt? Fattar fan ingenting

Googla.

Svårt att googla något när man inte är insatt och kan ställa rätt frågor. Nästa gång kan du hålla sådana kommentarer för dig själv.


signatur
Medlem

måste vara jobbigt att ha de där tänderna

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Kan nån förklara vafan som händer för någon som inte är insatt? Fattar fan ingenting

Har inte spelat wow på väldigt länge men efter att ha läst lite på reddit så verkar det vara som följande: Garrosh (som numera är ex ledaren av The Horde efter att ha blivit ond) har åkt tillbaks i tiden för att varna sin far (Grommash) att inte dricka det gröna blodet, något som alltså inte händer i de första WC-spelen då han dricker blodet och orcherna på så vis får grön hud.

Så nu har en helt separat tidslinje skapats i wow universumet där Grommash inte kommer att dödas av Mannoroth (demonen som fick smaka på yxa i skallen) i framtiden (WC3) när han och Thrall hjälps åt att döda honom.

Det i sin tur leder nu till att "outland" aldrig blev invaderat och förstört av orcherna och denna expansion kommer handla om vad som kommer hända istället. Helt klart lite förvirrande och många verkar vara uppröda över att de lägger hela storyn i WC åt sidan.

Medlem
Skrivet av LordVaakos:
Skrivet av Rakoon:

Kan nån förklara vafan som händer för någon som inte är insatt? Fattar fan ingenting

Har inte spelat wow på väldigt länge men efter att ha läst lite på reddit så verkar det vara som följande: Garrosh (som numera är ex ledaren av The Horde efter att ha blivit ond) har åkt tillbaks i tiden för att varna sin far (Grommash) att inte dricka det gröna blodet, något som alltså inte händer i de första WC-spelen då han dricker blodet och orcherna på så vis får grön hud.

Så nu har en helt separat tidslinje skapats i wow universumet där Grommash inte kommer att dödas av Mannoroth (demonen som fick smaka på yxa i skallen) i framtiden (WC3) när han och Thrall hjälps åt att döda honom.

Det i sin tur leder nu till att "outland" aldrig blev invaderat och förstört av orcherna och denna expansion kommer handla om vad som kommer hända istället. Helt klart lite förvirrande och många verkar vara uppröda över att de lägger hela storyn i WC åt sidan.

Förvirrande, ja. Men WC-storyn påverkas väl inte egentligen?

Det är väl det som hela expansionen handlar om. Att vi inte ska låta the Iron Horde forma om historien.

Så jag förstår inte varför en del är tjuriga över detta.

Medlem

Alltså, dom skulle ju tjäna åtskilliga miljoners miljoner på att göra CGI-långfilmer. MAKE IT SO


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av LordVaakos:
Skrivet av Rakoon:

Kan nån förklara vafan som händer för någon som inte är insatt? Fattar fan ingenting

Har inte spelat wow på väldigt länge men efter att ha läst lite på reddit så verkar det vara som följande: Garrosh (som numera är ex ledaren av The Horde efter att ha blivit ond) har åkt tillbaks i tiden för att varna sin far (Grommash) att inte dricka det gröna blodet, något som alltså inte händer i de första WC-spelen då han dricker blodet och orcherna på så vis får grön hud.

Så nu har en helt separat tidslinje skapats i wow universumet där Grommash inte kommer att dödas av Mannoroth (demonen som fick smaka på yxa i skallen) i framtiden (WC3) när han och Thrall hjälps åt att döda honom.

Det i sin tur leder nu till att "outland" aldrig blev invaderat och förstört av orcherna och denna expansion kommer handla om vad som kommer hända istället. Helt klart lite förvirrande och många verkar vara uppröda över att de lägger hela storyn i WC åt sidan.

Förvirrande, ja. Men WC-storyn påverkas väl inte egentligen?

Det är väl det som hela expansionen handlar om. Att vi inte ska låta the Iron Horde forma om historien.

Så jag förstår inte varför en del är tjuriga över detta.

Ja det har du helt rätt i!

Numera finns det dock många som gärna vill se WoW gå i graven så att ett WC4 kan släppas även fast Blizzard aldrig kommer göra det så länge SC2 finns kvar.

Personligen bryr jag mig inte, jag tyckte wow var fantastiskt kul i Vanilla/TBC men jag har inget problem med om man fortfarande gillar det. Spela det man tycker är kul och skit i alla andra!

Medlem
Skrivet av Remus:

Blizzard gör Världens bästa cinematics! Hands down. Finns ingen annan som kommer i närheten.

Dock vill jag att WoW dör nu så jag kan få mitt Warcraft 4!

Tror mer det är Starcraft 2 som håller Warcraft 4 borta

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av adrii:
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Att kalla saker skit bara för att man tröttnat på dem eller aldrig gillat det är bara omoget. Nu vet jag inte hur gammal du är men är det så du pratar om gamla förhållanden? Att bara för att du inte känner något idag så var de skit? skärp dig. Ditt försök till coola attityd blir bara löjligt

Nja nu har du ingen aning om min erfarenhet av WoW vilket gör att du uttalar dig om saker som du inte har en aning om, vilket är omoget i sig

Jag är så gammal så jag var med från början när WoW släpptes och har spenderat många månader med att spela det. Jag har dock inget över för de förändringar som de har gjort, både med levelsystemet och att de har förenklat singel playeruppdragen, och ja jag förstår varför de har gjort det men tycker ändå att det är fel (för att inte tala om att AH har kraschat). Så min åsikt är att WoW har gått ifrån ett riktigt bra MMO till att vara skit, kan tillägga att jag fick återfall för någon månad sedan och insåg ganska snart varför jag slutade spela det.
Om du inte gillar min åsikt så är det ditt problem

Då blir ditt påstående ännu värre när du har spelat det sen start. Liksom läs min text igen, gamla förhållanden är inte skit BARA för att man tröttnat / tappat känslorna för dem. Det är fakta handlar inte om någons åsikt.

Finns inga åsikter som stör mig, däremot "internettroll superneggo världen kretsar kring mig 2014 attityd" och tyvärr så verkar du sitta på en sådan. Ta det som du vill

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av adrii:
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Att kalla saker skit bara för att man tröttnat på dem eller aldrig gillat det är bara omoget. Nu vet jag inte hur gammal du är men är det så du pratar om gamla förhållanden? Att bara för att du inte känner något idag så var de skit? skärp dig. Ditt försök till coola attityd blir bara löjligt

Omoget? Är det jobbigt att vara så korrekt hela tiden? Han uttryckte vad han tyckte om det. Var inte så lättkränkt.

Skillnad på åsikt och livsfakta, han har ju tom spelat spelet massa år.

Skulle han däremot skrivit "jag älskade wow i många år men med senare uppdateringarna så tycker JAG att spelet blivit sämre". Något i stil med det ÄR en åsikt, sluta läs det som inte finns i mina textar och LÄS ordentligt vad jag svarat på!

Medlem
Skrivet av firefly:
Skrivet av adrii:
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Att kalla saker skit bara för att man tröttnat på dem eller aldrig gillat det är bara omoget. Nu vet jag inte hur gammal du är men är det så du pratar om gamla förhållanden? Att bara för att du inte känner något idag så var de skit? skärp dig. Ditt försök till coola attityd blir bara löjligt

Vem säger att han har tröttnat på det? Om man inte gillar något så brukar man tycka att det är skit eller hur brukar du göra?
Vad fan har gamla förhållanden med WoW att göra? Kan man inte tycka WoW är skit utan att tycka samma sak om gamla förhållandet? Skärp dig! "Ditt försök till coola attityd"(vad tusan betyder det förresten?) blir bara löjligt.

Läs mina andra svar

123
Skriv svar