Nu kan du hacka dina vänner i Watch Dogs

Robot
Nu kan du hacka dina vänner i Watch Dogs

Varning för ansträngd vänskap.

#watch-dogs


Nu kan du hacka dina vänner i Watch Dogs

Saknat sen launch.

Medlem

Så ska de slå på och fixa E3 effekten snart?

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Artikeln:

Annat nytt är att multiplayerspelare som beter sig illa, t.ex. genom att regelbundet hoppa ur multiplayerspel, kommer straffas med att matchas mot likasinnade. Hårda bud.

Tacka fan för det!

Medlem

"Nu kan du hacka dina vänner i Watch Dogs"
"Nästa patch till Watch Dogs..."
"Patchen släpptes till alla plattformar här i Europa under gårdagen."
confusing.

Medlem

detta borde absolut ha funnits från dag ett...
nu har ju alla redan tröttnat.

Medlem
Skrivet av insilence:

detta borde absolut ha funnits från dag ett...
nu har ju alla redan tröttnat.

Instämmer, och utöver det sålt spelet till Gamestop eller liknande

Medlem

Hur fan kan dom jävla asen lägga till något sådant när det fortfarande är ospelbart!?!?!?

Medlem

Ett otrolig hypat spel som var helt utdött dagen efter release... Årets flopp?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Phil Fish verkade inte uppskatta det ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Dunder:

Ett otrolig hypat spel som var helt utdött dagen efter release... Årets flopp?

Det kan man nog säga.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Var redigt besviken på detta spelet. Jag hade iofs inte direkt hypat spelet utan skaffade det mest för att. Hade förväntat mig en bättre och mer hacker inriktad version av GTA men spelet är ju så repetitivt att jag tröttnade efter bara några timmar. Stor potential men.....

Medlem

Är det någon som fortfarande spelar Watch dogs?

Orkade inte spela igenom hela. Alla uppdrag är helt identiska med varann. Det var roligt i början. Och ärligt talat hade jag roligare med sidouppdragen än storyn.

Det lär definitivt komma en 2:a, som fixar till alla klagomål.

Tycker dock det är bättre släppa patch som fixar till allvarliga problem, istället för att lägga till nya funktioner.

Watch dogs är ett utmärkt exempel på att försäljning och spelkvalité inte går hand i hand.

Jag lirar fortfarande, d.v.s att jag inte hunnit spela klart det än så det är inte så att jag sitter och tokspelar.

Förstår inte riktigt kritiken då jag finner det ganska underhållande trots sina brister.
Men hey jag gillade Hitman Absolution också :crazy:

Jämför man det med GTA är det klart man blir besviken


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av blackbeatsblue:

Saknat sen launch.

Jag läste först, "saknat sen lunch". Vi lever i Sverige. Inte i USA! Det heter "jag har saknat det sedan lanseringen". Åh jösses alltså -.- Tacka vetja förr!

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av blackbeatsblue:

Saknat sen launch.

Jag läste först, "saknat sen lunch". Vi lever i Sverige. Inte i USA! Det heter "jag har saknat det sedan leveransen". Åh jösses alltså -.- Tacka vetja förr!

"Leveransen"?

Va..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av blackbeatsblue:

Saknat sen launch.

Jag läste först, "saknat sen lunch". Vi lever i Sverige. Inte i USA! Det heter "jag har saknat det sedan leveransen". Åh jösses alltså -.- Tacka vetja förr!

*Lanseringen

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Ett otrolig hypat spel som var helt utdött dagen efter release... Årets flopp?

Var det någon som trodde något annat innan släppet? Dom flesta spelen idag blir flopps. Inte många som är underhållande. Några enstaka. Resten hypas upp rejält på mässor, coola och fräna trailers. Sen när man väl sitter i gameplayet så är det åt skogen.

Medlem

Jag hade kul med spelet och tyckte handlingen var ganska bra. Har inte orkat göra alla sidouppdrag, blev upptagen med andra spel istället. Jag spelade lite online men efter 10-15 matcher gav jag upp det också, det är en del lagg och som i många spel är det en nackdel även om motståndaren laggar.

Sedan hade jag även problem med att i vissa onlinematcher sjönk min framerate till runt 15 fps vilket var smärtsamt att försöka spela i. Jag vet inte varför då det fungerade bra i andra, och kommer inte komma tillbaka för att se om de fixat det. Kommer mycket annat intressant nu under hösten.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av edgren:
Skrivet av blackbeatsblue:

Saknat sen launch.

Jag läste först, "saknat sen lunch". Vi lever i Sverige. Inte i USA! Det heter "jag har saknat det sedan leveransen". Åh jösses alltså -.- Tacka vetja förr!

*Lanseringen

Ja! Tack! Ibland funkar inte ens egna huvud -.-

Medlem

Har faktiskt spelat Watch Dogs väldigt mycket på sistone. Efter alla recensioner och över hypad det verkade vid release så tyckte jag det var alldeles för likt GTA 5, sen trodde jag att spelet i sig hade väldigt många buggar med. Men nu när jag har spelat det i nån vecka så tycker jag de är väldigt kul faktiskt Rekommenderar att ge det en chans till en som är sugen på ett "nytt spel.

1
Skriv svar