World of Warcraft – inaktiva namn blir tillgängliga igen

Robot
Medlem
World of Warcraft – inaktiva namn blir tillgängliga igen

GudrunSchyman och SkallePer blir tillgängliga inom snar framtid. Ta för er mina vänner!

Medlem
Skrivet av Eight08:

GudrunSchyman och SkallePer blir tillgängliga inom snar framtid. Ta för er mina vänner!

Kan lägga till Stekspade och Äckelpäckel i den listan.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Eight08:

GudrunSchyman och SkallePer blir tillgängliga inom snar framtid. Ta för er mina vänner!

Kan lägga till Stekspade och Äckelpäckel i den listan.

Det där är en festlig svensk trend i online-spel. Istället för traditionella namn/alias, så kör man svenska substantiv/adjektiv ihop; "Orkanbanan", "Stekpanna", "Flaxaveva".

Är någon varierad i språkkunskap som kan berätta om det här är vanligt i andra länder?

Medlem

Jag är stolt över min priest Holyshadow. I tbc så hade jag ett antal människor som erbjöd mig upp till 500 svenska kronor för namnet via paypal och namnbyte osv! Kommer sakna att vara så unik

Medlem
Skrivet av Eight08:

GudrunSchyman och SkallePer blir tillgängliga inom snar framtid. Ta för er mina vänner!

Nu ljuger du så långt näsan räcker! Karaktärernas namn kan inte vara längre än 12 tecken.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Eight08:

GudrunSchyman och SkallePer blir tillgängliga inom snar framtid. Ta för er mina vänner!

Nu ljuger du så långt näsan räcker! Karaktärernas namn kan inte vara längre än 12 tecken.

Du har rätt. Gudrun använde jag visst i Diablo 2 och inte i WoW.

Medlem

Tror jag hade en dvärg vid namn Rövskägg. Den bjuckar jag på.

Medlem
Medlem

Jag minns en omröstning om det här på servern Stormscale. En priest vid namn JAGÄRSHAMAN kom ganska högt.

Medlem

Kommer ihåg när jag farmade blommor i TBC. Så flyger en glad figur förbi med namnet, "Sädslukareva". Good times...

Medlem

Ah, ye olde ospelade karaktärer.

GnormanBates brukade alltid få glada tillrop. Gnome såklart...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

så fall jag körde Wrath of the Lich King borde mina namn vara safe ?

Inaktiv
Skrivet av Eight08:

GudrunSchyman och SkallePer blir tillgängliga inom snar framtid. Ta för er mina vänner!

You made my day

Medlem

Varsågoda, ni får gärna plocka Blackwolfe på thunderhorn Kommer aldrig någonsin återvända till Wow.

Medlem

Lirade Lineage 2. Skulle döpa mitt pet. En polare loggar in och jag tror att jag skriver "hey man" i chatten men det visar sig att jag permanent döper mitt pet till hey man

Medlem

FusterKluck - nån worgen lvl 4..
JanGuillou -> Orc Hunter... Bara att ta för er

1
Skriv svar