Spelar du GTA V på pc, PS eller Xbox?

KoP
Medlem

"Spelar du?" .. Nej, spelade.. GTA V är ju "old" nu.

Medlem

PC. Ska bli kul och spela lite Online mot FZ:are, och se deras bilar och hem, lol

Får bli till Windows denna gången så man slipper autoaim i multiplayer som låser siktet på fienden.

Medlem

Hade kunnat köpa det till PS4 om jag visste att jag skulle få en promo för gratis pc-version.

Plåster på såren och köp av 2 ex tidigare av samma spel borde gynna lite tycker man.

Inaktiv

Risken är stor att jag köper det på PS4 och sedan PC igen för jag känner så många som kommer köra online där.

Och jag har redan klarat det på PS3

Älskade spelet. Kanske sansar jag mig och hoppar PS4-verisonen iofs.

jkw
Medlem

Tack Tomas Andersson, för att du skriver Windows och inte PC. Äntligen har vi kommit in i 2000-talet!

Har spelat det på PlayStation 3, blir ett givet köp till PlayStation 4 bara för att "slököra" och ösa omkring!

Medlem

Börjar på PS4an, köper om till PC. Passar lagom till nya riggen med Maxwell.

Jag spelade GTA IV på både konsoll och PC, och jag måste dragit igenom hela spelet med DLCer typ... 5-6 gånger, minst.

Så jag vet att även storyn har ett replay value för mig.

Medlem

Har det på 360 och kommer skaffa till One. Ser även fram emot att se de fetaste videos när ni PC-spelare spelar på högsta grafik.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av EGS8877:
Skrivet av rewoX:

Vann spelet via jobbet till PS3 förra året... har spelat kanske max 30min... Spelet verkar sjukt roligt men jag står inte ut med så låg upplösning, grafik och framerate i samma Väntar in PC versionen.

Herregud... Jag antar att fel person vann

Herregud... Det handlade om att den personen som hade presterat bäst (top10) som fick välja GTA V till PS3 eller 360.

Vart ju nöjd att jag vann men besviken då jag spela.
Visst grafiken är okej att spela med men att kännas som att fpsen droppar från 30fps-5fps är inte roligt eller spelbart.

Medlem

Tycker ni behöver bli bättre på svarsalternativ på frågorna. Jag är sugen på GTA V, och troligen blir det PC om jag får tid till att spela det, men finns mycket annat jag också vill få tid till att spela så vi får se. Livet som heltidsarbetande förälder är inte lätt!

Medlem

PC för min del. Har spelat det på xbox 360 och är uppe i en hög rank. Som tur är kan man föra över sin GTA karaktär till vilken ny plattform(Xbox One, PS4 och PC) man vill. Bara så att ni vet

Medlem
Skrivet av Pijt:

Kommer inte spela det alls.

Ja den där omröstningen är ju felaktig då det förmodas att man spelar det överhuvudtaget, vilket jag har svårt att motivera mig till att göra. Men om jag skulle det skulle det vara på PC.

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av EGS8877:
Skrivet av rewoX:

Vann spelet via jobbet till PS3 förra året... har spelat kanske max 30min... Spelet verkar sjukt roligt men jag står inte ut med så låg upplösning, grafik och framerate i samma Väntar in PC versionen.

Herregud... Jag antar att fel person vann

Herregud... Det handlade om att den personen som hade presterat bäst (top10) som fick välja GTA V till PS3 eller 360.

Vart ju nöjd att jag vann men besviken då jag spela.
Visst grafiken är okej att spela med men att kännas som att fpsen droppar från 30fps-5fps är inte roligt eller spelbart.

Antog att det var lottning och att någon annan av dina kollegor hade uppskattat det mer. Sorry!
Men visst, kan hålla med till viss del. Rockstar gjorde ett kanonbra jobb till gamla ps3 dock. Men det ska bli gött att avnjuta GTA 5 igen till en grafik som den är värd

Medlem

så tveklöst dator, haft möjligheten att låna/köpa konsoll att lira det på sen releasen men har tvärvägrat då jag vet att det är helt överlägset på pc. kan bli riktigt jävla grymt! väl värt väntetiden.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Bennii:
Skrivet av BoZo:

"Vilken plattform spelar du GTA V på i vinter?"

PC versionen var ju försenad till nästa år?

Januari, vilket fortfarande klassas som vinter enligt de flesta.

November är väl dock inte en vintermånad, utan en höstmånad?

Nä men om du köper det i november så spelar du det antagligen någon gång under vintern......

Medlem
Skrivet av EGS8877:
Skrivet av rewoX:
Skrivet av EGS8877:
Skrivet av rewoX:

Vann spelet via jobbet till PS3 förra året... har spelat kanske max 30min... Spelet verkar sjukt roligt men jag står inte ut med så låg upplösning, grafik och framerate i samma Väntar in PC versionen.

Herregud... Jag antar att fel person vann

Herregud... Det handlade om att den personen som hade presterat bäst (top10) som fick välja GTA V till PS3 eller 360.

Vart ju nöjd att jag vann men besviken då jag spela.
Visst grafiken är okej att spela med men att kännas som att fpsen droppar från 30fps-5fps är inte roligt eller spelbart.

Antog att det var lottning och att någon annan av dina kollegor hade uppskattat det mer. Sorry!
Men visst, kan hålla med till viss del. Rockstar gjorde ett kanonbra jobb till gamla ps3 dock. Men det ska bli gött att avnjuta GTA 5 igen till en grafik som den är värd

Inte bra att anta/ta något för givet, det handlade om en säljtävling om vilka som sålt och nått upp till en viss nivå som fick spelet.

jkw
Medlem
Skrivet av ZkilfinG:

Tycker ni behöver bli bättre på svarsalternativ på frågorna. Jag är sugen på GTA V, och troligen blir det PC om jag får tid till att spela det, men finns mycket annat jag också vill få tid till att spela så vi får se. Livet som heltidsarbetande förälder är inte lätt!

Vet vad du menar.

Jag jobbar tvåskift som Maskinoperatör, har en sambo, har en son på 9år, en bonusson på 7år, en hund och Enskild Firma som IT Konsult.

12
Skriv svar