Gör upp med Revan i nästa Star Wars-expansion

Robot
Gör upp med Revan i nästa Star Wars-expansion
Medlem
Gör upp med Revan i nästa Star Wars-expansion

hmm kanske man får besöka swtor igen då, inte spelat på ett tag men detta var fina nyheter

Medlem

Har inte spelat det sen man blev max lvl när det släpptes.
Men det var kul att köra story missions.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det är väldigt roligt att se att många från Twitch besöker SWTOR igen och ger det en ny chans (efter launch fanns det inte mycket till endgame, men det är långt ifrån det nu). Jag kan lätt säga att raiding är ett utav dem mest givande och roligast ute just nu när det kommer till endgame och progression på PC med mmo

Längtat efter en ny exp. med nya raids och så blev det, nu blir det att super levela upp några olika klasser så man är redo för raiding när det kommer ut sen. Köpte en månad + exp direkt när jag fick infon av min polare som jag spelat SWTOR med i alla år


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Trodde det var en Destiny-karaktär där i stillbilden på klippet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ibland händer det att jag blir sugen på SWTOR, men efter typ 30 minuter så lägger jag ner det igen pga. det otroligt trötta och sega stridssystemet. Det känns som om slåss i sirap


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

MEG
Medlem

Roligt spel men kan vara ett helvete att logga in


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Hah, jag trodde Revan blev god igen enligt canon lore inom swtor


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kanske man får återvända och köra några "skräckkabinetter"

Medlem

Wow, en titel som inte heter "Rise of", helt jävla otroligt!!!


signatur

I drank what?

Skrivet av Mirage:

Wow, en titel som inte heter "Rise of", helt jävla otroligt!!!

"Rise of Röva", hade nog inte låtit så bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Revan växlar fram och tillbaka mellan god och ond, han är "grå" men hatar kejsaren som well... plot spoiler så jag håller käften.

Var på väg bort från SWTOR, men sedan kom planet-invasionerna och strongholds. Ger inte mycket för vanligt folk att slåss om planeterna, men psykologiskt fungerar det utmärkt att få folk att grinda material som man nästan glömt bort genom att ge olika invasions-utmaningar varje vecka. Finner till min förvåning att Star Wars Sims lockat mig att spela mer istället för mindre som jag trodde.

12x class mission XP bonus om man förbeställer, så enkelt att snabbt få upp gamla karaktärer till L55 utan xp boosts som man kan spara inför de kommande 5 nya lävvlarna. Kommer ett nytt "disciplin" system också vad det nu innebär, men visst är det lite tråkigt att man går en så konventionell väg som nya levels.

Gillade det som det var efter 55, att man kunde köpa/crafta gear så kom man åt end-game direkt utan grind. Nu blir som vanligt gammal gear *helt* värdelös igen och 13 gubbar ska levlas upp.. igen... Fantasilöst.

Medlem

Obsidian var är ni? Rädda oss

Medlem

"Final stand", är det sista expansionen eller? Låter ju nästan så.. Tyvärr slutade alla polare lira kort efter man tagit maxlvln back in the days så man slutade själv då. Svårt att komma tillbaka då man fattar nada av allt som händer unt omkring när man loggar in..

Fler stavfel får man leta efter, vart är Sverige på väg?!

1
Skriv svar