StarCraft II: Legacy of the Void utannonserat

Robot
Medlem
StarCraft II: Legacy of the Void utannonserat

Same same.

Medlem

Yees! Hoppas på liknande campaignupplägg som Hots. Grymma spel

Medlem

Fuck yeah!

Me likey!

Detta ser jag fram emot. Starcraft universumet är riktigt jävla bra!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Känns det inte fel att protoss håller ett rally speech á la independence day? Skall inte de vara.. mystiska, visa... Jag vet inte. Även Hots kändes lite ostigt. Det känns ibland lite som att Blizzard har glömt bort det där med att skapa en unik känsla. Jag antar att de har så stor publik nu så att de måste tala till den minsta gemensamma nämnaren. Lite som George Lucas gjorde med nya Star Wars filmerna.

Medlem

kanske dags att lira igenom de där sista HoTS uppdragen då

Medlem

Var detta en trailer från Skyrim eller Sc2?

Medlem

Jag har väl runt 5000 starcraft 2-matcher spelade och har aldrig öppnat någon av kampanjerna. Det som jag tycker verkar vara mest intressant är förändringen av eknomin om det stämmer.

Medlem
Skrivet av Ophe:

Jag har väl runt 5000 starcraft 2-matcher spelade och har aldrig öppnat någon av kampanjerna. Det som jag tycker verkar vara mest intressant är förändringen av eknomin om det stämmer.

Vafan? Campaign i SC är ju skitmysigt

Medlem
Skrivet av Vilhelmf:

Känns det inte fel att protoss håller ett rally speech á la independence day? Skall inte de vara.. mystiska, visa... Jag vet inte. Även Hots kändes lite ostigt. Det känns ibland lite som att Blizzard har glömt bort det där med att skapa en unik känsla. Jag antar att de har så stor publik nu så att de måste tala till den minsta gemensamma nämnaren. Lite som George Lucas gjorde med nya Star Wars filmerna.

Håller med. Jag tyckte om Wings of Liberty eftersom man fick se en lite hårdare men samtidigt väldigt mänsklig Jim Raynor. Kerrigan har alltid varit den onda demonen i spelet men jag kände att hon blev lite töntig mot slutet i HoTS. Fanns ingen bättre Kerrigan än den i Brood War.
kommer själv att köpa Legacy of the Void. Because, Starcraft.

Medlem

Asså häftig trailer så sett, men det var ju rena skiten jämfört med Warlords of Draenor-trailern. Where's the StarCraft love Blizzard? :'(

Inaktiv
Skrivet av KaVa-KaVa:

kanske dags att lira igenom de där sista HoTS uppdragen då

Kanske dags för mig att köpa HoTS

Medlem
Skrivet av Ophe:

Jag har väl runt 5000 starcraft 2-matcher spelade och har aldrig öppnat någon av kampanjerna. Det som jag tycker verkar vara mest intressant är förändringen av eknomin om det stämmer.

Ehm, förändring av ekonomin? Share the info

Medlem
Skrivet av HaxXt:
Skrivet av Ophe:

Jag har väl runt 5000 starcraft 2-matcher spelade och har aldrig öppnat någon av kampanjerna. Det som jag tycker verkar vara mest intressant är förändringen av eknomin om det stämmer.

Ehm, förändring av ekonomin? Share the info

Mindre mineraler per mineral patch och färre workers för full saturation. Det kommer helt enkelt krävas fler expansioner för att hålla igång ekonomin.

Medlem

Hots sög ganska duktigt i kampanjläget. Sjukt barnslig disney/hollywood stuk. Första delen, wings of liberty (eller nått sånt), var sådär också ganska lättsmält. Får hoppas på att protosdelen lyfter sc2. För sc1 skapade en mörk och härlig scifi känsla som sc2 inte ens kommit i närheten av.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av KaVa-KaVa:

kanske dags att lira igenom de där sista HoTS uppdragen då

Kanske dags för mig att köpa HoTS

same

Medlem

Jag älskar SC-universumet men har, kanske något ironiskt, tröttnat på själva spelen för länge sen.
Man kunde ju hoppas på en "Starcraft möter EVE-Online" MMO som efterträdare till WoW...


signatur

yolo

1
Skriv svar