CoD: Advanced Warfare pc-patchat, konsolpatch inom kort

Robot
CoD: Advanced Warfare pc-patchat, konsolpatch inom kort
Medlem
CoD: Advanced Warfare pc-patchat, konsolpatch inom kort

Fan va bra då kanske man slipper att det laggar emellanåt

Geeks Gaming
Skrivet av sweden82:

Fan va bra då kanske man slipper att det laggar emellanåt

Ha! Vad tror du själv?

Medlem

Det enda jag märkte var att läppsynken inte såg ut som en tysk dubbning längre. Istället låter det som att alla pratar under vatten.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Antagligen att patchen hjälper

Medlem

Sålänge det inte finns dedikerade servrar kommer lagg vara ett problem tror jag.

"Älskar" spelet sofar, det enda negativa jag har är nätlagget.

Medlem
Skrivet av Kuci:

Sålänge det inte finns dedikerade servrar kommer lagg vara ett problem tror jag.

"Älskar" spelet sofar, det enda negativa jag har är nätlagget.

och det överkänsliga sidesteppandet...börjar bli irriterande.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Kuci:

Sålänge det inte finns dedikerade servrar kommer lagg vara ett problem tror jag.

"Älskar" spelet sofar, det enda negativa jag har är nätlagget.

och det överkänsliga sidesteppandet...börjar bli irriterande.

Håller helt med!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

De har missat rätta till den största buggen av dem alla:
*Fixed a issue where the game is almost identical to all cod-games except the first two.

Skämtåsido, jag tror att både Activision och vi konsumenter skulle må riktigt bra av lite nytänk ibland


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Men jag vill ju helst ha MoW 2 i ny förpackning Samt Zombieförsvar i enslig herrgård!

Medlem
Skrivet av qwail:

Men jag vill ju helst ha MoW 2 i ny förpackning Samt Zombieförsvar i enslig herrgård!

va, mow2 är ju sämst i serien (tillsammans med ghosts). En ny CoD4 eller WaW låter bättre!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Håller inte med, nyaste är inget annat än quake med kulsprutor och mindre hp. Sen har vi all black ops som jag personligen tycker är fruktansvärt dåliga, med urtråkig bandesign. Men smaken är som baken

Testade ikväll. Det är precis som innan, lagigt; och vad det gäller spawnsystemet har jag aldrig sett något sämre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Testade ikväll. Det är precis som innan, lagigt; och vad det gäller spawnsystemet har jag aldrig sett något sämre.

Sluta köp dom där spelen...
Varför gör du ens det?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av Hipshot:
Skrivet av walter_iego:

Testade ikväll. Det är precis som innan, lagigt; och vad det gäller spawnsystemet har jag aldrig sett något sämre.

Sluta köp dom där spelen...
Varför gör du ens det?

Jag gillar att panga på polygongubbar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Pengarna i sjön. Var uttråkad och impulsköp detta skitspel. Hud hax och sniper war birds, plottrigt och trist. Avinstallerat redan.

Inaktiv

Jag tycker nog att det flyter på lite bättre efter patchen! Mindre laggigt i varje fall.


signatur

War never changes.

Medlem

Men spela inte spelet ifall du känner att det va värsta skiten du köpte inget att lipa över elr ?

1
Skriv svar