World of Warcraft: Warlords of Draenor är släppt

Medlem

det ironiska tycker jag är att man visade dokumentären om blizzard och wow på twitch där man just pratade om när wow släpptes för er som kommer ihåg så var det sjuk kaos och intressant att man bara hade planerat för max 1miljon spelare på ett år.

Och man pratade om andra event där det just krashade för att alla samlades på samma ställe på varje server säger sig själv att det blir tryck:D

Men är ingen ide för folk att blir sura bara acceptera o lira när folk tröttnat trycka på retry


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Chilli88:

Undrar hur det här påverkar D3 RoS , anyone ?

Inte alls, skulle jag tippa på.

Lag spikes deluxe, varierar från 55-1000 >_<

Medlem
Skrivet av Stich:

Personligen har jag aldrig spelat wow och ser ingen anledning att börja nu.

Så vad är din anledning att kommentera i en forum tråd som handlar om just WoW? Troll much?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Seraium:

Väntar ett tag innan jag beger mig till dreanor, lär vara packat med folk i start zonerna.

Är bara level 83, så kan lunka på i de nu ganska folktomma områdena...

Du får ju en gratis boost till level 90!

Jo, men vill ju uppleva allt. 90-boost känns som fusk!


signatur
Jyu
Medlem

Kan vara sämsta expansionen hittills. Sjukt tråkig, så att man gråter. Är detta det bästa som Blizzard kan komma? Säljer mitt för 150 spänn rätt av. PM!

Medlem

Jag har inte spelat sen WotLK men varje expansion pockar lite på att börja igen. Tar dock för mycket tid och plugget medger inte mer än en eller två rundor BF per dag...

Grinda på för mig också!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Seraium:

Väntar ett tag innan jag beger mig till dreanor, lär vara packat med folk i start zonerna.

Är bara level 83, så kan lunka på i de nu ganska folktomma områdena...

Du får ju en gratis boost till level 90!

Jo, men vill ju uppleva allt. 90-boost känns som fusk!

#hipstercarl

Gen
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Seraium:

Väntar ett tag innan jag beger mig till dreanor, lär vara packat med folk i start zonerna.

Är bara level 83, så kan lunka på i de nu ganska folktomma områdena...

Du får ju en gratis boost till level 90!

Jo, men vill ju uppleva allt. 90-boost känns som fusk!

Om du aldrig levlat upp en gubbe till 90 är boost definitivt inte värt det. Men är det din tredje char så är det en annan femma

Skulle spela WoW om det inte va så att grafiken ser ut som något man kan se i en ritbok för 8 åringar.
Skulle spela WoW om det inte va så att spelmekaniken är så dålig så man får rysningar och mår illa

Medlem

Aja blir till att vänta en vecka eller nåt sånt om man vill börja spela så man får en mer problemfri upplevelse. Samma visa vid varje ny expansion

This.... so much this...

*case cloosed*

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Skulle spela WoW om det inte va så att grafiken ser ut som något man kan se i en ritbok för 8 åringar.

Skulle spela WoW om det inte va så att spelmekaniken är så dålig så man får rysningar och mår illa

Skulle spela WoW om det inte va så att jag fick vara med i Black Desert Online alphan/betan och blev totalt frälst.

1. Överdriva kan man ju göra. Vet inte många 8-åringar som kan rita ens i närheten lika snyggt som WoW. Med det sagt, WoW är inte världens snyggaste spel, men det är långt bättre än vad ett barn på 8 år klarar av att rita.

2. Subjektivt, och endast din personliga åsikt.

3. Om du ändå ska spela ett annat spel, vad gör du här?

TL;DR: Troll.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Njaee, är nog helt färdig med WoW. Kom tillbaka en stund i MoP och det var väl kul en stund fast sen så tröttnar man igen som vanligt. Vet att det skulle bli likadant om jag kom tillbaka nu.

Plus att efter att ha lirat Wildstar en hel del så skulle jag nog tröttna ännu snabbare. Dubbelhopp, sprinting, dash och ett mycket roligare combat system. Blir svårt.

Medlem

Är svårt att testa hur spelet är när man inte ens har kommit in ännu xD

Får nog vänta ett par dagar innan jag sätter igång med levlandet.

Brukar bara bli arg över strul

Inaktiv
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Stich:

Personligen har jag aldrig spelat wow och ser ingen anledning att börja nu.

Så vad är din anledning att kommentera i en forum tråd som handlar om just WoW? Troll much?

Så om får inte ha en egen åsikt om ett spel? För då trollar man..

Min åsikt är att blizzard har förstört många mmorpg som har kommit ut de senaste 10 åren.. fanns många bättre mmorpg spel innan blizzard kom med sitt, som spelutvecklare kunde ha vidareutvecklat med mer komplexa system.

Men jag är glad för er alla som gillar WoW men samtidigt tycker jag synd om resten av de andra spelarna som tycker som jag.. men vi har tydligen ingen talan för holy grail wow för då trollar man..

Medlem

rätt säker på WoD slår rekord faktist.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Stich:

Personligen har jag aldrig spelat wow och ser ingen anledning att börja nu.

Så vad är din anledning att kommentera i en forum tråd som handlar om just WoW? Troll much?

Skrivet av Vansinnet:
Skrivet av Stich:

Personligen har jag aldrig spelat wow och ser ingen anledning att börja nu.

Ok..

Denna nyhet har en tydlig frågeställning; Tänker du spela WoW: Warlords of Draenor?

Jag svarade nej i undersökningen och ville förklara varför jag svara nej. Anledningen är den jag beskrev i förra kommentaren, det vill säga att jag har inte spelat WoW tidigare och således inte avser göra det nu heller trots att det släpps en expansion. Enkel fråga och svar, jag håller mig till ämnet. Vad är det för trollande med det?

Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Skulle spela WoW om det inte va så att grafiken ser ut som något man kan se i en ritbok för 8 åringar.

Skulle spela WoW om det inte va så att spelmekaniken är så dålig så man får rysningar och mår illa

Skulle spela WoW om det inte va så att jag fick vara med i Black Desert Online alphan/betan och blev totalt frälst.

1. Överdriva kan man ju göra. Vet inte många 8-åringar som kan rita ens i närheten lika snyggt som WoW. Med det sagt, WoW är inte världens snyggaste spel, men det är långt bättre än vad ett barn på 8 år klarar av att rita.

2. Subjektivt, och endast din personliga åsikt.

3. Om du ändå ska spela ett annat spel, vad gör du här?

TL;DR: Troll.

Skrivet av Bu-Tch-Er:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Stich:

Personligen har jag aldrig spelat wow och ser ingen anledning att börja nu.

Så vad är din anledning att kommentera i en forum tråd som handlar om just WoW? Troll much?

Så om får inte ha en egen åsikt om ett spel? För då trollar man..

Min åsikt är att blizzard har förstört många mmorpg som har kommit ut de senaste 10 åren.. fanns många bättre mmorpg spel innan blizzard kom med sitt, som spelutvecklare kunde ha vidareutvecklat med mer komplexa system.

Men jag är glad för er alla som gillar WoW men samtidigt tycker jag synd om resten av de andra spelarna som tycker som jag.. men vi har tydligen ingen talan för holy grail wow för då trollar man..

Som jag sa en gång förut, här på FZ finns det folk som när dom älskar ett spel håller fast i det med tänder och klor för allt dom har och har någon mage elr vågar någon annan yttra sig om deras älsklings spel så är man troll elr bara en idiot som inte ska hänga i tråden alls.

Gissar på att det är alldeles för svårt att ta till att folk tycker olika och sen om man ska sitta och slänga ur sig att folk är troll för det så är d kanske dags att ta en tänkare?

Jag menar, OM jag nu är ett troll i dina ögon? Varför i helvete svarade du för?
Jag säger vad jag tycker och tänker då ordet i sverige än så länge är fritt vad jag vet

*skakar på huvudet och suckar* Nej jag har gjort mitt på detta forum tror jag....
och ta det inte fel, FZ som nyhets sida för spel är underbart och alla som jobbar på FZ är värda en stor tummen upp för d dom gör men forumet är fan ibland riktigt sorgligt.

Medlem

det är väl klart att man spelar då det är en ny expansion. Problemet är att det laggar väldigt mycket och nu har outland servern gått offline.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Det är rätt märkligt att Blizzard inte lärt sig något på tio år. Samma sak vid varje expansion.
Jag kommer att spela, när Kazzak vaknar upp.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

Det är rätt märkligt att Blizzard inte lärt sig något på tio år. Samma sak vid varje expansion.
Jag kommer att spela, när Kazzak vaknar upp.

ja, samma här fast på Outland.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem
Skrivet av Bu-Tch-Er:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Stich:

Personligen har jag aldrig spelat wow och ser ingen anledning att börja nu.

Så vad är din anledning att kommentera i en forum tråd som handlar om just WoW? Troll much?

Så om får inte ha en egen åsikt om ett spel? För då trollar man..

Min åsikt är att blizzard har förstört många mmorpg som har kommit ut de senaste 10 åren.. fanns många bättre mmorpg spel innan blizzard kom med sitt, som spelutvecklare kunde ha vidareutvecklat med mer komplexa system.

Men jag är glad för er alla som gillar WoW men samtidigt tycker jag synd om resten av de andra spelarna som tycker som jag.. men vi har tydligen ingen talan för holy grail wow för då trollar man..

Varför tycker du synd om dig och "andra spelare"? Det är väl bara att spela de spel ni tycker om? Hur kan du skylla någonting på Blizzard som utvecklar ett spel som miljontals människor fortfarande gillar, efter 10 års spelande?

Ifall man inte gillar deras speciella (fast knappast ovanliga) still så är det väl bara att låta bli att spela det då? Se, "problemet" löst.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Skulle spela WoW om det inte va så att grafiken ser ut som något man kan se i en ritbok för 8 åringar.

Skulle spela WoW om det inte va så att spelmekaniken är så dålig så man får rysningar och mår illa

Skulle spela WoW om det inte va så att jag fick vara med i Black Desert Online alphan/betan och blev totalt frälst.

1. Överdriva kan man ju göra. Vet inte många 8-åringar som kan rita ens i närheten lika snyggt som WoW. Med det sagt, WoW är inte världens snyggaste spel, men det är långt bättre än vad ett barn på 8 år klarar av att rita.

2. Subjektivt, och endast din personliga åsikt.

3. Om du ändå ska spela ett annat spel, vad gör du här?

TL;DR: Troll.

1. Tror han pratar om ritböckerna där ungarna får fylla i färgerna.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

*skakar på huvudet och suckar* Nej jag har gjort mitt på detta forum tror jag....
och ta det inte fel, FZ som nyhets sida för spel är underbart och alla som jobbar på FZ är värda en stor tummen upp för d dom gör men forumet är fan ibland riktigt sorgligt.

Låt inte dörren slå dig i baken bara. Tack och hej.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Swedish_Gr3mlin:

Som jag sa en gång förut, här på FZ finns det folk som när dom älskar ett spel håller fast i det med tänder och klor för allt dom har och har någon mage elr vågar någon annan yttra sig om deras älsklings spel så är man troll elr bara en idiot som inte ska hänga i tråden alls.

Gissar på att det är alldeles för svårt att ta till att folk tycker olika och sen om man ska sitta och slänga ur sig att folk är troll för det så är d kanske dags att ta en tänkare?

Jag menar, OM jag nu är ett troll i dina ögon? Varför i helvete svarade du för?
Jag säger vad jag tycker och tänker då ordet i sverige än så länge är fritt vad jag vet

*skakar på huvudet och suckar* Nej jag har gjort mitt på detta forum tror jag....
och ta det inte fel, FZ som nyhets sida för spel är underbart och alla som jobbar på FZ är värda en stor tummen upp för d dom gör men forumet är fan ibland riktigt sorgligt.

Du förstår naturligtvis själv att det är sättet du uttrycker dig på som får folk att ifrågasätta ditt mål med det du skriver. Du överdriver och förlöjligar på ett sätt som skulle få de flesta att reagera, oavsett vad dom tycker om spelet i fråga.

Personligen ser det i mina ögon ut som att du bara söker uppmärksamhet genom befängda åsikter, något många kallar att trolla.

Medlem
Skrivet av Tassel:

Det är rätt märkligt att Blizzard inte lärt sig något på tio år. Samma sak vid varje expansion.
Jag kommer att spela, när Kazzak vaknar upp.

Funderar på om det inte är någon slags hinder i mjukvaran/hårdvaran som helt enkelt inte klarar av så mycket belastning. Annars känns det som att dom borde ha klurat ut hur man löser det efter såpass länge...

Medlem

10min i KÖ plats 3660 förväntad väntetid 72min alt tabbade ner uppdaterade lite skit på datorn fäller upp You have been disconnected from the server!!!

Medlem

World of Disconnect atm xD

Och faaaaan vad jag avskyr alla som emigrerade till silvermoon just nu >_<


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Tassel:

Det är rätt märkligt att Blizzard inte lärt sig något på tio år. Samma sak vid varje expansion.
Jag kommer att spela, när Kazzak vaknar upp.

Tycker de är märkligare att folk fortfarande tror att något företag optimera sina spel för något som bara håller i sig några dagar.

Medlem

Yes fick upp garrisonen men det tog 50min orkar inte göra samma resa på 2gubbar till idag, nu får jag chilla spelet nån vecka så det blir stabilt igen

Till storm72

Behövs ingen optimering, kör staggered launch säg en server i taget eller dyl visst folk får vänta extra men det får man ju iaf


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

123
Skriv svar