EMPIRE TOTAL WAR PROBLEM!hjälp!!

Inaktiv
EMPIRE TOTAL WAR PROBLEM!hjälp!!

Hej jag behöver hjälp med Empire total war har Razors crackade veriason jag har gjort allt och när jag startar spelet så säger den Empire total war har slutat fungera har avinstallerat flera gånger och samma sak igen. Någon som vet något? Har Vista 32 bits snälla någon hjälp mig

tack på förhand:\

Medlem

en fråga: varför har du en crackad version? man behöver ju ändå ingen skiva eftersom de går genom steam.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

kanske för att det är en olaglig version

Medlem
Medlem
Skrivet av Alesi09:

kanske för att det är en olaglig version

jag misstänkte det, så jag försökte paketera frågan lite fint.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Alesi09:

kanske för att det är en olaglig version

jag misstänkte det, så jag försökte paketera frågan lite fint.

Razor1911 är en lagligt veriason och via steam så har jag haft strul med CoD 4 med samma sak att multiplayern starta inte och när jag mixade lite från forum så funka multiplayern och sen funka inte singel playern köpte spelet och har Medieval 2 total war och det blev oerhört mycket strul med skivorna och att filer saknades så från den dagen sa jag att jag ska ladda ner allt nu :P:P skulle varit snällt om ni kunde hjälpa mej men dom bannera mej från flashback för att jag frågade för mycket

Men kan någon hjälpa mej är ni snälla eller gnäll på mina inlägg

Medlem
Skrivet av Niko-LAI:
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Alesi09:

kanske för att det är en olaglig version

jag misstänkte det, så jag försökte paketera frågan lite fint.

Razor1911 är en lagligt veriason och via steam så har jag haft strul med CoD 4 med samma sak att multiplayern starta inte och när jag mixade lite från forum så funka multiplayern och sen funka inte singel playern köpte spelet och har Medieval 2 total war och det blev oerhört mycket strul med skivorna och att filer saknades så från den dagen sa jag att jag ska ladda ner allt nu :P:P skulle varit snällt om ni kunde hjälpa mej men dom bannera mej från flashback för att jag frågade för mycket

Men kan någon hjälpa mej är ni snälla eller gnäll på mina inlägg

Troll?

Medlem
Medlem

taget ur wikipedia "According to the computer crime division of the United States Department of Justice, Razor 1911 is the "oldest game software piracy ring on the internet"
Låter laglit

Inaktiv

Har du betalat för spelet? Om du har betalat via Steam så är din version laglig, annars är den inte det. Varifrån hämtade du spelet?

Låter iallafall som att du har en piratkopia, en sak att tänka på är att se över det du skriver för det är lite svårt att fatta vad du menar.

Hursomhelst är det inte tillåtet att diskutera piratkopior på detta forum.

Kan själv säga att Steam versionen fungerar "bra" men det är lite buggigt fortfarande.

Medlem

1. Läs våra forumregler.
2. Läs din varning.
3. Tråd låst.

1
Skriv svar