Se de första likdoftande minutrarna från Dying Light

Robot
Se de första likdoftande minutrarna från Dying Light
Inaktiv
Se de första likdoftande minutrarna från Dying Light

Kommer skaffa direkt! Techland ftw!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Värt att nämna i artikeln är att du kan bara spela som zombie om du förbokar


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Ser mycket bättre ut än förväntat

Medlem

Ser rätt bra ut. Och FarCry-igt ut.

Medlem

Älskar Techlands Dead Island-spel och nu kommer Dead Island 2 med!
Underbara tider med Dying Light och Dead Island 2 väntar

FM-guru
F.d. Sisyr

Kan nog bli en riktig höjdare i co-op. Hoppas bara att nattens zombies faktiskt ger den utmaning utvecklarna påstår. Dead Islands största problem var att det var alldeles för enkelt.

Skrivet av Mindrax:

Älskar Techlands Dead Island-spel och nu kommer Dead Island 2 med!
Underbara tider med Dying Light och Dead Island 2 väntar

Dead Island 2 utvecklas emellertid inte av Techland (om du inte redan visste det), utan av Yager Development som senast gjort det utmärkta Spec Ops: The Line. Bara en heads up!

Medlem

Ser väldigt lovande ut, men börjar inte fira riktigt ännu. Farcry / Mirrors Edge vibbar

Medlem

Fan va jag längtar!

Inaktiv
Skrivet av Sisyr:

Kan nog bli en riktig höjdare i co-op. Hoppas bara att nattens zombies faktiskt ger den utmaning utvecklarna påstår. Dead Islands största problem var att det var alldeles för enkelt.

Skrivet av Mindrax:

Älskar Techlands Dead Island-spel och nu kommer Dead Island 2 med!
Underbara tider med Dying Light och Dead Island 2 väntar

Dead Island 2 utvecklas emellertid inte av Techland (om du inte redan visste det), utan av Yager Development som senast gjort det utmärkta Spec Ops: The Line. Bara en heads up!

Spec-Ops: The Line är det underbaraste tps krigspelet jag kört! Synd de inte e många som vet om spelet dock. Där snackar vi verklighet i krig!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Citat:

Se de första likdoftande minutrarna från Dying Light

Är "minutrar" ens ett ord?

Medlem

Dog inte Eli Vance i Episode 2?


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Releasehästryttare
Skrivet av Mabec:

Ser rätt bra ut. Och FarCry-igt ut.

Jupp , när han flippade switcharna fick man direkt flashbacks till farcry 3-4

Men är grymt sugen på detta spelet, älskade dead island trotts alla buggar och detta ser betydligt bättre ut.

Inaktiv
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Kommer skaffa direkt! Techland ftw!

Precis. Vilket betyder 40-50 i synfält. Samma som i Far Cry 4, fast det spelet är ju inte utvecklat av Techland, men ändå. Far Cry 4 har samma fel i grunden på den fronten. Jag hoppas verkligen att Techland har lagt in en synfälts-slider, som vad Ubisoft gjorde med Far Cry 3 och 4.

Medlem

Jag verkligen haaataaar när kartor är till höger, the belong to the left! Samma sak i the crew, vet någon om man kan justera detta i nåt av spelen?

Medlem

Mot bättre vetande kommer detta inköpas dag ett! Svinpepp!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Kommer skaffa direkt! Techland ftw!

Jo, det ser asgrymt ut helt klart! Även om vissa saker gav lite Farcry/Assassins creed vibbar. Lätt att jag skaffar i vilket fall som helst

Medlem

Verkar hur bra som helst!


signatur

I drank what?

Medlem

Ge mig detta nu!!

Inaktiv

Som någon annan skrev får ni gärna lägga till att man endast får spela som zombie i andra spelares spel om man förbokar. I överlag ser DL ganska bra ut så hoppas verkligen att det blir bättre än Dead Island som helt enkelt inte höll i längden

Inaktiv

Hahaha efter att ha kollat på klippet, dom där mapparna på doktorns dator ca 1,5 minuter in är fan inte trovärdiga. Typiskt i spel att dom ska göra saker överdrivet stora av någon anledning, samma med Ryders blunt i GTA:SA

Medlem

Ahh... Tyckte jag såg några från Assassins Creed Unity teamet. Fan va kul att få slå in skallen på dom.

Looking good.

Gen
Medlem

Såg faktiskt förvånansvärt bra ut.

Medlem

Helvete va snyggt det var. Det enda som var fult var att skuggorna var för skarpa, men det körs ju på en konsoll så man kan väl kanske inte kräva allt för mycket. Hoppas bara det går att höja FOV'en bara. Det här spelet hamnar högt upp på vill-ha-listan!

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Kan nog bli en riktig höjdare i co-op. Hoppas bara att nattens zombies faktiskt ger den utmaning utvecklarna påstår. Dead Islands största problem var att det var alldeles för enkelt.

Skrivet av Mindrax:

Älskar Techlands Dead Island-spel och nu kommer Dead Island 2 med!
Underbara tider med Dying Light och Dead Island 2 väntar

Dead Island 2 utvecklas emellertid inte av Techland (om du inte redan visste det), utan av Yager Development som senast gjort det utmärkta Spec Ops: The Line. Bara en heads up!

Stämmer bra det, Yager Development och publicerad av Deep Silver.
Kan bli bra, kan bli dåligt, det återstår att se

Medlem

Hatar när ens karaktär snackar. /; bryter immersion. Karaktären blir inte JAG om han snackar och har egna åsikter om saker och ting.

1
Skriv svar