Uncharted 4 – jämför gamla och nya Nathan Drake

Robot
Medlem
Uncharted 4 – jämför gamla och nya Nathan Drake

Något gör att trean ser bättre ut. Kan vara så att jag har blivit van vid den och att ålderskillnaden gör att jag inte gillar den.

Medlem
Skrivet av Thane:

Något gör att trean ser bättre ut. Kan vara så att jag har blivit van vid den och att ålderskillnaden gör att jag inte gillar den.

Ja, vad tusan hände med hunken Nathan? Tänk om man gjorde samma sak med Lara Croft och gjorde henne ~40 år


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Jag brukar gilla äldre karaktärer, men här ser det ut som drake är tunnhårig och gammalt trött :P. Bara på bilden dock. Ser bättre ut i vissa vinklar.

Medlem

Trist med polygon-upplösningen på kragen, hölster osv. (Snacket om hw-tessellering i next gen märks inte mycket av).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Han ser väldigt realistisk ut i fyran men jag tycker inte att det ser ut som samma person. Inte ens om man tänker på att han har blivit äldre.
Jag gillar mer hur han ser ut i trean :/

Medlem

Uncanny valley, nej tack.

Medlem

Om han ev. ska dö i slutet (A Thief's End) och ND (kanske) ska börja med en ny spelserie så är det kanske bättre och lättare om han inte är en 25-årig hunk...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

k3m
Medlem
Skrivet av nils45:

Jag brukar gilla äldre karaktärer, men här ser det ut som drake är tunnhårig och gammalt trött :P. Bara på bilden dock. Ser bättre ut i vissa vinklar.

jag håller inte med. Jag gillar hans utseende bättre nu. Jag gillar inte att karaktären man springer runt med ser ut som en som knappt kommit i puberteten. Japanska spel -speciellt rollspel, är ospelbara pga att karaktärerna är/ser ut som barn.

Medlem

Tycker 4'an ser avsevärt bättre ut.


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

Tycker 4an ser snyggare ut mer detaljer, ansiktet ser mycket mer verklighetstroget ut. Gillar dessutom att han ser lite äldre ut kul att de väljer att göra honom lite äldre då man oftast spelar som yngre karaktärer.

Medlem
Skrivet av DAoG:

Uncanny valley, nej tack.

Precis, känns som det plötsligt blev uncanny valley av det hela. Lite synd.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Varför? Det var väl bra som det var?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Grymt snyggt. Måtte det bli tre spel till.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar