Julkalendern – sista chansen att gissa spelskurken!

Medlem

Men seriöst! Jag chansade på rätt svar men något blev fel så mitt bidrag ej gick igenom sen ledtråden nästa dag fick mig att tro att det var en annan skurk suck! -.-

Medlem

Jag blev lite förblindad av att det skulle vara en spelskurk, och inte en filmskurk gestaltad i spel


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem
Skrivet av Beera:
Skrivet av Kimpur:

Undrar hur zlatan kan vara med i en speltävling?
Äkta gamers hatar sport, så det kan ju inte ha något att göra med sport

Det har nog att göra med vad han sa i början... "Frågan är..."

Missade att det var en video :/


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Ni måste skämta..?

Medlem

jag tror jag har fattat hälften av ledtrådarna iaf... dock inte förrän denna sista och självklara ledtråd...
hmm vänta nu... det kanske inte alls är det ni vill att vi ska tro... ni kanske bara jävlas och spelskurken är egentligen Bowser.... damn...


signatur

"We Want Fun And We Wanna Get Wasted" - Andrew W.K

Medlem
Skrivet av JockeH:

jag tror jag har fattat hälften av ledtrådarna iaf... dock inte förrän denna sista och självklara ledtråd...
hmm vänta nu... det kanske inte alls är det ni vill att vi ska tro... ni kanske bara jävlas och spelskurken är egentligen Bowser.... damn...

pfft det är peach, vem blir inte arg på den där bruden. Värsta skurken genom tiderna

Medlem

Jag tror att jag har gissat rätt, men det kanske var dumt att sätta "The" framför...

Medlem
Skrivet av LordMunchy:

Jag tror att jag har gissat rätt, men det kanske var dumt att sätta "The" framför...

hur du skriver det spelar nog ingen roll alls

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av LordMunchy:

Jag tror att jag har gissat rätt, men det kanske var dumt att sätta "The" framför...

hur du skriver det spelar nog ingen roll alls

Hoppas det. Blev lite osäker eftersom jag inte vet hur gallringen av felsvar går till.

Redaktör
Skrivet av LordMunchy:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av LordMunchy:

Jag tror att jag har gissat rätt, men det kanske var dumt att sätta "The" framför...

hur du skriver det spelar nog ingen roll alls

Hoppas det. Blev lite osäker eftersom jag inte vet hur gallringen av felsvar går till.

Fattar vi vad du menar är det inga problem.


signatur
Medlem
Skrivet av Gagoff:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av ELF:

Aldrig hört talas om snubben. Ingen aning hur han passar in i min gisning.

Samma här. Har ingen aning om vem han är... googlade och blev inte speciellt mycket klokare för det.

tips från coachen : bilden är direktlänkad till hans imdb-profil

Jo, jag missförstod bilden antar jag... sökte på Howie Berlin och det hjälpte inte speciellt mycket. Fick fram det sedan, kände inte igen den bilden helt klart

12
Skriv svar