Hitler återuppstår som zombie - döda honom!

Robot
Hitler återuppstår som zombie - döda honom!

Rebellions hat mot de odöda släpps senare i år.

#sniper-elite-nazi-zombie-army, #rebellion-software


Youtube-proffs
Hitler återuppstår som zombie - döda honom!

Användaren är en proper douche som har tagit bort filmen. Finns det något datum för release på denna skönheten? Att driva en metallkula genom Hitlers panna är en lyx vi har idag, som de bara kunde drömma om förr.

"Om 70 år kommer vi ha maskiner, som simulerar HItler alternativt Zombie-Hitler, och vi kan därefter döda honom i många olika sätt i slowmotion och sånt." Låter helt galet när man tänker efter.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Är han fortfarande nazist då kan man undra?

Medlem

Nazistzombier, vilket outforskat och spännande koncept!

...fast lite roligt vore det väl att skjuta zombie-Hitler i zombiepungen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Polish:

Användaren är en proper douche som har tagit bort filmen. Finns det något datum för release på denna skönheten? Att driva en metallkula genom Hitlers panna är en lyx vi har idag, som de bara kunde drömma om förr.

"Om 70 år kommer vi ha maskiner, som simulerar HItler alternativt Zombie-Hitler, och vi kan därefter döda honom i många olika sätt i slowmotion och sånt." Låter helt galet när man tänker efter.

Hittade en annan källa.


signatur
Medlem

Aldrig sätt tidigare!..

Medlem

Hade detta varit en tysk Dod:s server hade ni varit bannade nu.
(edit: inte vuze).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Hade detta varit en tysk Dod:s server hade ni varit bannade nu.
(edit: inte vuze).

nu hänger jag inte med

Medlem

NZA-spelen är småkul tidsfördriv.. innehållet kunde dock slagits ihop till ett spel


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av vuze2143:

nu hänger jag inte med

WWII fps(dod:s)+tysk server+ett valfritt ämnesrelaterat ord(tex nazi) = BAN... (vet av erfarenhet :S ^^ ).

Halvpassande Cleese video.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Jag gillade zombieliren. Visst, de stinker konsollport om hela produktionen precis som Sniper Elite 1-3 gör men spelbara spel i coop ändå.

Att man dessutom i föregångarna kunde fvara fyra stycken som spelade med skalbar svårighetsgrad beroende på hur många man var så ökade underhållningen markant. Fler bossar, segare fiender och större horder på fyra man än på färre.

Hjärndöd skulle jag inte säga då det har precis samma inslag av taktik och röj som alla andra fps men inramningen är förstås lite mer oseriös men som zombieslaktarshooter i coop är det faktiskt bra spel. Fan vet om det inte är mer inslag av taktik i dessa än det är i de flesta shooters eftersom det i detta faktiskt är relevant att rigga truppminor och andra fällor vid inkommande bossfighter eller större triggered events.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Nazistzombier, vilket outforskat och spännande koncept!

...fast lite roligt vore det väl att skjuta zombie-Hitler i zombiepungen.

Död snö kom 2009 så nej, inte så jättenytt. Fanns säkerligen någon film eller något annat spel om det innan dess.


signatur

I drank what?

Medlem

Nazi zombies har funnits rätt länge. Finns en hel uppsjö filmer från 70-80-talen.

En mer känd klassiker är Shock Waves (1977) http://www.imdb.com/title/tt0076704/


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Pjotor:

Nazistzombier, vilket outforskat och spännande koncept!

...fast lite roligt vore det väl att skjuta zombie-Hitler i zombiepungen.

https://www.youtube.com/embed/90xhLZhmAEc

Död snö kom 2009 så nej, inte så jättenytt. Fanns säkerligen någon film eller något annat spel om det innan dess.

Jag var sarkastisk, men det är en svår konst i skriven form... Jo, jag har sett Död Snö, och om jag inte minns fel kom CoD: World at War med tillhörande Nacht der Untoten ut 2008. Det var väl startskottet för nazi zombies i spel.

Nazistzombier i film är coolt som fan (Död Snö, Shockwaves, som nämns ovan), men som spelidé är det ganska krystat.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Man kan inte döda en zombie, den är redan död.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

signatur

autograph

Medlem

Kunde vara värre:

http://www.imdb.com/title/tt2784512/


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

It gets worse....


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hahahaha, den där rullen är ju asskön ju!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

It gets worse....

Hahahaha, den där rullen är ju asskön ju![/quote]
har sett den.. den är psykad


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Zombeavers var riktigt bra så jag tycker inte den passar kommentaren 'Det kunde varit värre'

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Användaren är en proper douche som har tagit bort filmen. Finns det något datum för release på denna skönheten? Att driva en metallkula genom Hitlers panna är en lyx vi har idag, som de bara kunde drömma om förr.

"Om 70 år kommer vi ha maskiner, som simulerar HItler alternativt Zombie-Hitler, och vi kan därefter döda honom i många olika sätt i slowmotion och sånt." Låter helt galet när man tänker efter.

Uttråkat moment. Vi har redan "dödat" han 7 miljoner gånger i både zombie och människoform. Dax för något nytt. Låt oss knäcka näsbenet på Stalin!

Medlem

hahaha kan dom seriöst inte komma på något bättre nu?

VI FÖRSTÅR att Hitler va sjuk i huvudet men hur många Hitler skall vi döda genom åren?
Vad är vi uppe i nu? 30+ st? Kan man inte bara låta han få vila ifred nu?! (Hur fel det än låter)
Jag menar, vi har fattat att han är EVIL och att har många chansen att döda han så gör man det gärna igen,
Men efter 10000+ Youtube videos när Hitler får bollarna avskjutna elr hjärnan utblåst så börjar man tröttna elr?

Kan tänka mig om 25+ år när CoD 12 kommer och den tidens barn spelar och det kommer en add on med:
KILL HITLER !!!! Skulle det inte förvåna mig om ungarna reagerar: VEM FAN ÄR HITLER elr VA FAN gör han i mitt spel!?!?! medans farsan snor kontrollen och blåser ut hjärnan på han för 1000x gången.

1
Skriv svar