Dag tre på FZ!

Medlem
Dag tre på FZ!

Hej!

Idag har jag provat skriva en nyhet för att testa hur det fungerar när man skriver nyheter på FZ.
På bilden där nere ser ni hur resulatet blev.
Jag har även provat att spela evolve med FZ gänget, det var ett spel som jag inte brukar spela ,men det var faktiskt ganska kul ändå.
Tack till de som skrev exempel på spel som man kan köra, ska prova far cry senare tror jag
Här är min test nyhet:

[ia=1031260; large]

#blogg

Medlem
Dag tre på FZ!

Av allt man kan göra på en spelredaktion, och så låter de dig skriva nyheter? Av allt (det lilla) jag skrivit för FZ så var min helg som nyhetsplitare det allra jobbigaste. Jag fick mer huvudvärk av det än av att bränna igenom ett gigantiskt rollspel på kort tid.

Så skäll lite på Calle, och hälsa från Sebastian.

Medlem

Vilket ställe att praoa på. När jag var 14-årig praktikant fick jag riva en tvättstuga med traktorskopa...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Vilket ställe att praoa på. När jag var 14-årig praktikant fick jag riva en tvättstuga med traktorskopa...

Min första praktikplats var hos ett företag som skapade ett program som man använder för att fjärrstyra andra datorer. 15-åriga jag fick som uppgift att intervjua människorna som jobbade där, ta bilder av dem, och slutligen lägga in allting på en hemsida som jag dessutom skulle bygga. Eftersom jag var väldigt blyg och tystlåten var det svårt för mig att prata med främmande människor som dessutom såg väldigt upptagna ut. Jag hade heller ingen erfarenhet alls kring att bygga hemsidor, så det gick väl sådär.

Eftersom jag inte kunde fullfärdiga min uppgift föreslog de att jag istället skulle installera företagets program hos 10 kompisar, för att testa programmet genom att fjärrstyra deras datorer från min egen dator. Varken jag eller någon av mina vänner var särskilt bekväma i tanken av att överlåta kontrollen av sin dator till en någon annan - särskilt via ett program man inte hört talas om, så även detta gick sådär.

Jag fick dåligt samvete för att jag inte kunde göra som jag blev ombedd, och mitt självförtroende sjönk till botten. Sedan dess har jag svurit att aldrig jobba på ett kontor. Inget vidare bra förstaintryck av yrkeslivet med andra ord.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

1
Skriv svar