Här är alla Playstation-spelen för 2015

Medlem

Det blir ett riktigt bra spel år för playstation! Toppen!

Medlem
Skrivet av Arizato:

The Hype is Real! Load the Hype Coal for the Hype Train!
Kan inte sluta titta på trailern är det ett dåligt tecken?

Medlem
Skrivet av Error_Show:

The Hype is Real! Load the Hype Coal for the Hype Train!
Kan inte sluta titta på trailern är det ett dåligt tecken?

Jag kan inte heller sluta titta!

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Efter att läst nästan alla kommentarer insåg jag något som nästan var väntat. The Order: 1886 verkar totaldissat, vilket inte är så konstigt. Man vill ju inte "titta på film" när man sitter och lirar, utan kontrollera spelet (om ni förstår vad jag menar). Skulle gärna vilja se The Orders försäljningssiffror efter en månad på marknaden.

Bara titta på telltales serier av spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Efter att läst nästan alla kommentarer insåg jag något som nästan var väntat. The Order: 1886 verkar totaldissat, vilket inte är så konstigt. Man vill ju inte "titta på film" när man sitter och lirar, utan kontrollera spelet (om ni förstår vad jag menar). Skulle gärna vilja se The Orders försäljningssiffror efter en månad på marknaden.

Jag spelar gärna ett cinematiskt spel. Men de cinematiska spelen jag vill spela är inte stelt och opersonligt actiontrams med samma djup som Transformers. Det är Walking Dead, Life is Strange, Indigo Prophecy, Beyond och Heavy Rain som lockar inom det cinematiska.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Efter att läst nästan alla kommentarer insåg jag något som nästan var väntat. The Order: 1886 verkar totaldissat, vilket inte är så konstigt. Man vill ju inte "titta på film" när man sitter och lirar, utan kontrollera spelet (om ni förstår vad jag menar). Skulle gärna vilja se The Orders försäljningssiffror efter en månad på marknaden.

inget fel på högkvalitativt singelplayer spel..du har fel som många andra som tro the order 1886 är ett spel med enbart QT events..det är mer likt gears of war. folk som spelat är rätt lyriska. #neogaf


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av Margy:
Skrivet av Skelögd:

...eftersom det är From Software som står för Bloodborne så är nog en PC release ganska så trolig.

Bloodborne utvecklas tillsammans med Sonys Japan Studio, det ges ut av Sony och jag tror att Sony äger IP:n.

Chansen att det kommer till PC är mikroskopisk.

Det sa folk om första Dark Souls också.

Det kommer att komma, tro mig. Däremot så lär det ju ta ganska så länge...

Sa folk att Dark Souls utvecklades tillsammans med Sony, publicerades av Sony och att Sony ägde varumärket?

Edit: Dark Souls utannonserades väl som multiplattform redan från början? Jämför med Demon&#039;s Souls som var i samma sits som Bloodborne nu - har det kommit till PC?

Tror inte Demons Souls skulle sälja så bra på PC. PC spelarna klagade rätt på hur svårt Dark Souls var när det släpptes.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Roligt att PS4 har några bra titlar i år. Konkurrensen behövs.
Men man får nog tålmodigt invänta GDC och framförallt E3 innan någon lista på spelsläpp kan göras.
Sonys lista (som är mest multiplattformtitlar) är inte så imponerande ur exklusiva titlars synpunkt.

Var är Unrealmotorn??

12
Skriv svar