FZ snackar om swatting hos Aftonbladet

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Trodde kommentarerna här var sedvanligt överdrivet negativa rörande AB, men den här Torehammar är ju verkligen fullständigt ute och cyklar i diskussionen. Ingången med "hur mår man egentligen när man sitter och spelar och dricker massa jolt cola?" är inte lite provokativt korkad. Herregud.

Reagerade också ganska rejält på den kommentaren - en riktigt obildad översittarkommentar, eller bara ett extremt misslyckat försök att vara rolig?

Tur att Calle är proffsigare än jag, som nog hade spenderat resten av intervjun med att syrligt problematisera kring hans val av ord där.

Skamkudde när hon sa "tjotafräsen".

Bra jobbat iallfall Calle!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av jonis:

Snyggt skött Calle, det där gjorde du bra.

Skrivet av Voorhees:

Kung Calle. Professionell och sansad! Gött jobbat!

Tack

Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Johan Olander:

Jag blev faktiskt lite tårögd av stolthet.

Jag hade tänkt kuppa programmet med min "I <3 Johan"-tischa under skjortan...

Åh, du slutar aldrig att förvåna! <3 Trodde faktiskt först att du skulle ha din "Inte min nyhetsskribent!"-tröja.

Den måste jag trycka!

Skrivet av KatOne:
Skrivet av Sisyr:

Trodde kommentarerna här var sedvanligt överdrivet negativa rörande AB, men den här Torehammar är ju verkligen fullständigt ute och cyklar i diskussionen. Ingången med "hur mår man egentligen när man sitter och spelar och dricker massa jolt cola?" är inte lite provokativt korkad. Herregud.

Reagerade också ganska rejält på den kommentaren - en riktigt obildad översittarkommentar, eller bara ett extremt misslyckat försök att vara rolig?

Tur att Calle är proffsigare än jag, som nog hade spenderat resten av intervjun med att syrligt problematisera kring hans val av ord där.

Skamkudde när hon sa "tjotafräsen".

Bra jobbat iallfall Calle!


signatur
Medlem

Bra jobbat Carl, men samtidigt skämskudde och skampåle för att medverka i något som Aftonlögnen producerat...


signatur

I drank what?

123
Skriv svar