Här är första trailern för Star Wars: Battlefront!

Medlem

Ser nice ut, hoppas på gameplay snart!

Medlem

Jävlar vad vackert. Det här fick mig mer intresserad än Ep VII-trailern.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Inaktiv

jätteSNYGGT...undrar om det blir tryggt för andra med VR på skallen.

Medlem

Please don't fuck this up!

Annars lovar jag att infinna mig på DICE-kontorets personalparkering varenda morgon och dirigera trafiken med min penis.

Medlem

Vore kul med lite in-game..

Medlem

Hade varit sjukt mycket roligare med ett olinjärt RPG, massiv värld, mycket utforskande osv. Jag och chewbacca hade glidit runt tillsammans, plundrat och varit en nagel i ögat på imperiet!

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:

Ser ju bra ut, har hoppat över alla BF sedan 2an, men kanske blir ändring på det om spelet blir bra. Förstår dock inte hur man kan musspel till konsol.

Musspel, lol

Medlem

Vill se ingame innan jag uttalar mig egentligen. Men, jag ser bara två möjligheter.
1. Duck and cover ala gears of war
2. Battlefield:star wars (typ som en mod)

Medlem

Något jag har funderat på länge med SW, hur exploderar laser?

Medlem

Såg väl hyfsat ut.

Medlem
Skrivet av RaXha:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av DAoG:

Yay jedis och siths! Där fick du Calle!

Accept I must, and play it I will.

Tyvärr får jag väl säga samma sak, men jag förstår verkligen inte varför dom måste ha med hero characters...

För att det är Battlefront inte Battlefield.

Medlem
Skrivet av 2c1c:

Något jag har funderat på länge med SW, hur exploderar laser?

En laser är ju en koncentrerad ljusstråle som är laddad med thermisk energi. Det är superheta värmepartiklar som skjuts iväg och när de kommer till ett snabbt avbrott i rörelse blir det en reaktion som gör att de frigör sin energi och exploderar.

Medlem

In-game rendering... vem bryr sig? Jag vill se actual gameplay.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av 2c1c:

Något jag har funderat på länge med SW, hur exploderar laser?

För att nörda till det lite så är det ju inte laser de använder utan de kallar det väl blasters. Mer plasmavapen än laser.
Laser hade ju haft omedelbar effekt dvs ingen tid mellan vapen och mål på de avstånden här.

Medlem

Bara dom inte förstör det som dom gjort med BF3 och BF4 med CoD storlek på banorna och focus på närstrider...

Medlem

Jag hoppas de gör ett game mode där man får skutta runt som jedis och slåss mot varandra. Och så kanske co-op banor där man kan skutta runt som jedis tillsammans och slakta stormtroopers.

Jag saknar multiplayer i Jedi Knight...

Medlem

Undrar vad skillnaden är mellan "in game" och "game engine" footage?

EDIT: förklarat här


signatur

#PCMR

Medlem
Skrivet av Camlin:
Skrivet av 2c1c:

Något jag har funderat på länge med SW, hur exploderar laser?

För att nörda till det lite så är det ju inte laser de använder utan de kallar det väl blasters. Mer plasmavapen än laser.
Laser hade ju haft omedelbar effekt dvs ingen tid mellan vapen och mål på de avstånden här.

Det var en bra förklaring, tackar för den.

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av 2c1c:

Något jag har funderat på länge med SW, hur exploderar laser?

En laser är ju en koncentrerad ljusstråle som är laddad med thermisk energi. Det är superheta värmepartiklar som skjuts iväg och när de kommer till ett snabbt avbrott i rörelse blir det en reaktion som gör att de frigör sin energi och exploderar.

Exakt vad de har framgår inte, men borde vara laser eftersom deras "turbolasers" fungerar på samma sätt. Sedan att det är vetenskapligt omöjligt, det hade de nog dålig koll alt. brydde sig inte om på 70-talet.


signatur

I drank what?

Medlem

Satan vad vapnen hade ett distinkt ljud! DICE ljud team gör som vanligt ettt utmärkt jobb!

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av 2c1c:

Något jag har funderat på länge med SW, hur exploderar laser?

En laser är ju en koncentrerad ljusstråle som är laddad med thermisk energi. Det är superheta värmepartiklar som skjuts iväg och när de kommer till ett snabbt avbrott i rörelse blir det en reaktion som gör att de frigör sin energi och exploderar.

Exakt vad de har framgår inte, men borde vara laser eftersom deras "turbolasers" fungerar på samma sätt. Sedan att det är vetenskapligt omöjligt, det hade de nog dålig koll alt. brydde sig inte om på 70-talet.

Hur vet du att det är omöjligt? Man har ju redan lyckats skicka och lagra information i ljus. Visst det är många år kvar dit. Ljuspartiklar försvinner inte med en gång även om det ser ut som de gör det när man släcker en lampa

12
Skriv svar