Nya Assassin's Creed avtäcks nästa vecka!

Robot
Nya Assassin's Creed avtäcks nästa vecka!

Jag förväntar mig iaf mindre buggar i årets inkarnation


signatur

Playstation 4 guru

Medlem
Skrivet av karlmosenbacher:

Jag förväntar mig iaf mindre buggar i årets inkarnation

Komjen det är Ubisoft...

Medlem

Har folk inte lessnat ännu? Det börjar bli löjligt "Asscreed 2k15" liksom.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Herre gud. Hinner inte spela igenom spelen innan det kommer ett nytt.
Har inte ens köpt Unity än och fick Rogue på posten igår.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Detta blir det första Assassins Creed jag INTE kommer att köpa innan eller vid release, vill först se om de har lärt sig läxan från Unity, så det är spelbart innan man köper det

Inaktiv

Sa inte de att nästa Assassins Creed skulle utspela sig i London?

Medlem
Skrivet av anon_124359:

Sa inte de att nästa Assassins Creed skulle utspela sig i London?

Nä det står ju i artikeln... Man misstänker bara, men det är nog med stor sannolikhet det p.g.a läckor.

Medlem
Skrivet av anon_124359:

Sa inte de att nästa Assassins Creed skulle utspela sig i London?

Käpp och knogjärn, det känns som att det kan vara London.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Herre gud. Hinner inte spela igenom spelen innan det kommer ett nytt.
Har inte ens köpt Unity än och fick Rogue på posten igår.

I-lands problem

Medlem

zzz..
Jag ger upp denna serie, den kommer uppenbarligen aldrig ha ett avslut. Önskar de slutat när serien låg på topp och börjat med en ny franchise.
Serien har blivit lite som tv-serien Cops: Intressant och bra i början men serien tar aldrig slut, och efter ett tag har man sett allt och finner det bara pinsamt och obekvämt att följa.

Medlem

Får 1800-tals steampunk känsla, någon annan?

Medlem

Kanske dags för ubisoft att lugna sig lite och vänta nått år med att släppa nya spel?

Medlem

Ett till? Slänger dom ihop dom här spelen på bara några månader?


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Så jävla urvattnat nu. London. Kul setting, not.

"Dear me, this assassin fellow is aiming for our high templar. Come on chaps, let's go ask him to settle down!"


signatur

I drank what?

Medlem

Kommentarsfältet är så fullt med haters... Om ni tycker att det görs för många spel så är det bara att låta bli att köpa dem, för jag hoppas att ni vet att ni faktiskt inte måste köpa dem, precis som med alla Cod, Battlefield, Mario Bros och Pokémon som släpps och är samma sak all over again.

Medlem
Skrivet av karlmosenbacher:

Jag förväntar mig iaf mindre buggar i årets inkarnation

Det är nu inräknat som en funktion. De skulle kunna marknadsföra sina spel genom att visa upp hur många buggar som tillkommer.

Medlem
Skrivet av Flikarn:

Kommentarsfältet är så fullt med haters... Om ni tycker att det görs för många spel så är det bara att låta bli att köpa dem, för jag hoppas att ni vet att ni faktiskt inte måste köpa dem, precis som med alla Cod, Battlefield, Mario Bros och Pokémon som släpps och är samma sak all over again.

Det gör jag inte heller. Undvek Unity som pesten, och dryga London lär jag också undvika. WTB cool setting and era. Industriåldern/Modern tid är så satans trist setting för AssCreed.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Ett till? Slänger dom ihop dom här spelen på bara några månader?

Dom har 3-4 studios som turas om.

Medlem

Senast man körde var trean, sen tappade man intresset för serien. I stort sett samma spel hela tiden med få nya inslag.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Som ett Assassin's Creed fan, så längtar jag efter spelet! : D

Medlem

Fan jag har inte ens börjat med 3:an men jag känner stressen!

Medlem

har längtat efter ett viktorianskt assassins creed som utspelar sig i london sedan 2'an så blir givet köp för mig iaf.


signatur

God is dead

Medlem

fan jag som hoppades på att dom skulle presentera två nya... man blir ju nästan lite besviken och förvånad på samma gång.

Det räcker ju knappast med att dom just släppte Unity och Rogue, det behövs mer...

Skrivet av Luciphear:
Skrivet av karlmosenbacher:

Jag förväntar mig iaf mindre buggar i årets inkarnation

Det är nu inräknat som en funktion. De skulle kunna marknadsföra sina spel genom att visa upp hur många buggar som tillkommer.

Eller att alla buggar fås som extramaterial för de som förhandsbokar


signatur

Playstation 4 guru

Medlem
Skrivet av robbansj:

fan jag som hoppades på att dom skulle presentera två nya... man blir ju nästan lite besviken och förvånad på samma gång.

Det räcker ju knappast med att dom just släppte Unity och Rogue, det behövs mer...

The irony is strong in this one!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fan hoppades på Japan eller Kina


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

1
Skriv svar