Steams stora sommarrea är här!

Medlem

Mortal kombat X för 10 Euro. Fast oj ja kolla visst på www.g2a.com inte så konstigt man hittar bra priser då =P

Medlem

Köpt: Xcom, Homeworld, Metro
Lär bli fler

Medlem

Outcast <3


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Mortal kombat X för 10 Euro. Fast oj ja kolla visst på www.g2a.com inte så konstigt man hittar bra priser då =P

Du får ingen möjlighet till återbetalning om du köper det utanför steam, och med tanke på hur mycket problem MKX har haft så hade jag nog inte vågat priset till trots, det är dock fullt möjligt att dom har fixat problemen vid detta laget.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Ferren:
Skrivet av Propy:

25% på GTAV så jag tänkte skaffa det. Men det var nedsatt från €75 till 55?! Jag har för mig att det kostade 59 eller nåt sånt när det släpptes. KOstar hajkortet verkligen 15? Känns lite lurigt.

Det ingår multiplayer Great White Shark Cash Card, det vill säga att du får pengar du kan använda till att köpa saker i multiplayer. Så du betalar för spelet + en multiplayer-benefit

Rätt onödigt köp om du inte tänker spela multiplayer.

Så man betalar 15 (vid normalbris) för ingame pengar? Wow! det känns lite sådär...

Det som retar mig mest att spelet utan dlc inte är ett alternativ

Ye, bättre att slå till på Max Payne 3-dealen isf, om man inte har Max Payne 3 redan dvs. Då får man bra spel åtminstonde


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Än så länge bara Xcom: Complete för -80% (~€6). Bara haft det på paddan tidigare, och då utan DLC/expansion.

Skrivet av Propy:

25% på GTAV så jag tänkte skaffa det. Men det var nedsatt från €75 till 55?! Jag har för mig att det kostade 59 eller nåt sånt när det släpptes. KOstar hajkortet verkligen 15? Känns lite lurigt.

Blev också lite förvånad där. Mindes något liknande.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Fult som fan att vissa företag drar upp priserna på sina spel dagen innan rean, för att sedan rea ut dem med högre % rea.

Inaktiv

Har redan köpt nästan allt jag vill ha. Det enda jag har på Wishlist är Cities Skyline och Talos Principle och ingen av dem hade någon tillräckligt sexig deal att erbjuda.

Medlem
Medlem

Sugen på GTA5 PC. Besviket fick jag leta mig ut igenom dörren igen.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av moberg:

Fult som fan att vissa företag drar upp priserna på sina spel dagen innan rean, för att sedan rea ut dem med högre % rea.

De har lärt sig av svenska "reor".


signatur

I drank what?

Medlem

Crysis Warhead
Metro Redux
Mirror's Edge

hittills...

Medlem

gaben.tv nuff said!


signatur

^Katten, idle extreme.

Skribent

Råkade köpa Wolfenstein: The Old Blood och Xcom: Enemy Unknown.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ett stort problem som blir när dom har Steam rea är att man köper för många spel så det blir "digitalt damm" på dom man inte hinner spela

Än så länge har det blivit Wolfenstein New Order, Old Blood och Dirt Rally. Hur ska detta sluta då det är fortfarande 7 dagar till på rean

12
Skriv svar