E3 2015: Höjdpunkterna från Microsofts konferens!

Medlem
E3 2015: Höjdpunkterna från Microsofts konferens!

Om man bara vill se specifika saker i konferensen kan man få önska att ni lägger in vilka tider i klippet som respektive punkt är?

Medlem

Spelet som fånga mitt intresse mest på MS konferens var helt klart Recore. Med helt underbar artstyle och med Keiji Inafune, Mega Man's pappa och en Metroid Prime studio så kan det inte bli annat än intressant med stor potential

Medlem

Helt klart Sea of Thieves mest intressant


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ni glömde nya Elite kontrollen!

-includes paddles
- remappable controls with companion app (yes this controller has a companion app)
- "hair-trigger"
- sensitivity options
- swappable steel joysticks.
- comes with carrying case
- for XB1 and PC (specifically said "designed for win10" so might be OS exclusive lol)
- available this fall

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1063321
http://arstechnica.com/gaming/2015/06/microsoft-unveils-new-x...

Medlem

dollar priset låg på 150$


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Oj vad tråkig konferans, re-masters och uppföljare med några få ointressanta idietitlar inslängda i mitten. Sea of Thieves och Hololens var det enda som kändes någolunda intressant.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Mycket intressant skulle jag säga snarare. 5 gamepads av 5 möjliga.
Sony får svårt att toppa detta.

Medlem
Skrivet av Emsa:

Mycket intressant skulle jag säga snarare. 5 gamepads av 5 möjliga.
Sony får svårt att toppa detta.

Håller med, var riktigt bra.

Att Xbox One blir bakåtkompatibel, får en Early Access-tjänst med gratis demoversioner av alla titlar, och en ny Scuf-liknande handkontroll är bara det grymt. Är också nöjd med vad som visades i spelväg, kommer mer på Gamescom.

Skönt tempo också, inga långa stunder med ointressant prat.

Medlem

Gears of War-uppfräschning i samma anda som Halo, tack!

Medlem

Helt grymt tycker jag. Microsoft verkar ha mycket i görningen. Jag har till och med svårt att föreställa mig allt som Holo-lens kan komma att användas till. Helt galen teknik som kan komma att förändra världen.

Medlem
Skrivet av Subzero199:

Helt grymt tycker jag. Microsoft verkar ha mycket i görningen. Jag har till och med svårt att föreställa mig allt som Holo-lens kan komma att användas till. Helt galen teknik som kan komma att förändra världen.

Holo-lens och MineCraft, nu har ungarna verkligen ingen anledning att gå utan för dörren. Gäller nog en hel hög vuxna också


signatur

Det var detta...

Medlem

Det här var det starkaste Microsoft visat på mycket länge!

Medlem

Tur att mitt spel snart e klart som jag jobbat på i 3 år. 2d eve i en värld som alltid är uppkopplad. Beta börjar i dec. 100 pers får koder

1
Skriv svar