Njut av det mäktiga Halo 5-introt

Robot
Njut av det mäktiga Halo 5-introt

Om introfilmen säger något om spelet väntar en furstlig actionupplevelse.

#halo-5-guardians, #343-industries, #halo-the-master-chief-collection


Medlem
Njut av det mäktiga Halo 5-introt

My body is ready!

Medlem

Konsolspel! Enda anledningen till att detta blev något stort är för att det var första gången konsolspelarna fick pröva på något som liknade ett pcspel på sin låsta hårdvara!!!!

Medlem
Medlem

Detta är in-game

Medlem

Såg ju ut som... dret.
Men man får väl vara glad så länge de görs singelplayer kampanjer överhuvudtaget.

Medlem

Asså...lite för mycket

Medlem
Skrivet av LoffeLuff:

Konsolspel! Enda anledningen till att detta blev något stort är för att det var första gången konsolspelarna fick pröva på något som liknade ett pcspel på sin låsta hårdvara!!!!

Okej.

Kör man inte som MC i femman?

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Kör man inte som MC i femman?

Blandat förstår jag det som. Ibland som Locke och hans gäng och resten av tiden Blue Team.


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Tänker njuta av att ha sparat 700 spänn på en hög med skit utan splitscreen.

Medlem

Är inte alltför förväntansfull då jag nästan fick tvinga mig igenom Halo 4. Tyckte det kändes plastigt och stelt jämfört med Bungies spel. Den lättsamma, humoristiska tonen var som bortblåst och istället ersatt av ett platt försök till snyfthistoria med klyschig dialog likt vilket dussindrama som helst.

343 har verkligen lyckats sätta sin egen prägel på serien; synd bara att stämpeldynan är gjord av bajs.

Nu ligger serien hos en studio som tar spelen en riktning jag inte alls gillar, samtidigt som Bungie bundit upp sig i flera år framöver med det ihåliga Destiny. Synd, då jag mer eller mindre älskar allt de gjorde innan.

Medlem

Aldrig förstått mig på Halo. Att skjuta på små söta aliens med vapen som skjuter i regnbågens färger trodde jag aldrig skulle bli populärt. Någonsin.

Tack så mycket.

Medlem

Eftersom jag inte äger och antagligen inte kommer äga konsol så kan jag knappt bärga mig tills någon lägger upp en HD all cutscene -långfilm på youtube. Halo är något jag alltid kommer "ångra" att jag aldrig spelat.

Medlem

En spartan med rosa rustning, de andra har vita, dom måste skämta....De borde alla ha oliv gröna som det ska vara.
svart kan var aok då det kan vara en hyfsad camoflage färg..

Medlem
Skrivet av Albin Gädda:

Är inte alltför förväntansfull då jag nästan fick tvinga mig igenom Halo 4. Tyckte det kändes plastigt och stelt jämfört med Bungies spel. Den lättsamma, humoristiska tonen var som bortblåst och istället ersatt av ett platt försök till snyfthistoria med klyschig dialog likt vilket dussindrama som helst.

343 har verkligen lyckats sätta sin egen prägel på serien; synd bara att stämpeldynan är gjord av bajs.

Nu ligger serien hos en studio som tar spelen en riktning jag inte alls gillar, samtidigt som Bungie bundit upp sig i flera år framöver med det ihåliga Destiny. Synd, då jag mer eller mindre älskar allt de gjorde innan.

Har du sett vad som händer med destiny nu med the taken king, galet mycket mer innehåll om man orkar lägga ner lite tid.

1
Skriv svar