Kane & Lynch 2-demo ute nu

Robot
Inaktiv
Kane & Lynch 2-demo ute nu

Testade demot till PC för en stund sen. Jäkligt synd att det inte gick att ta bort mouse smoothingen samt att menyerna var fula, påklistrade och konsolliknande. Grafiken såg godkänd ut men vapnen lät tråkiga. Blir inget köp vid releasen iaf.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

De gjorde ju bort sig reellt med styrningen på konsol I förra spelet och tror att folk minns det. Fiasko stämpel de får leva med. jag menar att spelet var ospelbart utan mus och tangentbord.


signatur

Det var detta...

Medlem

Funderar på om man ska dra ned det..

Avstängd

Spelade demot förra veckan, tråkigaste demot jag testat hittills
Men det blir nog ändå ett köp för att jag vill ha något att spela tills NHL kommer ut...

Medlem

Jag spelade ps3 demot i helgen och gillade det, lite glitches här och där bara som jag hoppas är borta i retail versionen.

Svendolph, hur var styrningen dålig på orginalet på konsol? Jag spelade igenom det på pc


signatur

Game long and prosper

Medlem

Försöker testa det på PC men kommer bara till 29% efter intro filmen då får jag ett error i bakgrunden


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

FM-guru
F.d. Sisyr

Försöker ladda ner demot på Steam, men när jag trycker på "download demo" händer inget. Eller ja, Steam-sidan laddar och uppdateras, men någon nedladdning påbörjas inte.

Medlem

Spelade demot nyss, rent skit, precis som föregångaren. Tyvärr.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Mjo riktigt kasst , en konsollport rakt av ...

Medlem

Kommer bli köp till 360 för min del

Medlem

Tycker spelet var rätt kul, gillar den grafiska stilen och youtube-känslan. Blir nog att skaffa när priset har blivit lägre, fullpris är det inre värt.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Spelade demot förra veckan, tråkigaste demot jag testat hittills
Men det blir nog ändå ett köp för att jag vill ha något att spela tills NHL kommer ut...

Så du tycker att spelet suger men du tänker köpa det bara för att ha något att lira så länge? Varför inte helt enkelt köpa något annat då?

Medlem

Tycker demot var helt klockrent. Snyggt och en klar förbättring sen ettan.

Avstängd
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av KrejzY:

Spelade demot förra veckan, tråkigaste demot jag testat hittills
Men det blir nog ändå ett köp för att jag vill ha något att spela tills NHL kommer ut...

Så du tycker att spelet suger men du tänker köpa det bara för att ha något att lira så länge? Varför inte helt enkelt köpa något annat då?

Syftade på att demot var dåligt...
Och sen så finns det inte så många co-op spel ute, därför blir det ett köp.

Det verkar vara ett dussinsläpp trots att de har jobbat på det i flera år, märkligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nån som vet varför mitt virus program rapporterar om att Kane & Lynch 2 demo är ett virus? Använder ESET Smart Security

FM-guru
F.d. Sisyr

Själv tyckte jag demot var bra, men så är jag en av få som gillade ettan (även om jag håller med att ettans styrning var rätt cp).

Medlem

Hade värdelös prestanda på datorn när jag testade, nån annan med liknande problem? Helt klart bättre än ettan iaf!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Demot är klart mycket bättre än ettan. Så det blir ett köp så småningom, frågan är bara till vilken plattform...

Medlem
Skrivet av palmtree:

Tycker demot var helt klockrent. Snyggt och en klar förbättring sen ettan.

Vad rökte du på innan du spelade demot det är skit värre får man leta efter

Medlem

Måste älska den visuella stilen de valt, den gör halva spelet. Synd att demot var så kort bara, gav mig mersmak men blir inte ett köp till fullpris. Spelade på xbox.

Medlem

Gillade effekterna, de var riktigt grymma

Dock hade spelet ett flertal irriterande brister. Fienderna hade ju sinnessjuk aimbot, HS varje gång oavsett om man stod/kröp ihop.
Inte nog med det, stod du i cover kunde de ändå mata dig full på 1/10s sekund?!
Vapnen rymde ruskigt lite ammo, en assult måste ju rymma mer än 125 kulor?!
Speciellt när du behöver sätta sådär 20-30st i en fiende innan han dör
Kunde inte testa multiplayer då jahg inte hittade några matcher :/

Precis som första spelet känns det som om det har grym potential men en hel del misstag/buggar/korkade saker gör att det blir riktigt drygt att spela.
AI'n är helt värdelös dessutom, knocka en med en bensindunk och hans polare fortsätter konversera med ingenting?
Synd, det här kunde ju ha blivit bra och verkade ju coolt

Skrivet av Defon:
Skrivet av palmtree:

Tycker demot var helt klockrent. Snyggt och en klar förbättring sen ettan.

Vad rökte du på innan du spelade demot det är skit värre får man leta efter

Ingen som bryr sig om vad du tycker.

Var inget fel på demot.


signatur
Medlem

Tyvärr avskräckte mig ettan från allt vidare spelande av denna titel. Det var det största hög elefantbajs som någonsin installerats på min dator. Portningen var usel, grafiken daterad, handlingen fullständigt värdelös och sedan försökte de göra det koolt genom att vartannat ord är en svordom.

Jag har inget emot svordomar. Dennis Hopper i Blue Velvet sätter ribban rätt högt.. men i K&L ettan så kändes det så jävla påklistrat så bara en extacy påverkad 12-åring kan ha tyckt det var bra.

Fy fan.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Originalet var ett typiskt spel där potentialen inte införlivades. Uppföljaren gör mycket rätt och faktiskt fått mig att förboka spelet. Inte det bästa spelet som gjorts, men stilen med youtube känslan, härliga censureringen vid bloda händelser eller naket är snyggt gjort. Att köra co-op samt den trovärdiga "heat" eller "colleteral" känslan får mig att köpa detta.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar