Skulle du vilja lira Bioshock på next-gen?

Medlem
Skrivet av Exxo:

Vilken idiotisk fråga. Klart som tusan man vill spela Bioshock på PS4 eller XBONE.

Eller så kör man det bara på PC som vanligt. fungerar utmärkt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Yeah! Mer rehash! Åt helvette med nya ideer! ,´D

...fan minns hur Bioshock sågs ner av vissa för att det ansågs vara en reskinnad klon av System Shock 2... nu får vi ju inte ens det =/.

En reskinnad klon av System Shock 2 var precis vad jag hoppades på när de gick ut med att de skulle göra Bioshock men jag blev väldigt, väldigt besviken. De två har ganska lite gemensamt utöver vissa drag av handlingen.

Medlem

Inget fel med att använda new gen problemet är ju att för tillfället så är ju inte konsolerna direkt "new gen" eller next gen.

Det är rätt trist faktist,dom verkar iaf kunna pressa lite mer ur maskinerna än vid släppet.

Hoppas det blir bättre, för det har varit ett katastrofalt år när det gäller dom nya konsolerna hittils, prestanda mässigt.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Hade velat se en nyversion till PC som körs lite stabilare samt har stöd för VR med direkten. Släng det till konsoler samtidigt så blir det perfekt.

Jag skulle gärna se en version av 1an och 2an till PC med interpolering på animationernerna(i dagsläget går animationerna som max i 30FPS) så att man kan spela det i 60+ FPS utan att få huvudvärk.
Hittills har jag av den anledningen bara spelat Infinite, men skulle gärna spela de tidigare också.

Medlem

Too dated. Move along, move along.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

är Next gen Dx12 på pc med <4k upplösning så e jag med.

12
Skriv svar