Tony Hawk's Pro Skater 5 – spana in "skejtparken som aldrig stänger"

Robot
Tony Hawk's Pro Skater 5 – spana in "skejtparken som aldrig stänger"
Medlem
Tony Hawk's Pro Skater 5 – spana in "skejtparken som aldrig stänger"

"Nästa vecka ställer sig Tony Hawk's Pro Skater-serien på brädan igen, efter några års uppehåll."

Dom skulle fortsatt att haft uppehåll...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

KoP
Medlem
Skrivet av andreashal91:

"Nästa vecka ställer sig Tony Hawk's Pro Skater-serien på brädan igen, efter några års uppehåll."

Dom skulle fortsatt att haft uppehåll...

Varför då? Personligen har jag aldrig gillat skatespel men det ser ju småroligt ut att åka runt med ett gäng andra spelare.

Inaktiv

Visst var THPS-spelen roliga back in the days och majoriteten av dom jag känner gillar arkadstilen i spelen.

Själv tycker jag bättre om SKATE spelen och hoppas verkligen på att dom släpper en version till "next gen" konsolerna.

Medlem

Hjälp, vad animationerna ser stela ut.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det känns inte som att det har hänt så mycket utöver grafiken (som inte heller ser särskilt uppdaterad ut). Det är också lite oroväckande att ingen av spelarna i videon kolliderar med varandra, vilket får mig att antaga att kollisionerna är precis som i de tidigare spelen (man studsar bort från varandra utan att ramla).

Nej, efter att ha fått smak på Skate-spelen är inte längre Tony Hawk-spelen något för mig.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Gömmer mig under min "skäms-kudde"

Medlem

Jevlar vad dåligt detta såg ut och då e jag ett gammalt THPS fan

Medlem
Skrivet av anon_165499:

efter SKATE känns tony hawk så otroligt gammalt och tråkigt ut. förstår att de vill göra ett arkadigt spel. men detta ser ju exakt ut som tony hawk gjorde till playstation 2. dom har ju varken uppgraderat grafiken eller gameplay.
hade inte sagt nej till ett nytt i SKATE serien dock. spelet med de mest innovativa och bästa kontrollerna jag någonsin spelat.

What? Putsa glasögonen, ser mycket bättre ut än på PS2. Gameplay ser ut som det brukar i Tony Hawk spel imo så det är bra.

Medlem

Kan vi inte få ett Skate 4 istället?

Är själv inte skatare men det känns ju helt klart som att dom har missuppfattat deras kultur? Att ha med fantasy element känns ju dessutom helkonstigt.
Dessa spel har ju inte en så stor publik och dom borde nog rikta sig till dom som åker brädda eller gillar att kolla på det.

Inaktiv

Ne. Det är roligare att få se när idioter som tror att de är bäst i verkliga livet klantar sig

Medlem

Liknar THPS 2, bästa i serien IMO. Jag gillar vad jag ser!

Medlem

Positivt överraskad att spelet inte heter "Tony Hawk" eller "Tony Hawk's Pro Skater" utan att siffran faktiskt är med.

Tyckte om THPS3 och THPS4, tror att jag tyckte bättre om 3:an.
Men det här känns nog lite nja. Gillar inte det där med elden och jag hoppas att man kan välja om man vill vara omgiven av andra eller inte.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Ge mig ett nytt skate! =D

Medlem

Shit in my face! Sämsta skiten ever

Medlem

Hahaha, mobilspel?

Medlem

Har aldrig skejtat själv men av någon anledning älskar jag ljudet från skateboards!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag älskar thps 3 och 4 men det här såg tyvärr riktigt tråkigt ut. Jag hoppas att jag har fel.


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem

Störtlöjligt!

Medlem

"aldrig" = tills servern stängs ned. (alltför vanligt numer).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar