Helgdiskussion – Vilket är höstens hetaste spel?

Medlem

Elite Dangerous: Horizons
Fallout 4
Just Cause 3
Star Craft 2: Legacy of the Void

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Bennii:

Sword Coast: Legends släpps den 20 oktober och ser ut att bli bra. Det borde ni skrivit mer om för det ser mer intressant ut för varje dag.

Spelar någon pre-pre-release version just nu. Finns många problem med hur spelet är uppbyggt och är rädd för att dom inte hinner fixa några tydliga problem med spelet innan release.
Då talar jag inte om alla buggar men utan om alla problem med en del klasser och val man kan göra i spelet.

Tråkigt att höra. Vi får se vad som händer.

Inaktiv

Rainbow Six Siege.

Medlem

Inget alls.
Rätt tråkigt faktiskt...

Medlem
Medlem

Fallout 4 och dlc till bloodborne

Medlem

Fallout 4, dlc Bloodborne.

Medlem

Ser mest fram emot att spela Yakuza 5, 3 år gammalt PS3-spel som äntligen släpps utanför Japan.

Min sambo kommer att nypa Just Cause 3 innan mig. Så när jag får spela det är ett stort frågetecken. Annars så spelade jag ut SOMA igår, grymt.
Ska införskaffa mig Mad Max också, samt Transformers: Devastation.

k3m
Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag kommer definitivt att försöka spela Witcher 3-expansionen så fort jag hinner.

Sword Coast: Legends släpps den 20 oktober och ser ut att bli bra. Det borde ni skrivit mer om för det ser mer intressant ut för varje dag.

Fallout 4 kommer jag självklart spela, även om jag faktiskt inte är jättehypad på den titeln. Jag ser flera brister i Fallout 3 som de verkar tagit med sig till fyran istället för att laga sprickorna.

Just Cause 3, för en total överdos av action och explosioner är sällan fel. Men även här förväntar jag mig inga underverk. En (förhoppningsvis) lite förbättrad version av JC2.

Torment: Tides of Numenera om det nu släpps. Inget datum är satt, utom det luddiga och lite osäkra Q4 2015.

Oh, what else? Kommer säkert på något mer om jag får fundera lite.

håller med på alla punkterna

Medlem

Installera Battlefront 2. Kura ihop i ett hörn tillsammans med datorn och spela Galactic Conquest i väntan på Fallout 4.

Medlem

Project Zero Maiden of Black Water
Legacy of the Void
Tales of Zestiria
Fallout 4
Xenoblade Chronicles X

Medlem

Fallout 4 finns inget annat i närheten ens.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Elite Dangerous: Horizons. Fallout 4 på en andraplats, enbart på grund av att mitt grafikkort är lite för gammalt och jag inte har råd med ett nytt. Vill verkligen inte spela ett nytt Fallout på minimisettings, inte när världen är så central för upplevelsen.

Medlem

Jag måste vara den enda som ser fram emot Black Ops 3 här inne... xD

Medlem

Gillade Rainbow 6 betan så kör på den som liten outsider. StarWars BF betan visar på ett snyggt lir men inte min smak. Håller annars Fallout högst såklart och så blir det väl kul å avsluta starcraft såpan

Medlem

Ärligt talat vet jag ínte, såg fram mot xcom2. Men det är uppskjutet. Fallout 4 vågar jag inte bygga hype inför. Rising Tide är nu släppt; och jag har inte riktigt koll på vad jag gör.
Nästa hopp för hösten är nog Torment om det kommer.....annars nöjer jag mig med att titta på rap news igen och spela Kid Icarus på virtual console:

https://www.youtube.com/watch?v=dHVtUw5wToA

https://www.youtube.com/watch?v=fzzfxmKBz2g

Medlem

Mina tre mest efterlängtade spel i höst är Fallout 4, Fallout 4 och Fallout 4.
Finns det något annat att längta till?

Medlem

Måste ju lira igenom "Witcher 3" först.. har spelat brutalt många timmar men vet inte om jag börjar närma mig slutet ännu. Så svaret får nog bli "Witcher 3"-expansionen.


signatur

Have a good time!

Medlem

Tror jag inte behöver nämna vilket spel, blir lite för mycket eko då ^^

Ambassadör
Xbox

Fallout 4 överskuggar allt annat. Det är fakta.


signatur

Jump in.

Medlem

Fallout 4. Har fyra veckors semester kvar att ta ut i år.

FM-guru
F.d. Sisyr

Det blir nog ändå Fallout 4 för min del, trots att New Vegas och, framför allt, Fallout 3 gjorde mig besviken. Det är bara att hoppas att man tagit sig i kragen vad gäller manus, så kan nog F4 bli en betydligt bättre upplevelse.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Jag måste vara den enda som ser fram emot Black Ops 3 här inne... xD

Japp.

12
Skriv svar