Helgdiskussion - vilket spel får dig att tänka "bara en runda till"

Medlem

Haha, ingen tvekan om vilket spel man lagt ned mest tid på...

Medlem

Dota 2. Varför?

"Fan va tråkigt den matchen var, nu slutar jag.... Oohhhh, custom games!"

Medlem

total war spelen.
finns alltid små tankar när spelet börjar lida mot sitt slut, typ vad hade hänt om jag hade attackerat där och där tidigare/senare eller allierat mig med dem då och då. sen har jag fått dille på att jag bara måste klara ut spelet innan år 100BC vilket är en utmaning och som jag inte riktigt har klarat än, 89BC är mitt rekord än så länge och det är lite utav detta som tankarna beror på.

Medlem

Super Mario kart med polare. Går ha svinigt kul i battle-mode... på SNES versionen så krävs det faktiskt att spelaren har tränat ett bra tag för att bli bra, och till sist så kan man bli så bra i battle-mode att man inte krocker med något.

N64 versionen kändes nerdummat och ungefär halva hastigheten.

Medlem

Civ är ett spel man kan lira i timmar utan att märka att tiden går.
Rocket League är det som gäller för tillfället.

Medlem

För tillfället, Prison Architect och Darkest dungeon. Spelar ingen roll vilket som börjas spelas, men när man väl börjar så går det inte att slita sig förens man nästan ser dubbelt. Helt underbara spel, längtar tills full release på darkest dungeon

Medlem

Just nu: Warhammer : The end times... detta äter timmar som minuter, att jaga dessa exotics, bara en match till så kanske jag får vapnet jag vill ha... äääh, vi kör en till!

HOTS är också en svåring att lägga från sig... Är i Diamond-league nu och vill över till master. Stackars mina barn, vad de får vänta på maten ibland men, bara en match till!

Medlem

Senast igår kväll/natt. Sitter och köttar Close Combat Panthers in the Fog, kikar klockan 2130. Kikar igen, 0335. OMG! FML!

Medlem

Kanske Tinder också, bara en swipe till tänker man.

Skriv svar