League of Legends-klienten uppdateras med mycket godis

Robot
League of Legends-klienten uppdateras med mycket godis
Medlem
League of Legends-klienten uppdateras med mycket godis

Nice, kommer bli fett! Den gamla klienten är så sjukt dålig (alltid varit).


signatur

IDKFA

Medlem

Sweet, kan inte vänta på att inte återvända till spelets vidriga community!
Förlåt, jag var bara tvungen. Jag tycker om spelet men jag har aldrig varit så förbannad i mitt liv som när jag aktivt spelade League of Legends. Tror det är bäst att jag håller mig borta för nu. Det var helt underbart under säsong 1 och 2 dock innan hela tjaffset började.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Sweet, kan inte vänta på att inte återvända till spelets vidriga community!
Förlåt, jag var bara tvungen. Jag tycker om spelet men jag har aldrig varit så förbannad i mitt liv som när jag aktivt spelade League of Legends. Tror det är bäst att jag håller mig borta för nu. Det var helt underbart under säsong 1 och 2 dock innan hela tjaffset började.

/ignore


signatur

IDKFA

Medlem

man kan hoppas den här session expired skiten kanske försvinner då med så man kan börja spela LoL igen, har inte kunnat köpa heroes på ca ett år och försökt med allt som Riot själva har sagt man ska göra om man stöter på detta problem.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Luciphear:

Sweet, kan inte vänta på att inte återvända till spelets vidriga community!
Förlåt, jag var bara tvungen. Jag tycker om spelet men jag har aldrig varit så förbannad i mitt liv som när jag aktivt spelade League of Legends. Tror det är bäst att jag håller mig borta för nu. Det var helt underbart under säsong 1 och 2 dock innan hela tjaffset började.

/ignore

Instämmer, har stängt av all-chatten sen lång tid tillbaka samt systematiskt blockerat/ignorerar alla dryga jävlar.


signatur

no remorse

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Sweet, kan inte vänta på att inte återvända till spelets vidriga community!
Förlåt, jag var bara tvungen. Jag tycker om spelet men jag har aldrig varit så förbannad i mitt liv som när jag aktivt spelade League of Legends. Tror det är bäst att jag håller mig borta för nu. Det var helt underbart under säsong 1 och 2 dock innan hela tjaffset började.

Har du testat CS då? Herregud vilken community..
Den är fan ännu vidrigare, speciellt med tanke på att voice finns..

Medlem
Skrivet av Stelefan:
Skrivet av Luciphear:

Sweet, kan inte vänta på att inte återvända till spelets vidriga community!
Förlåt, jag var bara tvungen. Jag tycker om spelet men jag har aldrig varit så förbannad i mitt liv som när jag aktivt spelade League of Legends. Tror det är bäst att jag håller mig borta för nu. Det var helt underbart under säsong 1 och 2 dock innan hela tjaffset började.

Har du testat CS då? Herregud vilken community..
Den är fan ännu vidrigare, speciellt med tanke på att voice finns..

Av vad jag märkt så är ingen community värre än den andra, stött på vidriga äckel i flera spel bf, cs, lol, dota, HoN, mmo spel av olika varianter och listan kan göras lång.

Bara typ i unreal det har varit rätt lugnt i chatten, fast är nog av andra orsaker högst troligast

Medlem
Skrivet av Kvadruppelmas:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Luciphear:

Sweet, kan inte vänta på att inte återvända till spelets vidriga community!
Förlåt, jag var bara tvungen. Jag tycker om spelet men jag har aldrig varit så förbannad i mitt liv som när jag aktivt spelade League of Legends. Tror det är bäst att jag håller mig borta för nu. Det var helt underbart under säsong 1 och 2 dock innan hela tjaffset började.

/ignore

Instämmer, har stängt av all-chatten sen lång tid tillbaka samt systematiskt blockerat/ignorerar alla dryga jävlar.

Jodå, men från min erfarenhet så är det inte alltid skitsnacket som sker som är problemet. Flera gånger, särskilt i ranked, så sker det att man grupperas med fullständiga idioter eller oerfarna spelare. Sitter man på flera tusen matcher spelade så ska man hamna med folk på samma erfarenhetsnivå - inte med folk som precis nått level 30 eller spelas 40~50 stycken matcher totalt.

Med idioter så menar jag folk som springer runt och feedar lanes. Jag menar då inte de som faktiskt råkar ha en dålig dag eller klanta arslet av sig, sånt händer, men de som verkligen vill jävlas med alla andra, kutar in under torn, står där, ger bort kills och förstör matchen och sedan skriver i chatten "Förlåt, jag försöker verkligen mitt bästa..." och leker oskyldig, och därför blir inte bannade eller straffade eftersom det finns inte ett system som motverkar den här typen av griefing.

Och så fort man blir frustrerad på dessa spelare och råkar hosta ur sig lite elakheter i chatten som ett resultat av ett riktigt dåligt utvecklat match-making system så blir man själv straffad. Jag blev aldrig straffad själv dock men har blivit varnad. Valde istället att sluta innan dess, stod verkligen inte ut med hur förbannat dåliga Riot var på att hantera den biten längre.

Det är väl självklart att man blir frustrerad när man hamnar med folk man inte bör hamna med överhuvudtaget - och då menar jag inte med en eller två stycken. Kollade upp flera av spelarna under flertal matcher, inte bara mina men även kollat med vänner som befunnit sig i Diamond 5 upp till Diamond 2. Flera av de hamnar med folk som knappt spelat, kanske befinner sig på en smurf, folk som griefar och trollar sönder spelsessionen och njuter av att förstöra nöjet för andra - och kommer undan med det (inte alla givetvis, men för många).

Man matchar inte ett proffs med 8 nybörjare. Det är inte kul för någon. :\ (menar inte att kalla mig själv ett proffs här förresten - men från vad jag läst på reddit samt youtube kanaler så finns det gott om proffs som hamnar i samma situation.)

1
Skriv svar