Nominera spelet DU tycker är årets bästa

Många bra titlar i år, fast mina personliga favoriter var nog Pillars of Eternity & SOMA. Även om TW3 och Wasteland 2: DC var i princip lika värdiga som topp-kandidater.

Hade "Dying Light"s massiva expansion redan släppts, så hade också det nog tampats om toppen.

Medlem
Medlem

Måste utan tvekan säga Witcher 3.
Känns som att man satt ribban för nextgen RPG med sidequests som är bättre skrivna än mainstoryn i många spel. Ett vädersystem som toppar allt.
Det enda är väl combatsystemet som blir lite enformigt i längden.

Medlem

Inget snack om saken, Witcher 3.

Medlem

1. Rise of the tomb raider!
2. Bloodborne
3. Ori and the blind forest
4. Assassin's creed syndicate, Detta var den största överraskning för mig detta året.
5. Håller nästan på att glömma The witcher 3
Tyvärr var Fallout 4 en rejäl besvikelse för mig. Spelet har knappt vart spelbart med alla buggar och den väldigt ojämna frame raten. Spelade på pc.

Medlem

1. Bloodborne
2. Xenoblade chronicles x
3. Metal Gear Solid V

Medlem

2015 har ju varit ett fantastiskt spel år. Själv känner jag följande:

1. Metal gear solid V Phantom pain
2. The witcher III
3. Fallout 4

Medlem

Witcher 3, warhammer: Vermintide

Medlem

The Witcher 3
Cities Skyline


signatur

Niet.

Medlem

Utan någon som helst tvekan - The Witcher 3 - Wild Hunt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Rocket league!!!! Oväntat, fantastiskt, roligt, lätt att lära sig men svårt att bemästra, local multiplayer med mer! Måste vara med på listan. Punkt.


signatur

I want to play a game.

Medlem
rav
Medlem

Röstar på: Dying Light!
Får lägga min röst på ett spel jag har spelat. Har inte kört Bloodborne eller Witcher 3 ännu, men nån av de hade nog fått min röst i så fall.

Medlem

Witcher 3


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

1. Bloodborne
2. Rocket league
3. Fallout 4
4. Rise of the tomb raider

Medlem
Medlem

Bloodborne+DLC. Hur kan min enda och bästa spelsida hoppa över det spelet överhuvudtaget? Har ingen på redaktionen färdigheter/tålamod nog att spela riktiga spel?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Bloodborne, heroes of the storm :>

Medlem

Overwatch (betan), Ori and the Blind Forest och Rocket League!


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Elite Dangerous

Medlem

Fallout 4, var inte allt jag ville att det skulle vara, men det kompenserade väl med annat intressant istället som vägde upp för det.

Medlem

Fallout 4 tätt följt av Witcher 3. Bra rollspelsår i år.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Elite: Dangerous

Medlem

1: Fallout 4
2: Witcher 3
3: Grand Theft Auto V
4: Star Wars: The Old Republic - Knights of the Fallen Empire
5: Shadowrun: Hong Kong
6: Pillars Of Eternity
7: Cities: Skylines
8: Kerbal Space Program


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Medlem

För min del blir det Destiny med tillhörande expansioner samt Halo5...trots att jag tyckte kampanjen var sisådär så har de verkligen lyckats med pvp.

Medlem

club vixXxen.

SoL
Medlem
Skrivet av b0ne:

Bloodborne+DLC. Hur kan min enda och bästa spelsida hoppa över det spelet överhuvudtaget? Har ingen på redaktionen färdigheter/tålamod nog att spela riktiga spel?

Haha jag håller med, aldrig tidigare har jag lagt ner så många timmar som jag har i Bloodborne, spelet e ju helt briljant så för mig är det ofattbart hur det inte är topp tre när det är mitt goty alla dar i veckan

Medlem

För mig var det Ori and the Blind Forest, helt klart! Sedan tycker jag Warhammer: End Times - Vermintide är värt en nominering.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Witcher 3 - finns inget spel som kommer riktigt nära.

Skriv svar