Spelare dödar med sinnessjuka yxkast i COD: Black Ops 2 & 3

Robot
Spelare dödar med sinnessjuka yxkast i COD: Black Ops 2 & 3
Medlem
Spelare dödar med sinnessjuka yxkast i COD: Black Ops 2 & 3

Såg precis ett annat kast på reddit, som inte var särskilt imponerande (det var precis i starten av matchen, så då är det bara att sikta mot motståndarnas spawn).
Detta är däremot lite mer intressant.

Medlem

Det här är därför Battlefield alltid kommer vara bättre än Call of Duty.

Medlem
Skrivet av FeGro:

Det här är därför Battlefield alltid kommer vara bättre än Call of Duty.

Hur demonstrerar denna video det? Jag säger inte att du har fel, för jag anser att Battlefield 2 är det bästa multiplayerspel som skapats, men förstår inte riktigt din kommentar.

Medlem
Medlem

Somliga har tur och andra inte.

Medlem
Skrivet av returpack:

Såg precis ett annat kast på reddit, som inte var särskilt imponerande (det var precis i starten av matchen, så då är det bara att sikta mot motståndarnas spawn).
Detta är däremot lite mer intressant.

Detta ser ju ut som om det är spawns med?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av returpack:

Såg precis ett annat kast på reddit, som inte var särskilt imponerande (det var precis i starten av matchen, så då är det bara att sikta mot motståndarnas spawn).
Detta är däremot lite mer intressant.

Detta ser ju ut som om det är spawns med?

I och med att detta inte är i starten av matchen är det inte lika sannolikt att någon är där.
Du har naturligtvis rätt, och jag lade inte märke till det innan jag skrev min kommentar.

Till FZ:
Min bror lade märke till att denna video var uppladdad 2014, så spelet i fråga är inte Black Ops 3.

Medlem

är johan olander lite väl full? visste inte att black ops 2 kom före black ops 3

Medlem
Skrivet av FeGro:

Det här är därför Battlefield alltid kommer vara bättre än Call of Duty.

på vilket sätt? cod och bf är två helt skilda spel, det är som att jämföra skalbagge med en fjäril, båda är insekter men skiljer ändå sig långt från varandra.

Medlem

Aim assist inblandad?

Medlem
Skrivet av returpack:

Till FZ:
Min bror lade märke till att denna video var uppladdad 2014, så spelet i fråga är inte Black Ops 3.

Till FZs försvar börjar det bli svårt att skilja Call of Duty-spelen åt nuförtiden.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av FeGro:

Det här är därför Battlefield alltid kommer vara bättre än Call of Duty.

Om du syftar på battlefront så är bo3 spelet som är bättre.
Då menar jag att bo3 har mer *djup* änn battlefront.

Medlem

Gjorde misstaget att titta på ett par stycken till av hans videos. Botaim och sedan spelad överraskning över VOIP för att hypa sina egna kills.

Medlem

Jag har ju tipsat om hur dåligt CoDs servrar funkar, men ni har inte rapporterat om det. Men ett lotto kast med yxan får ni plats med? :sadface:

OT: najs kast! men inte BO3..

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av returpack:

Till FZ:
Min bror lade märke till att denna video var uppladdad 2014, så spelet i fråga är inte Black Ops 3.

Till FZs försvar börjar det bli svårt att skilja Call of Duty-spelen åt nuförtiden.

eller är ni väldigt onykter alla som inte kan se skillnad, man ser skillnad mellan mw1, mw2, mw3, black ops, black ops 2, black ops 3, advanced warfare och ghosts.

Börjar bli rätt tjatigt det där när det hållit på i samma spår sedan mw3 släpptes

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av returpack:

Till FZ:
Min bror lade märke till att denna video var uppladdad 2014, så spelet i fråga är inte Black Ops 3.

Till FZs försvar börjar det bli svårt att skilja Call of Duty-spelen åt nuförtiden.

eller är ni väldigt onykter alla som inte kan se skillnad, man ser skillnad mellan mw1, mw2, mw3, black ops, black ops 2, black ops 3, advanced warfare och ghosts.

Börjar bli rätt tjatigt det där när det hållit på i samma spår sedan mw3 släpptes

Jag skrev nuförtiden, och menar därmed inte att exempelvis MW1 är likt BO3. Jag har däremot svårt att se någon skillnad på Black Ops 2, Black Ops 3, Advanced Warfare, och Ghosts.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av chrille_1994:
Skrivet av FeGro:

Det här är därför Battlefield alltid kommer vara bättre än Call of Duty.

Om du syftar på battlefront så är bo3 spelet som är bättre.
Då menar jag att bo3 har mer *djup* änn battlefront.

Han menar med största sannolikhet Battlefield.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av FeGro:

Det här är därför Battlefield alltid kommer vara bättre än Call of Duty.

Hur demonstrerar denna video det? Jag säger inte att du har fel, för jag anser att Battlefield 2 är det bästa multiplayerspel som skapats, men förstår inte riktigt din kommentar.

Vad jag syftar till är att hur orealistiskt Call of Duty i alla fall de senare iterarionerna har blivit. Tomhawks som flyger över halva mapen och studsar å har sig. Känns så himla fånigt, jag respekterar Call of Duty för vad det en gång var. Men känns som efter Call of Duty:Modern Warfare att serien tappade sin skäl. Sen finns det absolut folk som gillar sånt och det är inget fel med det.

Activision släpper ett nytt Call of Duty varje år bara för att släppa ett nytt spel utan att faktiskt erbjuda något revolutionerande eller ens försök till att göra något nytt. Allt det här är ju väldigt subjektivt och inte meningen att presenteras som fakta.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av FeGro:

Det här är därför Battlefield alltid kommer vara bättre än Call of Duty.

på vilket sätt? cod och bf är två helt skilda spel, det är som att jämföra skalbagge med en fjäril, båda är insekter men skiljer ändå sig långt från varandra.

Ser det som att jämföra äpplen ett är grönt ett är rött. Samma form, samma släkt, olika smak.

Medlem

I used to play CoD, but then i took an axe to the knee..

Medlem

Men men men. Ingen som gör det självklara??

Nåväl..

"Oh, i could have been a counter terrorist like you.. But I took an axe to the knee..."

Nån var tvungen


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:

Men men men. Ingen som gör det självklara??

Nåväl..

"Oh, i could have been a counter terrorist like you.. But I took an axe to the knee..."

Nån var tvungen

Läs inlägget över ditt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Avstängd

Then I took an axe to the knee...

Frilansare
Skrivet av zliddret:

är johan olander lite väl full? visste inte att black ops 2 kom före black ops 3

Fixat. Var lite otydligt att det fanns en länk till en gif i nyheten.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av zliddret:

är johan olander lite väl full? visste inte att black ops 2 kom före black ops 3

Fixat. Var lite otydligt att det fanns en länk till en gif i nyheten.

Gifen är från 3an och videon är från 2an ^^

Frilansare
Skrivet av Twibble:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av zliddret:

är johan olander lite väl full? visste inte att black ops 2 kom före black ops 3

Fixat. Var lite otydligt att det fanns en länk till en gif i nyheten.

Gifen är från 3an och videon är från 2an ^^

But of course!

Medlem
Skrivet av zliddret:

är johan olander lite väl full? visste inte att black ops 2 kom före black ops 3

Skrivet av zliddret:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av returpack:

Till FZ:
Min bror lade märke till att denna video var uppladdad 2014, så spelet i fråga är inte Black Ops 3.

Till FZs försvar börjar det bli svårt att skilja Call of Duty-spelen åt nuförtiden.

eller är ni väldigt onykter alla som inte kan se skillnad, man ser skillnad mellan mw1, mw2, mw3, black ops, black ops 2, black ops 3, advanced warfare och ghosts.

Börjar bli rätt tjatigt det där när det hållit på i samma spår sedan mw3 släpptes

jasså? tycker det klagas varje år ett spel släpps att de använder gamla texturer och byggnader ^^

Medlem

Haha, akta er för studsande yxor!

Medlem

Kom att tänka på en favorit:


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar