Öppen beta för The Division har bekräftats!

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av xzeros:

Först stängd beta när man har jobbhelg, fre- sön, 18-06, men lyckas ändå klämma in 10-12 timmar iom förlängningen.

Nu annonserar dom öppen beta, en helg hela tjocka släkten kommer för att fira dottern.. suck!

Kul att du tycker en öppen beta är mer viktig än att träffa släkten och fira din egna dotter.

Ursäkta? Klart han inte gör men det är såklart trist att hans hobby och det spel han sett fram emot krockar med obligatoriska sociala event. Been there done that, svårt att tänka mig han menar annat.

Medlem

Xbox ligger i framkant och är bättre än PS4, inte mer än rätt att de för köra först. Sony har ju lite att lära fortfarande, lite amatörer helt enkelt.

Blir nog en bra beta, den första va lite fattig på innehåll. Ses i NY!

Medlem

Härligt! Jag har funderat över huruvida jag ska köpa det till PC eller PS4. Nu gör jag chansen att testa det på båda plattformarna sida vid sida.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av blohm:

Xbox ligger i framkant och är bättre än PS4, inte mer än rätt att de för köra först. Sony har ju lite att lära fortfarande, lite amatörer helt enkelt.

Blir nog en bra beta, den första va lite fattig på innehåll. Ses i NY!

Men med den logiken borde väl pc ha förtur?

Medlem
Skrivet av blohm:

Xbox ligger i framkant och är bättre än PS4, inte mer än rätt att de för köra först. Sony har ju lite att lära fortfarande, lite amatörer helt enkelt.

Blir nog en bra beta, den första va lite fattig på innehåll. Ses i NY!

Vanligtvis så brukar det handla om att Microsoft betalat pengar för exklusivitet. Behövs det en extra dag av testande På Xbone så låter ju det snarare som att det fungerar sämst på den plattformen


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av naess91:
Skrivet av kadavriak:

Öppen beta!? Har de inte lyckats släppa det här skrotet än???

Märkligt att du tycker att de är skräp MEN ändå går inte o kommenterar på en artikel om spelet ? Intressant

Märkligt? Intressant? Om du tycker det är är märkligt och intressant att jag kommenterar på ett spel som jag anser otroligt över-hypat, spelmässigt halvkasst (men bra grafik så det måste vara bra OMG) och dessutom designas av en studio jag avskyr för deras oseriösa hantering av dåliga och halvfärdiga releaser och deras förbannade Uplay som får Origin att verka som rena fröjden så tror jag inte att du vet vad de orden betyder.

Något som däremot verkligen är märkligt och intressant är att så många fortfarande förköper Ubisofts halvfärdiga spel som behöver 15 uppdateringar och någon expansion för att bli skapliga.

Medlem
Skrivet av blohm:

Xbox ligger i framkant och är bättre än PS4, inte mer än rätt att de för köra först. Sony har ju lite att lära fortfarande, lite amatörer helt enkelt.

Du förstår väll att Microsoft använder plånboken för att få dessa exklusiviteter mm? (Så som Tomb Raider osv). Har inget att göra med om de är bättre eller sämre än sin nuvarande konkurrent. Men jag förstår att Microsoft måste försöka göra någonting då Sony fortfarande säljer dubbelt så mycket enheter.

Medlem
Skrivet av kadavriak:
Skrivet av naess91:
Skrivet av kadavriak:

Öppen beta!? Har de inte lyckats släppa det här skrotet än???

Märkligt att du tycker att de är skräp MEN ändå går inte o kommenterar på en artikel om spelet ? Intressant

Märkligt? Intressant? Om du tycker det är är märkligt och intressant att jag kommenterar på ett spel som jag anser otroligt över-hypat, spelmässigt halvkasst (men bra grafik så det måste vara bra OMG) och dessutom designas av en studio jag avskyr för deras oseriösa hantering av dåliga och halvfärdiga releaser och deras förbannade Uplay som får Origin att verka som rena fröjden så tror jag inte att du vet vad de orden betyder.

Något som däremot verkligen är märkligt och intressant är att så många fortfarande förköper Ubisofts halvfärdiga spel som behöver 15 uppdateringar och någon expansion för att bli skapliga.

Det är Massive som utvecklar spelet. Ubisoft är utgivare.

Och varför hatar du uplay? Jag ser ingenting negativt med det förutom att det är rätt onödigt. Sen klämmer du till och klagar på Origin som är bättre än Steam?

Du borde ta det lugnt och sluta tänka negativt och hata det mesta utan anledning.

Medlem

Coolt, då kan jag ju iallafall prova och se ifall det är något för mig...vilket genidrag!

Medlem
Skrivet av emiaff96:
Skrivet av AngryBecker:

Underbart! Det här är spikat, nån som vet om man kan förladda spelet på PC? Så man kan hugga in den 19:e

Om du va med i Closed Beta och har kvar installation äre bara att uppdatera när de kommer. Annars går de preloada den 16:e

Tackar! Missade closed beta...spelar alldeles för mkt Rainbow 6 siege, men den 16:e är bokad för preload.

Medlem
Skrivet av xzeros:

Först stängd beta när man har jobbhelg, fre- sön, 18-06, men lyckas ändå klämma in 10-12 timmar iom förlängningen.

Nu annonserar dom öppen beta, en helg hela tjocka släkten kommer för att fira dottern.. suck!

Surt, men det blir förhoppningsvis inte firande precis hela helgen:)

Medlem

Det kommer bli en rolig helg med lite sömn.

Medlem

"Den öppna betan kommer nämligen innehålla att nytt uppdrag" skriveleif.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Gött då ska jag sno lillebrors Xbox!

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av xzeros:

Först stängd beta när man har jobbhelg, fre- sön, 18-06, men lyckas ändå klämma in 10-12 timmar iom förlängningen.

Nu annonserar dom öppen beta, en helg hela tjocka släkten kommer för att fira dottern.. suck!

Kul att du tycker en öppen beta är mer viktig än att träffa släkten och fira din egna dotter.

Din hjärna funkar inte så bra va.!

Medlem
Skrivet av Odin:
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av xzeros:

Först stängd beta när man har jobbhelg, fre- sön, 18-06, men lyckas ändå klämma in 10-12 timmar iom förlängningen.

Nu annonserar dom öppen beta, en helg hela tjocka släkten kommer för att fira dottern.. suck!

Kul att du tycker en öppen beta är mer viktig än att träffa släkten och fira din egna dotter.

Din hjärna funkar inte så bra va.!

Inga problem här. Du verkar ha ett par dock.

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Odin:
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av xzeros:

Först stängd beta när man har jobbhelg, fre- sön, 18-06, men lyckas ändå klämma in 10-12 timmar iom förlängningen.

Nu annonserar dom öppen beta, en helg hela tjocka släkten kommer för att fira dottern.. suck!

Kul att du tycker en öppen beta är mer viktig än att träffa släkten och fira din egna dotter.

Din hjärna funkar inte så bra va.!

Inga problem här. Du verkar ha ett par dock.

som sagt du fattar inte sluta och hoppa på folk som du inte känner jag har själv barn och släkt så jag vet exakt vad han menade.

Medlem
Skrivet av Odin:
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Odin:
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av xzeros:

Först stängd beta när man har jobbhelg, fre- sön, 18-06, men lyckas ändå klämma in 10-12 timmar iom förlängningen.

Nu annonserar dom öppen beta, en helg hela tjocka släkten kommer för att fira dottern.. suck!

Kul att du tycker en öppen beta är mer viktig än att träffa släkten och fira din egna dotter.

Din hjärna funkar inte så bra va.!

Inga problem här. Du verkar ha ett par dock.

som sagt du fattar inte sluta och hoppa på folk som du inte känner jag har själv barn och släkt så jag vet exakt vad han menade.

Vi behöver inte göra en djupdykning i ämnet.

Medlem

Nej det här spelet blir bojkottat tills dom släpper det dom visade på e3 från första början minus buggarna som förmodligen fanns då.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Kul att du tycker en öppen beta är mer viktig än att träffa släkten och fira din egna dotter.

Din kommentar är nästan så rolig att jag vill gilla det, nästan..
Du måste vara en sorglig figur för att missa det uppenbart ironiska i mitt inlägg eller tror du på allvar att jag tycker betan är viktigare än min egen dotter!?

Jag skjuter vilt och förutsätter att du inte har några barn själv..

12
Skriv svar