8 tips inför betan av Gears of War 4

Robot
Medlem
8 tips inför betan av Gears of War 4

Aldrig fattat grejen med Gears of War. Ännu mindre efter att ha kollat på det där klippet, spelet är inte direkt vackert och ser jävligt tråkigt ut bara. Varför spelar man det här?

Medlem

Vart är nytänket? Spelet ser ju exakt likadant ut som de gamla spelen avseende design, färgpalett, GUI och grafik.

Medlem
Skrivet av Abominable:

Aldrig fattat grejen med Gears of War

Har du spelat spelen? Alla GoW som kommit ut har bjudit på olika miljöer, varit bland de snyggaste som kommit ut när de kom ut. Bra snabb action och en tillräcklig story nog för att kunna döda "orker".

Självklart behöver man inte älska spelet, att dock se det som något hafsverk är dock fel enligt mej.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av Abominable:

Aldrig fattat grejen med Gears of War

Har du spelat spelen? Alla GoW som kommit ut har bjudit på olika miljöer, varit bland de snyggaste som kommit ut när de kom ut. Bra snabb action och en tillräcklig story nog för att kunna döda "orker".

Självklart behöver man inte älska spelet, att dock se det som något hafsverk är dock fel enligt mej.

Håller med Abominable, första spelet va faktiskt rätt roligt och underhållande, men sedan vart det rätt repetivt och tråkigt...

Inaktiv
Skrivet av Abominable:

Aldrig fattat grejen med Gears of War. Ännu mindre efter att ha kollat på det där klippet, spelet är inte direkt vackert och ser jävligt tråkigt ut bara. Varför spelar man det här?

Gears har en väldigt unik känsla som ingen annan har uppnått. Och det är många som älskar det, inklusive jag själv. Detta är också ett tidigt bygge så det kommer poleras lite. Sen blir MP 1080p@60pfs, så då måste man såklart dra ner på lullullet lite.

Medlem
Skrivet av Abominable:

Aldrig fattat grejen med Gears of War. Ännu mindre efter att ha kollat på det där klippet, spelet är inte direkt vackert och ser jävligt tråkigt ut bara. Varför spelar man det här?

Gears of War 4 ser inte ut att ha mycket nytt men för de tre andra har jag annat att säga om.

Jag tycker Gears of War trilogin har bra karaktärer. Ett riktigt roligt och episkt co-op läge. Bra kampanj, allt från mörka dialoger och mörka scener till komiska inslag. Snyggt designade miljöer, unika vapen och hög svårighetsgrad. Stabil tredjeperson shooter med andra ord. Det kanske inte passar alla, testa det. Rekommenderar det.

Vill gärna att spelen släpps på Steam eller GOG Galaxy i framtiden. Stöttar absolut inte Microsoft Windows Store.

Medlem

Är det local co-op på denna? Har för mig att någon skrev det.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar