För mycket bös på eran sida.

Medlem
För mycket bös på eran sida.

Bös är ett göteborgskt uttryck för skit om ni undrar löl.
Jo jag har problem med laddnings tiden på apple ipad och PS4 :an .
Förstår att ni behöver pengar från all reklam.Men jag som inte är medlem än,har problem med att all flash reklam eller vad det kallas som stör en annars gör bra site.
-bara mina två rostiga ören

Medlem

Det har ju mer eller mindre varit FZ'as signum de senaster åren att de vill att sidan ska se ut som ett dåligt diskotek i Magaluf eller en ilsken julgran i nordstan mitt i julrushen...

Pengar som styr, greedy wants more så har det alltid varit...


signatur

Sometimes there is a moment as you are awakening
When you become aware of the real world around you
But you are still dreaming.
You may think you can fly but you do better not try.

Medlem
Skrivet av HomieX:

greedy

Definiera gärna "greedy", för jag är ganska säker på att FZ inte är någon ekonomisk stormakt. Jag tror FZ drar in det de behöver för att driva sidan och utvecklas. Jag tror knappast Bennet sitter på en hög med pengar på redaktionen och skrattar aristokratiskt, samtidigt som Tomas och Calle dricker champagne och äter rysk kaviar på kontoret.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av HomieX:

greedy

Definiera gärna "greedy", för jag är ganska säker på att FZ inte är någon ekonomisk stormakt. Jag tror FZ drar in det de behöver för att driva sidan och utvecklas. Jag tror knappast Bennet sitter på en hög med pengar på redaktionen och skrattar aristokratiskt, samtidigt som Tomas och Calle dricker champagne och äter rysk kaviar på kontoret.

Håller helt med!

Sidenote: Det jag såg framför mig när jag läste ditt svar var Bennets ansikte klistrat över Tony Montana när han sitter framför sin fina hög pulver.

Medlem

FZ är ju inte sina egna utan toppstyrs ju från annat håll och har precis som alla andra krav på sig att gå med vinst.
Ganska enkel ekvation...


signatur

Sometimes there is a moment as you are awakening
When you become aware of the real world around you
But you are still dreaming.
You may think you can fly but you do better not try.

Medlem
Skrivet av HomieX:

FZ är ju inte sina egna utan toppstyrs ju från annat håll och har precis som alla andra krav på sig att gå med vinst.
Ganska enkel ekvation...

FZ är väl så gott som så mycket egna man kan bli i denna bransch!
'toppstyrs ju från annat håll' i det här fallet känns...som en jävligt överdriven beskrivning på förhållandet mellan FZ och Geeks Publishing. IGN och Giantbomb är exempel där kan vi prata toppstyrning från annat håll.


signatur

no remorse

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Bös är ett göteborgskt uttryck för skit om ni undrar löl.
Jo jag har problem med laddnings tiden på apple ipad och PS4 :an .
Förstår att ni behöver pengar från all reklam.Men jag som inte är medlem än,har problem med att all flash reklam eller vad det kallas som stör en annars gör bra site.
-bara mina två rostiga ören

Prova att använda http://m.fz.se på din padda och konsoll.


signatur

no remorse

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av UggleMannen:

Bös är ett göteborgskt uttryck för skit om ni undrar löl.
Jo jag har problem med laddnings tiden på apple ipad och PS4 :an .
Förstår att ni behöver pengar från all reklam.Men jag som inte är medlem än,har problem med att all flash reklam eller vad det kallas som stör en annars gör bra site.
-bara mina två rostiga ören

Fråga kolon: Funkar den bra på en rekorderlig webbläsare?

Skrivet av HomieX:

Det har ju mer eller mindre varit FZ'as signum de senaster åren att de vill att sidan ska se ut som ett dåligt diskotek i Magaluf eller en ilsken julgran i nordstan mitt i julrushen...

Pengar som styr, greedy wants more så har det alltid varit...

Haha, va. Som om vi badade i pengar. Märkligt inställning.

Skrivet av HomieX:

FZ är ju inte sina egna utan toppstyrs ju från annat håll och har precis som alla andra krav på sig att gå med vinst.
Ganska enkel ekvation...

Definiera "toppstyrs från annat håll". Ja. vi försöker hålla sälj och redaktion hyfsat åtskiljt men vilka kostymnissar ser du framför dig när du skriver sådana saker?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av UggleMannen:

Bös är ett göteborgskt uttryck för skit om ni undrar löl.
Jo jag har problem med laddnings tiden på apple ipad och PS4 :an .
Förstår att ni behöver pengar från all reklam.Men jag som inte är medlem än,har problem med att all flash reklam eller vad det kallas som stör en annars gör bra site.
-bara mina två rostiga ören

Fråga kolon: Funkar den bra på en rekorderlig webbläsare?

Skrivet av HomieX:

Det har ju mer eller mindre varit FZ'as signum de senaster åren att de vill att sidan ska se ut som ett dåligt diskotek i Magaluf eller en ilsken julgran i nordstan mitt i julrushen...

Pengar som styr, greedy wants more så har det alltid varit...

Haha, va. Som om vi badade i pengar. Märkligt inställning.

Skrivet av HomieX:

FZ är ju inte sina egna utan toppstyrs ju från annat håll och har precis som alla andra krav på sig att gå med vinst.
Ganska enkel ekvation...

Definiera "toppstyrs från annat håll". Ja. vi försöker hålla sälj och redaktion hyfsat åtskiljt men vilka kostymnissar ser du framför dig när du skriver sådana saker?

Det som faktiskt gör FZ annorlunda än andra sidor är att du Carl som redaktör verkar bry dig om medlemmarna och sidorna, en eloge till dig.

Och om vi ska vara ärliga så vet vi alla att du sätter dig i badkaret fyllt med 500 lappar varje fredag.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_187600:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av UggleMannen:

Bös är ett göteborgskt uttryck för skit om ni undrar löl.
Jo jag har problem med laddnings tiden på apple ipad och PS4 :an .
Förstår att ni behöver pengar från all reklam.Men jag som inte är medlem än,har problem med att all flash reklam eller vad det kallas som stör en annars gör bra site.
-bara mina två rostiga ören

Fråga kolon: Funkar den bra på en rekorderlig webbläsare?

Skrivet av HomieX:

Det har ju mer eller mindre varit FZ'as signum de senaster åren att de vill att sidan ska se ut som ett dåligt diskotek i Magaluf eller en ilsken julgran i nordstan mitt i julrushen...

Pengar som styr, greedy wants more så har det alltid varit...

Haha, va. Som om vi badade i pengar. Märkligt inställning.

Skrivet av HomieX:

FZ är ju inte sina egna utan toppstyrs ju från annat håll och har precis som alla andra krav på sig att gå med vinst.
Ganska enkel ekvation...

Definiera "toppstyrs från annat håll". Ja. vi försöker hålla sälj och redaktion hyfsat åtskiljt men vilka kostymnissar ser du framför dig när du skriver sådana saker?

Det som faktiskt gör FZ annorlunda än andra sidor är att du Carl som redaktör verkar bry dig om medlemmarna och sidorna, en eloge till dig.

Och om vi ska vara ärliga så vet vi alla att du sätter dig i badkaret fyllt med 500 lappar varje fredag.

Tack! Man har ju blivit lite fäst vid det här sajten genom åren...

Det är enligt emperiska studier sjukt oskönt att bada i sedlar. Och i mynt också för den delen. Rysk kaviar ska det vara. Ger en ganska osoft lukt men man får duscha ordentlgt. I champagne.


signatur
Medlem

Vet ej vad PS4 an använder för browser dock,men på padden e det safari.
-tack för en bra site.

Ambassadör
Xbox

Lånar tråden då jag kom till forumet för att fråga om det var fler som upplevde att någon hällt sirap på siten de senaste dagarna. Det är seeeegt. Nej, ingen annan av mina vanliga sidor har liknande problem. Kör på Chrome, PÄCÄ.


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:

Lånar tråden då jag kom till forumet för att fråga om det var fler som upplevde att någon hällt sirap på siten de senaste dagarna. Det är seeeegt. Nej, ingen annan av mina vanliga sidor har liknande problem. Kör på Chrome, PÄCÄ.

Vi har inte märkt av någon särskild tröghet, nej. Hojta om det håller i sig.


signatur

"Bös"...

Nu saknar jag FZ's Göteborgs filial.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mortaigne:

Lånar tråden då jag kom till forumet för att fråga om det var fler som upplevde att någon hällt sirap på siten de senaste dagarna. Det är seeeegt. Nej, ingen annan av mina vanliga sidor har liknande problem. Kör på Chrome, PÄCÄ.

Vi har inte märkt av någon särskild tröghet, nej. Hojta om det håller i sig.

Har haft fortsatt segt och idag aktiverade jag Adblock på FZ för att testa, och ja nu flyter det fort som attan igen. Problemet verkar hänga ihop med all reklam som härjar överallt. Har inte använt Adblock på FZ då jag gärna bidrar och förstår vikten av reklamintäkter för er, men tills vidare får det bli så tyvärr då det inte går att använda siten utan för mig i nuläget. Trist!


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Mortaigne:

Lånar tråden då jag kom till forumet för att fråga om det var fler som upplevde att någon hällt sirap på siten de senaste dagarna. Det är seeeegt. Nej, ingen annan av mina vanliga sidor har liknande problem. Kör på Chrome, PÄCÄ.

Vi har inte märkt av någon särskild tröghet, nej. Hojta om det håller i sig.

Har haft fortsatt segt och idag aktiverade jag Adblock på FZ för att testa, och ja nu flyter det fort som attan igen. Problemet verkar hänga ihop med all reklam som härjar överallt. Har inte använt Adblock på FZ då jag gärna bidrar och förstår vikten av reklamintäkter för er, men tills vidare får det bli så tyvärr då det inte går att använda siten utan för mig i nuläget. Trist!

Tråkigt att höra, ska föra vidare feedbacken till annonsavdelningen.


signatur
1
Skriv svar