Rocket League fyller ett år!

Robot
Gnällkuk
Rocket League fyller ett år!

Grattis till dom och välförtjänt är det också


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ett år och fortfarande inga hastighetsböter utdelade...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fantastiskt roligt spel, men samtidigt det spel som gör mig mest galen när allt går åt pipsvängen. Missar en uppenbar aerial, åker under bollen på väggen, flippar åt sidan istället för mot bollen etc... GRRRR.
För att inte tala om när man möter någon som inte gör annat än att spränga dig i luften.
AAARGH.

Vet ni vad... SKITSPEL!

Medlem

Plockade mitt på gratismånaden.
Men det var för att testa om det var något för mig.

Och tack vare det, så betalar jag gladeligen summan för det.
Otroligt roligt.

ELF
Medlem

Stort grattis till Psyonix. RIktigt roligt lir.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Årets spel 2015, tror jag har nästan fyra gånger mer speltid i det än Witcher 3 och Blood Bowl 2 som ligger trea och tvåa.

Medlem
Skrivet av purjo:

Årets spel 2015, tror jag har nästan fyra gånger mer speltid i det än Witcher 3 och Blood Bowl 2 som ligger trea och tvåa.

Att du har mer speltid än Witcher tycker jag inte är så konstigt ändå, det är ju singleplayer, det går snabbt att komma om ett SP även om det är ett stort sådant.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av purjo:

Årets spel 2015, tror jag har nästan fyra gånger mer speltid i det än Witcher 3 och Blood Bowl 2 som ligger trea och tvåa.

Att du har mer speltid än Witcher tycker jag inte är så konstigt ändå, det är ju singleplayer, det går snabbt att komma om ett SP även om det är ett stort sådant.

Mitt mest spelade spel på Steam är Sword of the Stars: The Pit följt tätt av The Binding of Isaac så SP eller MP brukar inte spela så stor roll för mig. Dock är rogue likes lite annorlunda från storydrivna spel.

Medlem
Skrivet av wwraver:

Fantastiskt roligt spel, men samtidigt det spel som gör mig mest galen när allt går åt pipsvängen. Missar en uppenbar aerial, åker under bollen på väggen, flippar åt sidan istället för mot bollen etc... GRRRR.
För att inte tala om när man möter någon som inte gör annat än att spränga dig i luften.
AAARGH.

Vet ni vad... SKITSPEL!

Ja, jag har aldrig rage-mördat en handkontroll förut men med RL har jag varit riktigt nära. Som tur är verkar snål-hjärnan ha företräde före grottmänniska-hjärnan så den gamla noname-dosan lever än...men borde snart pensioneras.

Värdens bästa skitspel.

Medlem

Grattis Psyonix! RL har alltså varit mitt nr1 i ett år i sträck, rätt bra jobbat måste jag säga. (Speciellt med tanke på hur min Steam-backlog ser ut.)


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Avstängd

Jag tröttnade ganska snabbt på detta måste jag säga.

Medlem

Jävla skispel är vad det är, efter 1700 matcher är jag fortfarande fast i Challenger 2. Ändå älskar jag skiten!

Medlem
Skrivet av purjo:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av purjo:

Årets spel 2015, tror jag har nästan fyra gånger mer speltid i det än Witcher 3 och Blood Bowl 2 som ligger trea och tvåa.

Att du har mer speltid än Witcher tycker jag inte är så konstigt ändå, det är ju singleplayer, det går snabbt att komma om ett SP även om det är ett stort sådant.

Mitt mest spelade spel på Steam är Sword of the Stars: The Pit följt tätt av The Binding of Isaac så SP eller MP brukar inte spela så stor roll för mig. Dock är rogue likes lite annorlunda från storydrivna spel.

var tvungen att kolla upp vad Sword of the Stars: The Pit var för något. Skulle inte ens våga spela det, slutar väl upp med att jag inte syns till på ett väldans bra tag för att sedan komma ut i civilisationen och fråga (what year is it!?)


signatur

SD är framtiden! *Hoppas ni tar illa upp!*

Avstängd
Skrivet av Laymachine:

Jävla skispel är vad det är, efter 1700 matcher är jag fortfarande fast i Challenger 2. Ändå älskar jag skiten!

HAHA samma här! Jag kommer aldrig ut ur det träsket, men så blir det när man queuar med randoms

Medlem
Skrivet av KrejzY:
Skrivet av Laymachine:

Jävla skispel är vad det är, efter 1700 matcher är jag fortfarande fast i Challenger 2. Ändå älskar jag skiten!

HAHA samma här! Jag kommer aldrig ut ur det träsket, men så blir det när man queuar med randoms

Då borde vi ju slå följe längs vägen till allstar, heter som jag heter här, på PSN.

Avstängd
Skrivet av Laymachine:
Skrivet av KrejzY:
Skrivet av Laymachine:

Jävla skispel är vad det är, efter 1700 matcher är jag fortfarande fast i Challenger 2. Ändå älskar jag skiten!

HAHA samma här! Jag kommer aldrig ut ur det träsket, men så blir det när man queuar med randoms

Då borde vi ju slå följe längs vägen till allstar, heter som jag heter här, på PSN.

Aj då, kör bara på PC tyvärr

Medlem
Skrivet av KrejzY:
Skrivet av Laymachine:
Skrivet av KrejzY:
Skrivet av Laymachine:

Jävla skispel är vad det är, efter 1700 matcher är jag fortfarande fast i Challenger 2. Ändå älskar jag skiten!

HAHA samma här! Jag kommer aldrig ut ur det träsket, men så blir det när man queuar med randoms

Då borde vi ju slå följe längs vägen till allstar, heter som jag heter här, på PSN.

Aj då, kör bara på PC tyvärr

Ah, en sån där PC mustard rice, det ante mig!

1
Skriv svar